ما کپی می کنیم ؟!

چند وقتی هست که دوستان بلندگویی به دست می گیرند و داد کپی برداری میزنند، که آهای مردم، آقای فلانی از ما کپی کرده !!! و ادعا دارند حالت مثبت مغزی و یا روانشناسی بازاریابی اینترنتی را آنها فقط می دانند یا بلد هستند، حالا به زودی در کارگاه آنلاین بازاریابی انفجاری در وب متوجه خواهند شد که مطالب گفته شده در چه سطحی می باشد و آیا اصلا موارد کپی هستند یا خیر، یا اینکه موارد کاملا کاربردی و قابل اجرا. البته این را می دانم که همین افراد با اسامی ناشناس در کارگاه آنلاین ما شرکت خواهند کرد، همانطور که محصولات ما را خریداری می کنند.

 

کاربران از همه جا بی خبر هم فکر می کنند حتما اتفاقی افتاده و ممکن است جبهه بگیرند که این یک امر کاملا عادی هست، اما نمی دانند همه این سرو صدا ها برای این است که این افراد یا فروششان خوابیده و یا اینکه می خواهند راحت تر کارگاه های خودشان را پر کنند، ما هم این مدت سکوت کرده بودیم و هیچ نگفتیم، در صورتیکه کاربران ما هم به ستوه آمده بودند و درخواست داشتند فکر آبی از حقوق خودش دفاع کند.

 

آنچه در کارگاه آنلاین بازاریابی انفجاری در وب گفته می شود، تکنیک هایی می باشد که از منابع انگلیسی در طی مدت ها جمع آوری شده، توسط خودمان تست و اجرا شده اند و تنها از یک منبع نیستند و از چندین منبع با زحمت فراوان جمع آوری شده است، در این کارگاه آنلاین فقط درباره روانشناسی بازاریابی اینترنتی صحبت نخواهد شد، بلکه موضوعاتی مانند لاکچری مارکتینگ، بازاریابی ویروسی و بازی کاری هم مطرح می شود. البته این کارگاه آنلاین چندین ماه پیش قرار بود برگزار شود و ایده آن نوشته و آماده شده بود، اما به دلیل سختگیری های خودم این کار به تعویق افتاد.

 

چند وقت پیش هم ما موضوعی را در قالب یک فایل صوتی مطرح کردیم با نام بازاریابی کثیف، پیشنهاد می کنم این فایل را حتما گوش دهید و خودتان قضاوت کنید، ما به هیچ عنوان دنبال رقابت ناسالم نیستیم اما دیگران دوست دارند این روش را پیش بگیرند و فکر می کنند غیر از آنها کسی به دنبال منابع زبان اصلی نمیرود و هیچ شخص دیگری مطالعه ندارد. حالا به هر طریقی هم حاضر هستند به دیگران تهمت بزنند و از آنها پله های موفقیت بسازند ( خدا به دادشان برسد، به قول معروف چاه کن همیشه ته چاه هست)

 

راستی درباره افزونه myMail و Mandrill هم باید خدمت شما عرض کنم، برای اولین بار من با این افزونه، مندریل و شیوه کار با آنها از طریق همیار وردپرس و از طریق خود آقای حاجی محمدی آشنا شدم، اما خودم بیشتر روی آن کار کردم و مشکلاتی که برای آن پیش می آمد را حل کردم و اگر قرار به تهمت کپی برداری باشد باید بگویم اولین نفری که این افزونه و روش کار با آن را معرفی کرد همیار وردپرس بوده.

 

برای من جالب هست که برخی از همین سایت ها مطالبی را در یک ویدئو رایگان منتشر کردند که بخشی از آن مربوط به یک محصول قدیمی و پرفروش فکر آبی بوده، اما ما چیزی نگفتیم و فرض بر این گذاشتیم، آنها هم احتمالا مانند ما مطالعه داشتند، اما این آقایون ادعاهایشان تمامی ندارد و حاضر به یک رقابت سالم نیستند.

 

پترن F و Z رو هم این آقایون اختراع کرده اند، ببخشید ما نمیدوستیم که این پترن ها رو شما اختراع کردید و ما وقتی با این موضوعات در سایت های انگلیسی زبان و در دوره های بازاریابی محتوا در سایت های معروفی مانند copyblogger آشنا می شویم و در دوره های آنها شرکت می کنیم، دیگر نباید آنها را مطرح کنیم، همین سایتی که خدمت شما معرفی کردم میلیون ها تومان ارزش دارد و فقط محض آشنایی و متوجه شدن کاربران عزیز این مورد را ذکر کردم. البته این وب سایت، تنها یکی از ده ها وب سایت و منابع انگلیسی زبانی می باشد که آنها را مورد مطالعه و بررسی قرار می دهیم.

