بازاریابی اینترنتی

اگر شما صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید، حتما تا به حال دنبال روش هایی برای افزایش فروش خود بوده اید و در این بین با واژه ای به نام بازاریابی اینترنتی آشنا شدید، اما بازاریابی اینترنتی چیست و چه روش هایی برای بازاریابی اینترنتی وجود دارد ؟

 

بازاریابی اینترنتی چیست ؟

البته قبلا درباره بازاریابی اینترنتی و تبلیغ اینترنتی یک مقاله در سایت منتشر شد و کمی درباره این موضوع صحبت کردیم، اما بگذارید یک تعریف راحت و ساده از این موضوع داشته باشیم، بازاریابی اینترنتی به مجموعه روش هایی گفته می شود که شما با استفاده از آنها با مخاطبان بازار هدف خود ارتباط برقرار کرده، سپس در جهت رفع نیاز آنها یک راه حل یا محصول را پیشنهاد می کنید و در نهایت آنها به خریداران و سپس به مشتریان شما تبدیل خواهند شد.

 

بازاریابی اینترنتی به وسیله محتوا و وبلاگ

وبلاگ، وبلاگ، وبلاگ، وبلاگ نویسی قویترین روش ارتباط و بازاریابی می باشد، البته منظور من از وبلاگ استفاده از سرویس های وبلاگ دهی نیست، بلکه ایجاد محتوا و تولید مقالات درون وب سایت خودتان می باشد و منظور از وبلاگ نویسی همان مقاله نویسی و تولید محتوا می باشد.

 

تولید محتوای انحصاری باعث خواهد شد که دیگران شما را به عنوان یک متخصص و یا شخصی مطلع در زمینه کالا یا خدمات بشناسند، در ابتدا از مقالات و محتوای شما بهره می برند، پس از اینکه با محتوای شما ارتباط برقرار کردند سپس اقدام به اولین خرید خود خواهند کرد.

 

محتوای شما می توانید یک مقاله، ویدئو، فایل صوتی یا یک کتاب الکترونیکی باشد، اما توجه داشته باشید که اگر بتوانید از همه این فرمت ها استفاده کنید تاثیر بیشتری در ذهن مخاطبان خود ایجاد می کنید و آنها بهتر با شما ارتباط برقرار خواهند کرد.

 

بازاریابی اینترنتی با ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یا همان بازاریابی ایمیلی یکی از روش هایی می باشد که می تواند مخاطبان شما را به خریدار و خریدار را به مشتری تبدیل کند و به شدت برای کسب و کار های نوپا این روش را توصیه می کنم، شاید افراد زیادی یک علامت سوال بزرگ در ذهنشان ایجاد شود، آن سوال این است : ما که تازه وب سایت یا فروشگاه اینترنتی خودمان را ایجاد کردیم و کسی ما را نمیشناسد، چگونه ایمیل مارکتینگ انجام دهیم ؟

 

برای اینکه شما ایمیل مارکتینگ را آغاز کنید ابتدا به یک صفحه فرود یا لندینگ پیج نیاز خواهید داشت، در این صفحات شما با دادن یک پیشنهاد ویژه سعی خواهید کرد تا ایمیل مخاطب را دریافت کنید و اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری درباره صفحات فرود داشته باشید، می توانید مقاله کاربرد لندینگ پیج در کسب و کار اینترنتی را مطالعه کنید.

 

حالا چگونه می توان افرادی را به صفحه فرود خودتان هدایت کنید ؟ شما می توانید با استفاده از بنرهای تبلیغاتی که در سایت های پربازدید قرار می دهید، برای وب سایت خود یک ترافیک هدفمند و موثر ایجاد کنید و این ترافیک ایجاد شده را به صفحه فرود وب سایت هدایت نمایید. با این روش شما بانک ایمیل خودتان را ایجاد کرده اید و سپس می توانید شروع به بازاریابی ایمیلی نمایید.

 

نکته مهم در ایمیل مارکتینگ : بازاریابی ایمیلی را با ارسال ایمیل های بی هدف با استفاده از بانک های ایمیل آماده اشتباه نگیرید و اگر دوست دارید با این نکته بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می کنم ویدئو رایگان خواهش می کنم اینجوری ایمیل مارکتینگ انجام ندهید را مشاهده فرمائید.

 

اگر شما هم به دنبال راه اندازی یک سرویس ایمیل مارکتینگ و همچنین ساخت یک صفحه فرود مناسب در وب سایت خود می باشد، می توانید از محصول راه اندازی ایمیل مارکتینگ با وردپرس ما استفاده نمایید.

