کسب درآمد از اینترنت

آیا کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت حقیقت دارد ؟

میزان کسب درآمد از اینترنت چه قدر است ؟

آیا بدون سرمایه هم می توان از اینترنت کسب درآمد کرد ؟

 

آیا کسب درآمد از اینترنت حقیقت دارد

کسب درآمد از اینترنت یک حقیقت محض است، کسب و کار اینترنتی امروزه یکی از مشاغل پر درآمد چه در دنیا و چه در ایران محسوب می شود و بسیاری سایت های ایرانی نیز در این زمینه موفق بوده اند، اما رمز اصلی موفقیت آنها کسب دانش مورد نیاز، پشتکار، جدی بودن و باور داشتن کارشان بوده است، مانند دیجی کالا، نت برگ، تخفیفان، چاره، کافه بازار، ایستگاه، پونیشا و …

 

افرادی ممکن است پس از خواندن مقالات کسب و کار اینترنتی و شنیدن رقم های خیلی بالا موقتا تحریک شوند و اقدام به راه اندازی یک وب سایت کنند، اما خیلی زود نا امید می شوند، اگر از این دسته افراد هستید لطفا از خواندن ادامه این مطلب خودداری نمایید !

 

اگر شما ایده ای دارید و می خواهید از طریق اینترنت کسب درآمد کنید، اولین مرحله مرد عمل بودن است، بسیاری ایده های جالبی در سر دارند اما هیچ گاه آن را به مرحله عمل نمی گذارند، تا اینکه چند وقت بعد یک نفر همان ایده را پیاده سازی می کند، اگر امروز شما به یک ایده فکر می کنید یقین داشته باشید کس دیگری هم به آن فکر می کند، اما تفاوت در عمل کردن است.

 

با توجه به رشد روز افزون کاربران در ایران و تشنه بودن این کاربران به اطلاعات، ترافیک های روزانه خیابان ها، گرما و یا سرمای طاقت فرسا، مناطقی که از داشتن یک کتابخانه یا فروشگاه مناسب محروم هستند، همه اینها باعث میشود که کسب درآمد از اینترنت سریعتر رشد کند و فرصت بیشتری برای شما ایجاد شود، زیرا افراد نیاز دارند تا راحت تر و بدون دردسر خرید خود را انجام دهند و درگیر مسائلی که گفتیم نشوند.

 

کسب و کار اینترنتی یک گنجینه طلایی محسوب می شود که در ایران هر روز رشد می کند و فرصت های فراوانی ایجاد می کند و شما باید از آن بهره ببرید، امروزه افراد حتی زمانی که می خواهند یک فرش بخرند در اینترنت درباره یک فرش خوب تحقیق می کنند، اگر شما فروشنده یک فرش باشید و وب سایت هم داشته باشید، می توانید از این فرصت استفاده کرده و مورد اطمینان خریدار قرار بگیرید.

 

مهم نیست چه کالا یا خدماتی برای فروش یا ارائه دارید، اینترنت بهترین فضا برای پیدا کردن مشتریان بیشتر و وفادار می باشد، بازاریابی اینترنتی برای شما بسیار ارزانتر از سایر روش ها تمام می شود و اگر اصولی استفاده شود بازده بسیار مناسب تری به همراه خواهد داشت.

 

میزان کسب درآمد از اینترنت

میزان کسب درامد از اینترنت هیچ گونه سقف خاصی ندارد و بستگی مستقیم به کار و پشتکار شما دارد، ممکن است شما فعالیت مناسبی نداشته باشید و تنها یک وب سایت نامناسب را ایجاد کرده باشید، پس نباید توقع خاصی داشته باشید، اما ممکن است شما تنها یک وبلاگ داشته باشید اما بسیار فعالانه عمل می کنید، خودتان را به دیگران معرفی و از روش های بازاریابی اینترنتی و اصول کسب و کار اینترنتی استفاده می کنید، یقین داشته باشید که شما موفق خواهید شد.

 

در ایران وب سایت های موفق از ماهیانه 3/000/000 تا 1/200/000/000 تومان درآمد دارند، این ارقام کاملا واقعی و بر اساس میزان فروش آنها می باشد، هیچ کدام از این درآمد ها را هرگز نمیتوانید در هر کاری متصور شوید، بسیاری از آنها با سرمایه کم آغاز کرده اند اما امروز از تشکیلات بزرگی برخوردار می باشند.