 

دوستان عزیز توجه کنید، موضوع حالت مثبت مغزی ساخته و پرداخته هیچ ذهن ایرانی نیست و این مبحث مربوط به علم نورو مارکتینگ (بازاریابی عصبی) می باشد، که اگر هر شخصی در این زمینه تحقیق کند حتما با این واژه روبرو خواهد شد.

 

تا حالا دوست نداشتم در زمینه وبمستری محصولی تولید کنیم، اما کم کم دارم پشیمان می شوم و احساس می کنم نیاز هست چنین محصولی با دید و تجربیات فکر آبی تولید شود، زیرا می خواستم به وب سایتی که چنین دوره ای را برای اولین بار مطرح کرده بود احترام بگذارم، گر چند در برنامه و نقشه آینده کاری ما محصولی با چنین عنوانی در 2 سال پیش دیده شده بود و حتی سرفصل های آن نیز نوشته شده بودند، اما فقط به دلیل احترام، از ایجاد چنین محصولی چشم پوشی کرده بودیم، مثل اینکه دوستان نمیخواهند این رقابت سالم بماند.

 

کلام آخر

آینده مشخص خواهد کرد که آیا ما کپی کاریم یا خیر ؟ زیرا آنچه که در نهایت می ماند، کیفیت آموزش ها، کیفیت انتقال تجربیات، کیفیت مطالب و میزان کاربردی بودن آنها، نتایج ایجاد شده برای استفاده کنندگان و بسیاری موارد دیگر است، نه فقط چند عنوان مشابه که این شباهت هم گاهی به دلیل استفاده از چند منبع شبیه به هم ایجاد می شود و برخی ها توهم اورجینال بودن دارند.

 

در آخر هم از کاربران فکر آبی عذر خواهی می کنم که تا به حال این مطلب را منتشر نکرده بودم و دیگر صبر ما هم تمام شد، سعی کردیم افرادی را که می خواهند تنها منافعشان را با خراب کردن دیگران حفظ کنند را معرفی نماییم.

 

به قول یکی از کاربران وب سایت فکر آبی که گفتند : آب مایعی بی رنگ، بی بو و مایه حیات است، آیا می توان تعریفی جامع تر و متفاوت تر از آن داشت ؟ ماهیت آب تغییر نخواهد کرد و هر کسی بخواهد آنها را معرفی کند باید با همین مفاهیم شروع کند.

 

کاربران و همراهان عزیز فکر آبی ، لطفا در بخش نظرات و پایین همین صفحه نظرات خود را بنویسید و منابعی که به دروغ اتهامی به فکر آبی وارد می کنند را معرفی نمایید و ما را مطلع سازید.

31 پاسخ

  1. سلام و خسته نباشید خدمت آقای مبصرفر
    هیچ وقت یادم نمیره زمانیکه هیچ کدوم از همین سایت هایی که ادعای کپی برداری دارن و من با این حالی که ازشون خرید کرده بودم به هیچ عنوان جواب منو درست نمیدادن
    اما از وقتی با شما اشنا شدم و از محصولاتتون استفاده کردم متوجه شدم واقعا عالی اموزش میدین و حتی به همه شکل به کاربران خودتون پشتیبانی در حد عالی میدین که این پشتیبانی خیلی مهمه
    باور کنین اقای مبصر بعد از اینکه از اموزش های شما استفاده کردم خیلی سریع سایتم شروع کرد به کسب درامد کاری که هیچ کدوم از اموزش های دیگه نتونسته بودن بکنن واقعا دستتون درد نکنه و اصلا به این کسایی که فقط ادعا میکنن یا تهمت بهتون میزنن اهمیت ندین به قول خودتون اینا کم اوردن شما کار خودتون رو بکنید من که به کاربرای سایتم همیشه شما رو معرفی کردم و باز هم معرفی می کنم