 

بازاریابی اینترنتی به وسیله موتورهای جستجو : سئو

سعی کنید با موتورهای جستجو مخصوصا گوگل دوست باشید، البته اگر شما وب سایت خود را برای موتور جستجو گوگل بهینه سازی کنید بقیه موتورهای جستجو نیز شما را دوست خواهند داشت، اگر زمانی که کاربران یک عبارت خاص را در اینترنت جستجو کنند و شما در صفحه اول یا دوم این جستجو ها باشید، ترافیک زیادی را دریافت خواهید کرد.

 

اگر وب سایت شما طبق اصول بازاریابی ایجاد شده باشد، این ترافیک می تواند به شدت برای شما موثر باشد، همچنین مخاطبانی که از سمت موتورهای جستجو وارد وب سایت شما می شوند راحت تر به شما اعتماد خواهند کرد، زیرا شما آنها را نخواستید، بلکه آنها به دنبال خدمات، محصولات و یا آموزش های شما بودند.

 

شاید سئو کردن یک وب سایت کمی زمانبر باشد، اما در آینده می تواند روی کسب و کار شما تاثیرات بزرگی داشته باشد، مخاطبان شما بیشتر خواهند شد و در نتیجه فروش شما افزایش پیدا خواهد کرد و همچنین اعتبار بیشتری کسب خواهید کرد.

 

بازاریابی موتورهای جستجو یا همان سئو را دست کم نگیرید و سعی کنید با این علم به شیوه صحیح آشنا شوید، بهینه سازی وب سایت یکی از مهمترین بخش های یک کسب و کار اینترنتی می باشد.

 

بازاریابی اینترنتی با شبکه های اجتماعی

گر چند شبکه های اجتماعی مخصوصا در کشور ما به سرعت جایگاه خود را از دست می دهند و مخاطبان به راحتی از یک شبکه اجتماعی به شبکه اجتماعی جدیدتر کوچ می کنند و بسیاری از این مخاطبان حتی دلیل این موضوع را نمی دانند، عده ای هم به اصرار دوستان خود به شبکه های اجتماعی جدید روی می آورند.

 

اما این شبکه های اجتماعی فرصتی را برای بازاریابی اینترنتی فراهم می آورند که شما می توانید از آن در جهت رشد کسب و کار خودتان بهره ببرید، سعی کنید در این جوامع مجازی با توجه به فضای مربوطه محتوای مناسب تولید کنید و سپس اقدام به تبلیغ محصولات خود کنید.

 

هرگز در جوامع مجازی به صورت مستقیم تبلیغات نکنید، زیرا شکست خواهید خورد، افرادی که وارد جوامع مجازی می شوند با هدف های خاصی اینکار را می کنند، مثلا افرادی که وارد جامعه مجازی لینکدین می شوند به دنبال مطالب تخصصی و علمی هستند و شما می توانید مطالب کاربردی در آنجا منتشر کنید و گاهی اوقات هم در بین این محتوا محصولات خودتان را تبلیغ کنید.

 

بازاریابی اینترنتی به روش همکاری

شما می توانید با کسانی که در زمینه کاری شما مرتبط هستند اقدام به همکاری نمایید، این همکاری ها می تواند به روش های مختلفی باشد، مثل قرار دادن بنرهای تبلیغاتی یکدیگر در وب سایت، فروش محصولات یکدیگر، شما به راحتی با پیدا کردن یک همکار تجاری مناسب می توانید کسب و کار خودتان را گسترش دهید.

 

