اولین قدم کسب و کار اینترنتیاولین قدم کسب و کار اینترنتی من رو یاد اولین قدمی می اندازد که پسرم در کودکی برداشت، اولش یک قدم بر میداشت و تعادلش رو از دست میداد، آنقدر تلاش کرد تا بدون کمک من و مادرش تونست راه برود. برای ما آن لحظات بسیار لذت بخش بود و الان به تنهایی میدود و بازی میکند. اگر شما هم رویای داشتن یک کسب و کار اینترنتی را دارید باید یاد بگیرید که چگونه قدم اول کسب و کار اینترنتی خودتان را درست بردارید.

 

قدم اول در راه اندازی کسب و کار اینترنتی

علی آقا شخصیت داستان ماست و میخواهد یک کسب و کار اینترنتی را شروع کند، پیش یک مدرس میرود و این مدرس ما بهش میگه بیا و یک سایت درست کن ولی علی آقا نمیدونه چی باید بفروشه و این سایت همچنان بدرد نخور باقی میمونه، این شکست باعث میشه علی آقا دیگه هیچ وقت به فکر کسب و کار اینترنتی نیفته!

اما قدم اول در راه اندازی کسب و کار اینترنتی این هست که علی آقا بدونه میخواد توی سایتی که بعدا باید ایجاد کنه میخواد چه چیزی بفروشه، چه خدماتی عرضه کنه و به صورت کلی باید دنبال این باشه که قرار هست از چه منابعی و به چه شکل کسب درآمد کند. پس اولین قدم داشتن یک ایده هست.

 

توی قدم اول کسب و کار اینترنتی باید ایده جدیدی داشته باشیم؟

بزرگترین اشتباهی که علی آقا داستان ما میتونه بکنه این هست که به دنبال یک ایده جدید باشد، اما چرا؟ چون ایده های جدید برای مشتریانی که شما بهشون فکر میکنید کمی ترسناک هست، مغز انسان هر چیز جدیدی رو در ابتدا خطرناک احساس میکنه چون سعی داره شما رو از خطرات دور کنه!

[ult_content_box border=”border-style:dashed;|border-width:3px;border-radius:3px;|border-color:#3f3f3f;” box_shadow=”style:none|” hover_box_shadow=”style:none|”] [/ult_content_box]

 

معایب ایده های جدید را بشناسید

اگر شما بخواهید یک ایده جدید را اولین قدم کسب و کار اینترنتی خودتان انتخاب کنید، به گزینه های زیر نیاز خواهید داشت

. سرمایه کافی

. تیم حرفه ای

. صبر زیاد

یک ایده جدید مانند اسنپ، دیوار، تخفیفان یا هر کسب و کار اینترنتی که بر پایه یک ایده جدید ساخت شده است و امروز میبینید درآمد بسیار بالایی دارد در پشت صحنه مبالغ بالایی سرمایه گذاری کردند تا مشتریان آنها را ببینند، به آنها اعتماد کنند و همچنین یک تیم بزرگ در پشت صحنه کارهایی مانند بازاریابی، طراحی اپلیکیشن و پاسخگویی به مشتریان وجود دارد.

در نتیجه صبر بسیار زیاد به نتایج عالی دست پیدا کردند و اگر ایده های جدید سرمایه کافی نداشته باشند نمی توانند خوب دیده شوند و بنابراین سریع توسط دیگران کپی خواهند شد.

آیا فکر میکنید شما به عنوان یک فردی که می خواهید اولین قدم کسب و کار اینترنتی خودتان را بردارید، هر سه گزینه را در اختیار دارید؟ پیشنهاد من به شما ایده ای بسیار راحت تر است که بسیار سریعتر شما را به نتیجه میرساند و نیاز به سرمایه بالا و ایجاد تیم خواهد داشت.