  2. سلام
    به نظر من اين بحث ها الكيه و به جاي اين بحث ها بهتر فكرمون و وقتمون رو بزاريم روي ترويج علم خيلي بهتره
    من چند وقت پيش يه توضيح كامل در مورد همين بحث توي انجمن ميلياردرهاي اينده هم دادم
    چيزي كه برام جالب بود اون نقل قول تعريف اب بود كه دقيقا منم همين مثال رو زدم
    حالا يه سوال من از شما كپي كردمه يا شما از من بگيد كه من ميخوام ازتون شكايت كنم بابت كپي برداري
    خخخخ
    بت تشكر
    سبز باشيد و پايدار

    1. درود فراوان
      دوست گرامی ما هم به دنبال این هستیم تا هم سطح خودمون رو بالا ببریم و هم در این راه به دیگران کمک کنیم
      این متن رو یکی از کاربرانمون نقل قول کرده بودند و دقیقا گفته بودن که در انجمن این متن رو خوندن
      آقا مثل اینکه کپی برداری شده 🙂 🙂

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  3. درود فراوان وخداقوت برجناب مبصرفر
    سایت مفید وجالبی داری…
    کارت درسته…
    موفق باشی…

  4. جناب مبصر فر عزیز من به کار وفعالیت شما ایمان راسخ دارم
    و در تماس تلفنی که موقع خرید محصول کسب و کار اینترنتی با شما داشتم , از شما در مورد یکی از سایتهای همکار شما سوال کردم وشما در کمال ادب و احترام و بی طرفی نسبت به سایت مورد نظر صحبت کردید وهمین شخصیت واحترام متقابل شما نسبت به مدیر اون سایت باعث شد من جزؤ مشتریان ثابت شما باشم ,من به شخصه از مطالب سایت شما واز پشتیبانی که ارایه میدید بسیار سپاسگزارم انشاا,,, که همیشه موفق باشید

  5. دیگه وقتش تو ایران لجنزار معلوم نیست کی بیه کیه؟ از هر 1000 نفر در نت فقط میشه به یک نفر اعتماد کرد اون هم همین وبسایت فکر آبی می باشد. هر وبسایتی هم گفته شما کپی بدار هستید غلط کرده بیخود کرده، اونا …… ، چون من از اول با فکر آب بزرگ شدم من وردپرس را با بسته ی آموزش فوت وفن طراحی سایت یاد گرفتم که همین وبسایت ها که الان میان می گند کپی می کنن بسته ی 30 تومانی را به قیمت 100 هزار تومان می فروختند اون هم مطعنا کیفیت آموزشی فکر آبی رو نداره.

    این بی ……………… چند صد توامن من رو خوردن . آقای میصرفر من پشت شما هستم دوستون دارم.

    فکر آبی با اعتمادترین تر و اخلاق مدار ترین و محصولات با قیمت عادلانه ترین وبا کیفیت ترین وپاسشخگوترین آموزش ها را در کل ایران داره واین جا هم یک تشکری از آقا یمبصرفر بکنم وهم یک ……… بزرگ می اندازم بر سر تمامی شالادانان و مدیران دزد حقه باز.

    1. درود فراوان
      آقا جمشید عزیز از نظر شما بسیار سپاسگذاریم، اما چند قسمت از نظر شما را متاسفانه مجبور شدم سانسور کنم، تا توهینی به دیگران صورت نگرفته باشد و امیدوارم بابت این مورد ما را ببخشید.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  6. دوستان متاسفانه وقتی فعالیت های کاربران یک وب سایت را می بینند مجبور میشوند بگویند نظرات کاربران جعلی می باشد و ساعت ها پشت سر هم، اما اگر دقت بفرمایید کاربران کاملا واقعی هستند و از نوع نگارش متن می توانید متوجه این موضوع بشوید. البته چاره ای ندارند جز اینکه بگویند یا کپی هست یا جعل زیرا چاره دیگری ندارند، این را به عهده کاربران و مخاطبان می گذاریم

    شما در تهمت زدن به سایت ها مهارت خاصی دارید و می توانید به سایت هایی مانند copyblogger هم تهمت کپی برداری بزنید، این رفرنس هم که خدمتتان معرفی کردم مربوط به فعالیت ها و تحقیقات چند سال پیش بنده بوده.