کلام آخر

کسب و کار اینترنتی بدون استفاده از بازاریابی اینترنتی به هیچ عنوان نتیجه ای در بر نخواهد داشت، همچنین باید سعی کنید از تمام روش های موجود برای ارتقاء سطح فروش و افزایش مخاطبان خود استفاده کنید، هیچ گاه یک روش به تنهایی نمی تواند موفقیت شما را تضمین کند، بلکه ترکیب این روش ها می تواند آینده کسب و کارتان را تضمین نماید.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود دوره 6 جلسه ای آموزش ایمیل مارکتینگ
6 درس کاملا رایگان
ما هم مانند شما از ایمیل های مزاحم متنفریم
دانلود رایگان ویژه نامه فکر آبی
با دانلود ویژه نامه تنها 5 ثانیه فاصله دارید !
شکارچی مشتریان وب سایت خودتان شوید
شش کلید طلایی افزایش فروش
فروشنده خاموش را بیدار کنید !
70 دقیقه ویدئو آموزشی به همراه صوت
دانلود رایگان رازهای کسب و کار اینترنتی
پرده از اسرار کسب درآمدهای میلیونی از اینترنت بردارید
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 180 ساعت آموزش رایگان کسب درآمد از اینترنت را از دست خواهید داد...
4 درس ویدئویی 180 دقیقه آموزش رایگان
فقط 5 ثانیه تا دانلود این کتاب فاصله دارید
این آموزش رایگان به ایمیل شما ارسال می شود
فقط 5 ثانیه تا دانلود این کتاب فاصله دارید
می خواهم زودتر از همه فیلم این وبینار را تهیه کنم
فقط 5 ثانیه تا دانلود این ویدئو فاصله دارید
فقط 5 ثانیه تا دانلود این کتاب فاصله دارید
فقط 5 ثانیه تا دانلود این کتاب فاصله دارید
فقط 5 ثانیه تا دانلود این ویدئو فاصله دارید
فقط 5 ثانیه تا دانلود این ویدئو فاصله دارید
چه چیزی رو دوست داری رایگان یاد بگیری ؟
اینجا کلی آموزش های رایگان ویدئویی براتون آماده کردم
آموزش هایی براتون در نظر گرفتم که بیش از 1.000.000 تومان ارزش دارند
کدوم آموزش برای من مناسبه و منو به هدفم میرسونه ؟
برای شروع کسب و کار اینترنتی پولساز کلید "کسب و کار اینترنتی"
برای افزایش فروش با کمترین تلاش کلید "بازاریابی اینترنتی"
آخرین مرحله برای بهترین انتخاب شما
اگر مدرس، متخصص، مشاور، سخنران، استاد دانشگاه هستید یا چیزی برای یاد دادن به دیگران دارید "مدرسان پولساز"
در غیر اینصورت "شروع میکنم" را انتخاب کنید.
زودتر از بقیه از فرصت پولسازی سال 97 باخبر شوید
دانلود رایگان رازهای تبدیل دانش به درآمدهای میلیونی
همین حالا رازهایی را دانلود می کنید که برای همیشه آینده مالی و جایگاه اجتماعی شما را دگرگون خواهد کرد.
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 1 ساعت آموزش شگفت انگیز را از دست خواهید داد.
دانلود رایگان رازهای بازاریابی اینترنتی
کمتر از 30 ثانیه تا دانلود رایگان رازهای افزایش فروش وب سایت خودتان فاصله دارید!
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 5 درس آموزش شگفت انگیز را از دست خواهید داد.
یک پیشنهاد کاملا رایگان و رد نشدنی
پنج راز بازاریابی اینترنتی که فروش سایت شما را سه برابر خواهد کرد در قالب پنج ویدئو قابل دانلود و رایگان
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 5 درس آموزش شگفت انگیز را از دست خواهید داد.
یک پیشنهاد کاملا رایگان و رد نشدنی
همین حالا کسب و کار اینترنتی را در قالب 7 درس ویدئویی به صورت رایگان یاد بگیرید.
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 2 ساعت آموزش شگفت انگیز را از دست خواهید داد.
یک پیشنهاد کاملا رایگان و رد نشدنی
همین حالا در دوره رازهای تبدیل دانش به درآمدهای میلیونی در قالب 5 درس ویدئویی قابل دانلود شرکت کنید.
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 1 ساعت آموزش شگفت انگیز را از دست خواهید داد.
50%
تخفیف فقط همین حالا
فقط همین حالا می توانید بسته 100 ایده کسب و کار اینترنتی پولساز را با 50% تخفیف تهیه کنید، این پیشنهاد هرگز تکرار نخواهد شد.
80%
تخفیف برای تهیه جلسه اول
من میخواهم هر گونه ریسکی را برای شما از بین ببرم و به شما اطمینان خاطر بدهم آموزش های این بسته فوق العاده هستند، بنابراین می توانید جلسه اول مدرسان پولساز آنلاین را با 80% تخفیف تهیه کنید و در صورت رضایت بسته جامع را سفارش دهید.
تخفیف
فقط 9600 تومان
برای تبدیل گوشیت به ماشین پولسازی، پاتو بزار روی گاز
برای شرکت در دوره رایگان کسب و کار موبایلی ایمیل صحیح خودتان را وارد کنید، چون درس ها به ایمیل شما ارسال میشوند...
برای دسترسی کامل به دوره رایگان
لطفا ایمیل و شماره تماس خودتان را وارد کنید سپس کلید دریافت دوره را بزنید
دسترسی کامل به مینی دوره رایگان
کسب درآمد از اینستاگرام
برای دسترسی کامل به دوره رایگان
لطفا ایمیل خودتان را وارد کنید سپس کلید دریافت دوره را بزنید