 

مزایای ایده های جدید را بشناسید

. نبودن رقیب

. درآمد بسیار بالا

البته ایده های جدید مزایایی هم دارند، اگر شما سرمایه کافی داشته باشید خیلی سریع میتوانید بازار بزرگی را جذب خودتان کنید که در آنجا هیچ رقیبی برای شما وجود ندارد و به اصطلاح اقیانوس آبی خودتان را بسازید، در نتیجه سود سرشاری نصیب شما خواهد شد. که البته باید تمام گزینه ها مانند سرمایه کافی، تیم حرفه ای و صبر را داشته باشید.

 

با ساده ترین ایده قدم اول کسب و کار اینترنتی را بردارید

شما قرار نیست مثل علی آقا داستان ما شکست بخورید، چون الان میدونید که اول نباید یک سایت طراحی کنید و داستان داشتن یک سایت مثل این هست که شما اول مغازه رو اجاره کنید و بعد تازه به این فکر بیفتید که من قرار هست توی این مغازه چی بفروشم!

همیشه ساده ترین ایده ها میتوانند شما را خیلی سریع به درآمد زایی عالی برسانند، به صورت مثال کافی هست یک فروشگاه اینترنتی ساده فروش ساعت راه اندازی کنید، خواهید دید که خیلی سریع می توانید به درآمد زایی برسید.

[ult_content_box border=”border-style:dashed;|border-width:3px;border-radius:3px;|border-color:#3f3f3f;” box_shadow=”style:none|” hover_box_shadow=”style:none|”] [/ult_content_box]

 

انواع ایده های کسب و کار اینترنتی

مدل های مختلفی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد که برای قدم اول راه اندازی کسب و کار اینترنتی خودتان می توانید از آنها استفاده کنید.

 

فروشگاه اینترنتی با محصولات خودتان را راه اندازی کنید

اگر شما محصولی برای فروختن دارید یا اگر کارهای دستی میسازید میتوانید همین حالا یک فروشگاه اینترنتی بسازید و آنها را به دیگران بفروشید.

منظور از اینکه محصولی دارید این است که شاید شما در بازار فروشنده ساعت باشید یا به کالای خاصی برای فروش دسترسی دارید، همچنین منظور از کارهای دستی این است که شاید شما کیف های چرمی میدوزید، بدلیجات دستی میسازید، مانتوهای زیبایی میدوزید و همه اینها که کار دست خودتان است قابلیت فروش در فضای اینترنت را دارند.

 

دانش یا مهارت خودتان را بفروشید

اگر شما دانش یا مهارتی دارید که میتوانید آن را به دیگران آموزش دهید باید به شما تبریک بگم، چون به سرمایه خاصی نیاز ندارید و کافی هست دانش خودتان را به ویدئو، صوت، PDF و سایر قالب های آموزشی در بیاورید و آنها را در وب سایت خودتان به صورت دانلودی و پستی بفروشید.

مشتریان زیادی وجود دارند که می خواهند دانش یا مهارت شما را داشته باشند و بابت آموزش های شما حاضر هستند مبالغ خوبی را بپردازند، اگر شما گیتاریست خوبی هستید، اگر ساخت جواهرات دست ساز را بلد هستید، اگر در کاشت گیاهان آپارتمانی مهارت دارید، اگر در رشته حقوق تحصیل کردید و هر مهارت و دانشی که شما تصور کنید می تواند به یک کسب و کار اینترنتی سودآور تبدیل شود.

 

اخبار را به پول تبدیل کنید

کافی هست هر روز به دنبال اخبار باشید، روزنامه ها، مجلات، تلویزیون و منابع مختلف را دنبال کنید و به منابع خبری دسترسی عالی داشته باشید، می توانید یک سایت خبری راه اندازی کنید.

باید به صورت مرتب اخبار منتشر کنید و پس از مدتی که بازدید کنندگان سایت شما افزایش پیدا کند، کسب و کارهای دیگر به سراغ شما خواهند آمد و درخواست میکنند که تبلیغ آنها را در وب سایت خودتان نمایش دهید و از این راه شما می توانید به درآمد برسید. البته استفاده از این ایده به صبر و حوصله نیاز دارد.