    به زودی در نمایشگاه ها هم حضور خواهیم داشت و دوستان می توانند با تیم ما روبرو شوند

    تیم فکر آبی در خطه نیلگون خلیج فارس دارای یک دفتر رسمی و معتبر می باشد که آدرس آن در صفحه ارتباط با ما قید شده

    اگر قید کردیم که اعتراض کاربران بوده، یک موضوع واقعی و محض می باشد و تنها کاربران یک وب سایت عکس العمل نشان نمی دهند، کاربران هر وب سایتی عکس العمل های خودشان را دارند. حتی من از توهین این وب سایت با خبر نبودم و توسط کاربران وب سایت مطلع شدم

    این وب سایت چندین بار به صورت مستقیم اتهام هایی به وب سایت وارد کرده بود و از همان ابتدا ما اعتراضات کاربران را داشتیم و بنابراین قصد کردیم این بار درست مانند خود آنها برخورد کنیم و پاسخ دهیم.

    خب، خدا را شکر، از اینجا به بعد دیگر کسی نمی تواند اتهام کپی برداری بزند، در آینده حتما محصولی درباره وبمستری با رویکرد تجربیات فکر آبی تولید خواهیم کرد.

    خدا رو شکر باعث خنده شدیم و روح چند نفری را شاد نمودیم، اما لحنتان حاکی از شادی و خنده نبود.

    امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  7. به نظرمن قید این مطالب در سایت شما از رفتار حرفه ای به دور بود. دیگران هر نظری دارند می توانند قید کنند. تنها سکوته که می تونه جوابگوی هر سخنی باشه. دلیلش هم اینه که اگه شما اهل کپی برداری از اون سایت ها نیستید که نمیدونم دقیقا منظورتون کدوم سایت هاست پس چطور از حرف هاشون مطلع شدید و اصلا چرا به خودتون نسبت دادید.من یکی از بازدید کنندگان سایت شما بودم ولی با این کارتون مرددم کردید که آیا درسته وقتم رو برای این مطالب بذارم یا نه. به هر حال موفق باشید.

    1. درود فراوان
      دوست گرامی ما هم به هیچ عنوان تا به حال قصد نداشتیم که صحبت کنیم و تنها سکوت کرده بودیم، اما متاسفانه این سایت از حد خودش گذشته بود و کاربران هم به اندازه کافی درخواست داده بودند تا از حق خودمان دفاع کنیم و دیگر چاره ای جز افشاگری برایمان باقی نماند تا دست اینگونه سایت ها رو شود. کاربران هم لطف دارند و همیشه ما را از اتفاقاتی که رخ می دهد با خبر می کنند.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  8. با سلام
    میشه لطف کننین آدرس دقیق اون صفحه از سایت copyblogger را که پترن F و Z رو آموزش داده رو بگزارید.
    میخوام ببینم واقعا چنین مطلبی توی این سایت است؟

    1. درود فراوان
      دوست گرامی پترن f و z در دوره پولی این سایت موجود است، که این مورد را هم در مقاله قید کردیم، اما برای اینکه متوجه شوید پترن f و z مطالب زیادی در منابع زبان اصلی دارد، می توانید به لینک زیر مراجعه کنید. که البته منابع بسیار بیشتری درباره این الگوها در اختیار داریم که فکر کنم یک منبع رایگان به عنوان نمونه فعلا برای شما کفایت کند.
      http://cottervisual.com/the-f-pattern-and-the-z-pattern/

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  9. باسلام خدمت استادمبصرفرعزیزالبته میخواستم اظهارنظرنکنم امادیدم داره حق پوشیده میشه راستش من باسایت مختلفی قبلاکارکردم حتی تودوره رازیک میلیون دلاری من هم شرکت کردم نمیخوام بگم دیگران بدهستندولی قطعامطالب آموزش وردپرس استادمبصرفرخیلی آسونه ومقرون به صرفه باورکنیداینقدرمحصول آموزشی خریدم امامثل محصولات فکرابی هیچ جاندیدم فقط تنهاچیزی که باعث شدمحصولات دیگه روبخرم قیمت پایین محصولات فکرابی بودوبس چون میگن هیچ چیزارزون. بی عیب علت نیست ولی واقعاماایرانی ها خیلی ساده ایم فکرمیکنیم هرچی گرونتره بهتره من تااینجاازهیچ سایتی بدنگفتم فقط گفتم سایت فکرابی ومدیرش یه چیزدیگه هست

  10. باسلام
    سايتي كه در مورد فكر آبي اين حرف رو زده سايت ONECLICK.IR بوده است و من واقعا براي آقاي ميرابوطالبي متاسفم.

  11. سلام وقت بخیر
    هنوز از تجربیات شما استفاده نکردیم ولی معلومه آدم سختکوش و به روزی هستید.
    فقط یک مسئله :
    “آب مایه حیات است” ، لطفا اصلاح بفرمایید ، موفق باشید.

    1. درود فراوان
      دوست عزیز بابت اطلاع رسانی شما بسیار سپاسگذاریم و مورد مربوطه اصلاح شد.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  12. سلام, من تا حالا مطالب تکراری یا کپی تو سایت شما ندیدم, چون از آموزشهای سایت های مختلف استفاده می کنم و در دوره های مختلفی هم شرکت کردم, اما هیچوقت احساس نکردم که مطالب شما کپی از مطالب دوره های دیگه ای هستش.

  13. سلام بر استاد عزیز جناب آقای مبصرفر
    از اینکه دیگران پشت سر شما داد کپی برداری بلند کرده اند و می خواهند با تهمت زدن و افترا بستن جلوی پیشرفت شما را بگیرن واقعا خوشحال باش ( باید گفت خوش به حالت ) چون این افراد توان رقابت کردن با بزرگان را ندارند و می خواهن به هر روش و ترفندی که شده خودشون رو نشون بدن که کمتر کسی شاید فریب چنین افرادی را بخورند
    بنده بسته درآمدزایی اینترنتی صفر تا صد را خرید ه ام و چند فایل را گوش دادم که انصافا کارتون بسیار جالبه و حتی چند بار به ایمیل ها و پیام ها و تماس بنده جواب دادید و پاسخ واضح و روشنی دریافت کردم که خود می تواند نشان صداقت شما باشد
    اصلا فکر خودتو درگیر مزخرفات دیگران نکن

  14. با سلام . یکی از افتخارات من اینه که بعد از چندین سال با یک سایت استاندارد و با محتوای بسیار عالی شما اشنا شدم و تجربیاتی که در عرض 12 ساله در سسایتهایی دیگه شبیه شما بودند کسب کردم ، قابل قیاس نیستن با سایت شما. سایت شما شاهراه اصلی رو به راحتی نشون میده و افسوس میخورم کاش جند ساله پیش با این سایت اشنا میشدم و اینقدر ازمون خطا پس نمیدادم با خوندن سایت های نامعتبر. و در عرض این 1 ماه که با سایتتون اشنا شدم خیلی اطلاعاتم بروزتر شده است.موفق و پیروز باشید

  15. سلام و احترام:

    در ابتدا یک خدا قوت جانانه به استاد مبصرفر و تیمشون بگم.

    خواهشا افرادی که برای اولین بار وارد چنین سایتهایی میشوند اینقدر راحت و سریع در مورد کپی بودن یا نبودن یک محتوا صحبت نکند کسانی که با سایت فکر آبی در تماس هستند می دانند که استاد مبصر فر با چه امید و علاقه ای به افراد کنک می کنند و اصلا قصد کپی کاری رو هم ندارند و این دقیقا از روی محتواهایی که توی سایتشون ایجاد میشه کاملا واضح است.

    تازه به فرض محال که مثلا این سایت یا هر سایت دیگه از یه منبع محتوا تولید کنند این اصلا اسمش کپی کاری نیست بلکه هر انسانی نسبت به یک موضوع و متن خاص دیدگاه های متفاوتی داره و روش تدریسش هم فرق می کنه.

    محض اطلاع بگم فقط بنده تا حالا تعداد زیادی سوال از طریق تماس با ما از ایشون پرسیدم و باور کنید یکی از اون ها بدون پاسخ نمونده و همه اون ها به بهترین نحو ممکن پاسخ داده شده توسط ایشون.

    همین خودش گواه اینه که ایشون چه قدر نسبت به مخاطبین خودشون حساس هستند و در نتیجه مطالب بی ارزش و یا کپی شده از دیگر سایت های ایرانی رو به هیچ عنوان قبول ندارند چون کار خودشون زیر سوال میره…

    در هر صورت تشکر فراوان به خاطر چنین سایت خوب و پر ارزش …. ادامه بدید ما هم حمایت کننده سایتتون هستیم….