 

فروشنده محتوا شوید

اگر در نوشتن و تولید محتوا مهارت دارید به راحتی می توانید از آن کسب درآمد کنید، چون سایت های زیادی هستند که در تولید محتوا مشکل دارند و به فردی نیازمند هستند که بتواند مشکل آنها را رفع کند.

البته باید کمی سئو هم یاد بگیرید تا محتوایی تولید کنید که برای کاربران سایت مفید باشد و هم موتورهای جستجو مانند گوگل به آن علاقه مند باشند و باعث افزایش رتبه سایت مشتری شما شود.

 

از مطالعه کردن کسب درآمد کنید

اگر اهل مطالعه هستید و کتاب های زیادی را مطالعه میکنید به راحتی میتوانید از آن کسب درآمد کنید!

افراد زیادی هستند که حوصله مطالعه یک کتاب ۲۰۰ صفحه ای را ندارند اما می خواهند بدانند که این کتاب به صورت خلاصه چه نکات مهمی برای آنها دارد و چه پیامی به آنها منتقل میکند.

کافی هست شما کتابی را که می خوانید را خلاصه کنید، در این خلاصه کتاب نکات مهم را بیاورید و در قالب چند صفحه فایل PDF یا فایل صوتی محتویات آن کتاب را به مشتری ارائه کنید. به سرعت میبینید که مشتریان زیادی به سمت شما خواهند آمد، یک نکته بسیار جالب این است که بسیاری از مشتریان شما مدیرانی هستند که وقت کافی برای مطالعه یک کتاب ۲۰۰ صفحه ای را ندارند.

 

بعد از انتخاب ایده اگر شروع کنیم موفق خواهیم شد؟

اگر فکر میکنید بعد از انتخاب ایده شما یک وب سایت ایجاد کنید موفق خواهید شد باید به شما توصیه کنم هرگز دست به ایجاد یک وب سایت نزنید، چون شکست خواهید خورد!

فرض کنید برای اولین بار میخواهید رانندگی یاد بگیرید، آیا خودتان بدون هیچ راهنمایی پشت ماشین میشینید و تمام خطرات را قبول میکنید؟

مطمئن باشید اگر چنین کاری کنید خطرات زیادی جلوی شما هست، مانند تصادف با عابر پیاده و مطمئن باشید چون گواهینامه ندارید به زندان خواهید رفت، ممکن است ماشین را به دیوار بکوبید و خسارات زیادی به خودتان و ماشین وارد کنید و هزاران خطر دیگر، بنابراین برای اینکه رانندگی یاد بگیرید از یک فرد با تجربه میخواهید که اصول رانندگی را به شما یاد بدهد و سپس گواهینمه خواهید گرفت

بنابراین اولین قدم کسب و کار اینترنتی پس از انتخاب ایده این است که اصول موفقیت را یاد بگیرید، همه چیز داشتن ایده و ایجاد یک سایت نیست چون هر کسی میتواند این دو قدم را بردارد، مهم این است که یاد بگیرید به عنوان یک صاحب کسب و کار اینترنتی باید چه کارهایی را برای موفقیت انجام دهید.

 

خطری که در کمین شما است!

اگر به سایت هایی برخورد کردید که یک راز برای پولدار شدن از اینترنت به شما معرفی میکنند، مواظب باشید این سایت ها فقط یک صفحه هستند و تنها یک محصول را به شما خواهند فروخت، زمانیکه شما این محصولات را میخرید حتی نمی توانید از آن استفاده کنید و اکثرا روش های اشتباهی را آموزش میدهند.