    ممنون

  16. سلام. به نظر من مطالب شما ساده و مطالب اون ها پیچیده هست. اون ها حرفه ای تر کار میکنن و مطالب حرفه ای تری رو مطرح میکنن . شاید به این خاطر که 2 نفر هستن. ولی من شما دوتا و چندتای دیگه رو همیشه کنترل میکنم بر حسب علاقه ای که به مباحث دارم و ایمیل هاتونو می خونم. خوبه که رقابت داشته باشین. این طوری مجبور میشید که حرفه ای تر و قوی تر کار کنید و مطالب حرفه ای تحویل بدید. اینو به نظر من باید ممنون باشید چون باعث پیشرفت هردو میشه.

    1. درود فراوان
      دوست عزیز ما هم می توانیم همان مباحث را به زبانی پیچیده به شما بگوییم، اما ترجیح می دهیم آنها را به زبانی ساده تبدیل کنیم تا قابل فهم و قابل اجرا باشند، البته در محصولات آموزشی سعی کرده ایم مباحث بسیار حرفه ای تر را با زبانی ساده بیان کنیم، زیرا انتقال اطلاعات به زبان ساده و صحیح یک علم و یک هنر است، به دلیل اینکه مدت ها کار مربیگری و تدریس را انجام داده ایم این مورد را خدمت شما دوست عزیز عرض می کنم، البته من هم رقابت و پیشرفت سالم را دوست دارم و امیدوارم دیگران هم این توانایی را داشته باشند و بتوانند به شکلی سالم و صحیح رقابت کنند.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  17. با سلام به همکاران و همراهان خوبم اینو در نظر داشته باشیم
    که حق کپی رایت در ایران اصلا رعایت نمیشه یا وجود نداره…
    طبق قوانین جهان هستی کسی که زحمت بکشه موفق خواهد شد …
    راه در جهان یکی ست وآن راه راستی است
    الان دنیا دنیای اطلاعات هستش مردم گذشته نیستن که اطلاعات نداشته باشن
    مردم این زمانه با چشمان باز خرید میکنن…
    همیشه موفق و پیروزباشین …

    1. درود فراوان
      دوست گرامی از نظر شما بسیار سپاسگذارم، طبق قوانین کیهانی و قوانین هستی، آن کسی که راه راستی، صداقت و زحمت را پیش بگیرد موفق خواهد بود، نه آنکه تنها با تهمت و افتراع بخواهی رقابت ناسالم داشته باشی، امروز کاربران اینترنتی بر اساس دریافت اطلاعات کافی بسیار هوشمند شده اند و با چشمانی باز خرید می کند.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید

      1. از اینکه نظرم رو در سایت قرار دادین ممنونم
        با خدا باش و پادشاهی کن…..
        به لطف خدای مهربان همیشه سربلند باشید..

  18. وبسایت خوبی دارید، و همینطور اسم زیبا و قابل تأملی برای سایتتون انتخاب کردید.
    من سایت های زیادی در این زمینه دیدم که هیچکدام به سایت شما شبیه نیست.همین مطلب نشان میدهد که مطالبتون کپی بردرای شده نیست.

    منتظر پیشرفت و رشد روزافزونتان هستم.

  19. سلام
    من هوادار و کاربر هر دو سایت هستم ولی با وان کلیک خیلی قبل تر از فکر آبی آشنا شده بودم ولی هنوز که هنوزه تا حال بلد نشدم که سایت وان کلیک رو به خوبی ببینم و همه جاشو بررسی کنم (نه که طراحی زیبا نداره و یا هم کاربر پسند نیست چون نمیدونن که چطور یه کاربر رو شیفته خود کنند) در حالی که فکر آبی منو در عرض یکی دو هفته یک کاربر با وفا خودش کرد یه مورد این وسط معلومه و اون اینه که چیزی رو که هر دو سایت آموزش میدن رو باید به بهترین شکل ممکن روی سایت خودشون پیاده سازی بکنن.اما حالا میرم سر اصل موضوع اگر وان کلیک چیزای رو که از فکر آبی کپی میکنه رو خودشون هم یاد میگیرفتن شاید حالا وضعش خیلی بهتر بود.
    توی این مطلب هم بهترین چیزی رو که دیدم کلمه “آخترا” بود. و قابل تهسین هست فکر آبی که فقط از خودش دفاع کرد و مثل دوستان وان کلیک بر سر چیزی که شخص دیگه زحمت ساخت و بررسی شو کشیده دعوا نکرد.
    در آخر هم برای هر دو سایت آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم رقابت سالم داشته باشین.

  20. مبصرجان! خودت رو ناراحت نكن . اين رفتار اونها نشون ميده داري راه رو درست ميري و در جذب مشتري موفق بودي. ما هم بيشتر به مطالب نياز دازيم نه منبع اون. اما قرار نيست همه برن چرخ رو اختراع كنن. يكي درست ميكنه بقيه بفراخور نيازش مورد استفاده قرار ميده و شما مطالب رو به بهترين نحو مورد استفاده قرار مي دين. علاوه بر اينكه تقربيا99% مطالب شما بديع و جديد هستن. موفق باشيد.

  21. با سلام خدمت استاد عزیزم
    هر شاگردی که به سمت استادی میرسه آیا استاد میگه از کار من کپی کردی. خیر
    محصولات شما از دانشی است که جمع آوری کرده اید و تحقیقات و تجربیات شخصی شما است شما خودتون را ناراحت نکنید اینترنت دنیای وسیعی داره که هرکسی خلاقیت به خرج بده موفق میشه نه رقبا را با تهمت و افتراع بخواد بزنه کنار.
    روی صحبت با اشخاصی است که میگویند استاد کپی میکنه
    برفرض محال هم اگه استاد کپی میکنه که نمیکنه شما باید خوشحال باشید که کارتون را دارن ترویج میدن و شما معروف میشید.

  22. سلام جناب مبصر فرد
    همین ادمها که دم میزنند از مشتری مداری هیچ چیز نمیدونن حتی من چند بار سوال داشتم حتی به من احترام نگذاشتند که یک پیام بدهند اما شما چند بار به سوالات خارج از گود من جواب دادید و من یکی از مشتریان و کاربران پربا قرص خودتون کردید چون من بیشتر از همه به احترامی که مدیر سایت به کاربر میزاره توجه میکنم حتی اگر موضوعی پیش بیاد من به شخصه به صداقت شما ذره ای شک نمیکنم چون ظاهر ادمها نشون میده اگر بخوان دروغ بگن اون اشخاصی هم که بلندگو دستشون گرفتند بایک سری از مباحث که گذاشتند ادم میفهمه که چه کاره هستند و اصلا مطالب ارائه شده ارزش چندانی ندارد فقط از ضعف معلوماتی کاربران جیبهای خودشون پرپول میکنند و قطعا ماندنی نیستند یک موضوع که برای من خیلی جالبه این که یک معمار اول خونه خودشو قشنگ درست میکنه بعد برای خونه دیگران نظر میده اما این موضوع برای اینها صدق نمیکنه حتی سایت خودشون پراز ایراد کاربری میباشد و چطوری مباحث وب و سایت اموزش میدن خدا میدونه …
    موفق باشید