متاسفانه امکان درج نام این سایت ها وجود ندارد، اما اکثرا در سایت خودشان یک محصول برای فروش دارند و آن را با عناوینی مانند راز و معجزه معرفی میکنند، به صورت مثال به شما میگویند روزی ۱۰۰ هزار تومان، کمتر یا بیشتر درآمد کسب کنید و حتی در تبلیغات گوگل هم از این عناوین استفاده میکنند.

 

کلام آخر

قدم اول راه اندازی کسب و کار اینترنتی هرگز داشتن یک وب سایت یا پیج اینستاگرام نیست، بلکه باید بدانید که قرار است چگونه پول دربیاورید، در این مقاله پنج ایده را به شما معرفی کردم که به وسیله آنها می توانید یک کسب و کار عالی راه اندازی کنید. همچنین اگر تیم، سرمایه کافی و صبر زیاد ندارید هرگز به دنبال ایده های جدید نروید و بهتر است یک ایده ساده را اجرا کنید تا سریع تر به نتیجه برسید.

[ult_content_box bg_color=”#eeee22″ box_shadow=”style:none|” hover_box_shadow=”style:none|”]

دانلود رایگان رازهای کسب و کار اینترنتی

اگر می خواهید کسب و کار اینترنتی را به صورت رایگان یاد بگیرید روی کلید زیر کلیک کنید و در دوره رایگان رازهای کسب و کار اینترنتی شرکت کنید.

[/ult_content_box]

4 پاسخ

  1. درود بر شما استاد عزیز .میخواستم یک سایت برای خودم طراحی کنم. اما اصلا نمیدونم چجوری یک وب سایت درست کنم .فیلم اموزش طراحی وب سایت به صورت رایگان سراغ دارید برای من بفرستید .

    1. درود بر شما
      دوست عزیز، پیشنهاد میکنم در دوره رایگان کسب و کار اینترنتی شرکت بفرمایید در یکی از درس ها درباره طراحی سایت صحبت شده است.
      در ضمن طراحی یک سایت نیازمند یک آموزش کامل می باشد که چنین آموزش هایی به صورت رایگان نمی باشند.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  2. به نظر من این سبک مقاله نوشتن و این طرز فکر در کسب و کار اینترنتی خیلی مزخرفه
    البته ببخشید ، گفتم نظر شخصی مو بگم