  23. سلام
    بنده اصولا نه با نظر شما موافقم نه با نظر مخالفان شما!
    بنظر من وقتی شما مطالب علمی را ترجمه میکنید و دیگری هم این مطالب را در سایتش میفروشددد دو حالت دارد یا از همان منابعی که شما ترجمه کردید استفاده کرده یا از ترجمه شما بهره برده
    در هر دو حالت اسم این کپی برداری نیست
    چرا که شما این علم را تولید نکردید صرفا ترجمه کردید
    من تنها مفهوم کپی برداری را در یک مورد وارد میدونم
    اینکه دقیقا همون فیلم در سایتی قرار بگیره
    و یا همون متن کپی و پیست بشه در جایی بدون تغییری
    البته منظورم از واژه شما، شمای نوئيم هست نه دقیقا شخص شما
    موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود دوره 6 جلسه ای آموزش ایمیل مارکتینگ
6 درس کاملا رایگان
ما هم مانند شما از ایمیل های مزاحم متنفریم
دانلود رایگان ویژه نامه فکر آبی
با دانلود ویژه نامه تنها 5 ثانیه فاصله دارید !
شکارچی مشتریان وب سایت خودتان شوید
شش کلید طلایی افزایش فروش
فروشنده خاموش را بیدار کنید !
70 دقیقه ویدئو آموزشی به همراه صوت
دانلود رایگان رازهای کسب و کار اینترنتی
پرده از اسرار کسب درآمدهای میلیونی از اینترنت بردارید
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 180 ساعت آموزش رایگان کسب درآمد از اینترنت را از دست خواهید داد...
4 درس ویدئویی 180 دقیقه آموزش رایگان
فقط 5 ثانیه تا دانلود این کتاب فاصله دارید
این آموزش رایگان به ایمیل شما ارسال می شود
فقط 5 ثانیه تا دانلود این کتاب فاصله دارید
می خواهم زودتر از همه فیلم این وبینار را تهیه کنم
فقط 5 ثانیه تا دانلود این ویدئو فاصله دارید
فقط 5 ثانیه تا دانلود این کتاب فاصله دارید
فقط 5 ثانیه تا دانلود این کتاب فاصله دارید
فقط 5 ثانیه تا دانلود این ویدئو فاصله دارید
فقط 5 ثانیه تا دانلود این ویدئو فاصله دارید
چه چیزی رو دوست داری رایگان یاد بگیری ؟
اینجا کلی آموزش های رایگان ویدئویی براتون آماده کردم
آموزش هایی براتون در نظر گرفتم که بیش از 1.000.000 تومان ارزش دارند
کدوم آموزش برای من مناسبه و منو به هدفم میرسونه ؟
برای شروع کسب و کار اینترنتی پولساز کلید "کسب و کار اینترنتی"
برای افزایش فروش با کمترین تلاش کلید "بازاریابی اینترنتی"
آخرین مرحله برای بهترین انتخاب شما
اگر مدرس، متخصص، مشاور، سخنران، استاد دانشگاه هستید یا چیزی برای یاد دادن به دیگران دارید "مدرسان پولساز"
در غیر اینصورت "شروع میکنم" را انتخاب کنید.
زودتر از بقیه از فرصت پولسازی سال 97 باخبر شوید
دانلود رایگان رازهای تبدیل دانش به درآمدهای میلیونی
همین حالا رازهایی را دانلود می کنید که برای همیشه آینده مالی و جایگاه اجتماعی شما را دگرگون خواهد کرد.
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 1 ساعت آموزش شگفت انگیز را از دست خواهید داد.
دانلود رایگان رازهای بازاریابی اینترنتی
کمتر از 30 ثانیه تا دانلود رایگان رازهای افزایش فروش وب سایت خودتان فاصله دارید!
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 5 درس آموزش شگفت انگیز را از دست خواهید داد.
یک پیشنهاد کاملا رایگان و رد نشدنی
پنج راز بازاریابی اینترنتی که فروش سایت شما را سه برابر خواهد کرد در قالب پنج ویدئو قابل دانلود و رایگان
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 5 درس آموزش شگفت انگیز را از دست خواهید داد.
یک پیشنهاد کاملا رایگان و رد نشدنی
همین حالا کسب و کار اینترنتی را در قالب 7 درس ویدئویی به صورت رایگان یاد بگیرید.
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 2 ساعت آموزش شگفت انگیز را از دست خواهید داد.
یک پیشنهاد کاملا رایگان و رد نشدنی
همین حالا در دوره رازهای تبدیل دانش به درآمدهای میلیونی در قالب 5 درس ویدئویی قابل دانلود شرکت کنید.
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 1 ساعت آموزش شگفت انگیز را از دست خواهید داد.
50%
تخفیف فقط همین حالا
فقط همین حالا می توانید بسته 100 ایده کسب و کار اینترنتی پولساز را با 50% تخفیف تهیه کنید، این پیشنهاد هرگز تکرار نخواهد شد.
80%
تخفیف برای تهیه جلسه اول
من میخواهم هر گونه ریسکی را برای شما از بین ببرم و به شما اطمینان خاطر بدهم آموزش های این بسته فوق العاده هستند، بنابراین می توانید جلسه اول مدرسان پولساز آنلاین را با 80% تخفیف تهیه کنید و در صورت رضایت بسته جامع را سفارش دهید.
تخفیف
فقط 9600 تومان
برای تبدیل گوشیت به ماشین پولسازی، پاتو بزار روی گاز
برای شرکت در دوره رایگان کسب و کار موبایلی ایمیل صحیح خودتان را وارد کنید، چون درس ها به ایمیل شما ارسال میشوند...
برای دسترسی کامل به دوره رایگان
لطفا ایمیل و شماره تماس خودتان را وارد کنید سپس کلید دریافت دوره را بزنید
دسترسی کامل به مینی دوره رایگان
کسب درآمد از اینستاگرام
برای دسترسی کامل به دوره رایگان
لطفا ایمیل خودتان را وارد کنید سپس کلید دریافت دوره را بزنید