    1. درود بر شما
      هر فردی در نوشتار یک سبک مخصوص به خودش را دارد و قرار نیست همه افراد از خواندن آن لذت ببرند، چون برای بازار هدف خاصی نوشته شده است.
      همچنین اگر شما تجربه موفقی درباره کسب و کار اینترنتی دارید خوشحال خواهیم شد با ذکر نام کسب و کار خودتان آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود دوره 6 جلسه ای آموزش ایمیل مارکتینگ
6 درس کاملا رایگان
ما هم مانند شما از ایمیل های مزاحم متنفریم
دانلود رایگان ویژه نامه فکر آبی
با دانلود ویژه نامه تنها 5 ثانیه فاصله دارید !
شکارچی مشتریان وب سایت خودتان شوید
شش کلید طلایی افزایش فروش
فروشنده خاموش را بیدار کنید !
70 دقیقه ویدئو آموزشی به همراه صوت
دانلود رایگان رازهای کسب و کار اینترنتی
پرده از اسرار کسب درآمدهای میلیونی از اینترنت بردارید
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 180 ساعت آموزش رایگان کسب درآمد از اینترنت را از دست خواهید داد...
4 درس ویدئویی 180 دقیقه آموزش رایگان
فقط 5 ثانیه تا دانلود این کتاب فاصله دارید
این آموزش رایگان به ایمیل شما ارسال می شود
فقط 5 ثانیه تا دانلود این کتاب فاصله دارید
می خواهم زودتر از همه فیلم این وبینار را تهیه کنم
فقط 5 ثانیه تا دانلود این ویدئو فاصله دارید
فقط 5 ثانیه تا دانلود این کتاب فاصله دارید
فقط 5 ثانیه تا دانلود این کتاب فاصله دارید
فقط 5 ثانیه تا دانلود این ویدئو فاصله دارید
فقط 5 ثانیه تا دانلود این ویدئو فاصله دارید
چه چیزی رو دوست داری رایگان یاد بگیری ؟
اینجا کلی آموزش های رایگان ویدئویی براتون آماده کردم
آموزش هایی براتون در نظر گرفتم که بیش از 1.000.000 تومان ارزش دارند
کدوم آموزش برای من مناسبه و منو به هدفم میرسونه ؟
برای شروع کسب و کار اینترنتی پولساز کلید "کسب و کار اینترنتی"
برای افزایش فروش با کمترین تلاش کلید "بازاریابی اینترنتی"
آخرین مرحله برای بهترین انتخاب شما
اگر مدرس، متخصص، مشاور، سخنران، استاد دانشگاه هستید یا چیزی برای یاد دادن به دیگران دارید "مدرسان پولساز"
در غیر اینصورت "شروع میکنم" را انتخاب کنید.
زودتر از بقیه از فرصت پولسازی سال 97 باخبر شوید
دانلود رایگان رازهای تبدیل دانش به درآمدهای میلیونی
همین حالا رازهایی را دانلود می کنید که برای همیشه آینده مالی و جایگاه اجتماعی شما را دگرگون خواهد کرد.
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 1 ساعت آموزش شگفت انگیز را از دست خواهید داد.
دانلود رایگان رازهای بازاریابی اینترنتی
کمتر از 30 ثانیه تا دانلود رایگان رازهای افزایش فروش وب سایت خودتان فاصله دارید!
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 5 درس آموزش شگفت انگیز را از دست خواهید داد.
یک پیشنهاد کاملا رایگان و رد نشدنی
پنج راز بازاریابی اینترنتی که فروش سایت شما را سه برابر خواهد کرد در قالب پنج ویدئو قابل دانلود و رایگان
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 5 درس آموزش شگفت انگیز را از دست خواهید داد.
یک پیشنهاد کاملا رایگان و رد نشدنی
همین حالا کسب و کار اینترنتی را در قالب 7 درس ویدئویی به صورت رایگان یاد بگیرید.
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 2 ساعت آموزش شگفت انگیز را از دست خواهید داد.
یک پیشنهاد کاملا رایگان و رد نشدنی
همین حالا در دوره رازهای تبدیل دانش به درآمدهای میلیونی در قالب 5 درس ویدئویی قابل دانلود شرکت کنید.
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 1 ساعت آموزش شگفت انگیز را از دست خواهید داد.
50%
تخفیف فقط همین حالا
فقط همین حالا می توانید بسته 100 ایده کسب و کار اینترنتی پولساز را با 50% تخفیف تهیه کنید، این پیشنهاد هرگز تکرار نخواهد شد.
80%
تخفیف برای تهیه جلسه اول
من میخواهم هر گونه ریسکی را برای شما از بین ببرم و به شما اطمینان خاطر بدهم آموزش های این بسته فوق العاده هستند، بنابراین می توانید جلسه اول مدرسان پولساز آنلاین را با 80% تخفیف تهیه کنید و در صورت رضایت بسته جامع را سفارش دهید.
تخفیف
فقط 9600 تومان
برای تبدیل گوشیت به ماشین پولسازی، پاتو بزار روی گاز
برای شرکت در دوره رایگان کسب و کار موبایلی ایمیل صحیح خودتان را وارد کنید، چون درس ها به ایمیل شما ارسال میشوند...
برای دسترسی کامل به دوره رایگان
لطفا ایمیل و شماره تماس خودتان را وارد کنید سپس کلید دریافت دوره را بزنید
دسترسی کامل به مینی دوره رایگان
کسب درآمد از اینستاگرام
برای دسترسی کامل به دوره رایگان
لطفا ایمیل خودتان را وارد کنید سپس کلید دریافت دوره را بزنید