 

اگر میخواهید بدانید که به چه روش هایی میتوان از اینترنت کسب درآمد کنید، قبلا یک مقاله با عنوان انواع کسب و کار اینترنتی و کسب در آمد از اینترنت را وب سایت منتشر کرده ایم که با مطالعه آن می توانید اطلاعات بیشتری به دست آورید.

 

افرادی هم درباره کسب درآمد از وب سایت های کلیکی سوالاتی کرده اند که یک مقاله با عنوان کسب و کار اینترنتی سیاه نیز در وب سایت موجود است که حتما می تواند راه گشای این دسته از دوستان قرار گیرد.

 

کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه

البته برای دوستای که سرمایه اولیه ای در دست ندارند نیز روش هایی وجود دارد، البته پیشنهاد می کنم در ابتدا با کار کردن در دنیای فیزیکی سعی در جمع آوری این سرمایه کنید، اما اگر باز هم سرمایه کافی ندارید روش های دیگری نیز برای کسب درآمد از اینترنت برای شما دوستان عزیز وجود دارد.

 

می توانید در وب سایت پونیشا ثبت نام کرده و با استفاده از مهارت های خودتان سفارشات دیگران را انجام داده و اقدام به کسب درآمد کنید، مانند برنامه نویسی، ترجمه مقالات، طراحی وب سایت، عکاسی، معماری و …، اما اگر مهارت خاصی ندارید می توانید در وب سایت های همکاری در فروش ثبت نام کرده و با استفاده از امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهند، کالاهای آنها را فروخته و کسب درآمد کنید، در مقالات بعدی درباره این روش به صورت کامل توضیح خواهم داد.

 

اگر مشتاق هستید که درباره کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت اطلاعات بیشتری کسب کنید یک محصول به نام آموزش فوت و فن کسب و کار اینترنتی درون وب سایت موجود می باشد که پاسخ بسیاری از سوالات شما را خواهد داد، اصول یک کسب و کار اینترنتی موفق را توضیح خواهد داد و به شما کمک می کند خودتان وب سایت و فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی و شروع به کسب درآمد از اینترنت کنید.

 

اگر امروز به یک ایده کسب درآمد از اینترنت فکر می کنید سعی کنید حتما برای پیاده سازی آن اقدامی انجام دهید، مثلا ثبت دامین آن، اگر نمی توانید هزینه بالای ایجاد یک وب سایت را بپردازید سعی کنید به دنبال یک شریک مناسب بگردید و یا اینکه خودتان شروع به یادگیری و پیاده سازی وب سایت نمایید، بسیاری از افراد از یادگیری هنر و علم طراحی وب سایت هراس دارند، اما من هم مثل شما روزی از طراحی وب سایت هیچ چیز نمیداستم.

 

اما یک روز تصمیم به یادگیری این علم گرفتم و در مدت زمان کوتاهی توانستم وب سایت های زیادی رو ایجاد کنم، وقتی این کار را یاد گرفتم هرگز باور نمیکردم که به این سادگی باشد، برای افرادی که دوست دارند قدم به دنیای طراحی وب سایت بگذارند می توانید از محصول فوت و فن کسب و کار اینترنتی استفاده نمایید، که میتواند به شما در این زمینه کمک نموده و چراغ های این راه را برای شما روشن کند.

 

کلام آخر

امیدوارم شما هم با تصمیم بسیار جدی، داشتن پشت کار فراوان و باور داشتن خودتان شروع به کسب درآمد از اینترنت کنید ، تجربیات و موفقت های خودتان را با ما در میان بگذارید تا ما و دوستان از آنها استفاده نماییم، منتظر نظرات و سوالات شما کاربران گرامی هستیم.

 

از اینترنت کسب درآمد کنید…

آموزش رایگان راه اندازی کسب و کار اینترنتی

کسب درآمد از وب سایت

8 پاسخ

    1. درود فراوان
      دوست گرامی اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره اصول کسب و کار اینترنتی به صورت رایگان به دست بیاورید می توانید در دوره رایگان کسب و کار اینترنتی شرکت نمایید، اگر هم می خواهید واقعا یک کسب و کار اینتر نتی را خودتان راه اندازی کنید و با اصول آن آشنا شوید می توانید از محصول فوت و فن کسب و کار اینترنتی ما استفاده بفرمایید.

      امیدوارم شادف موفق و پیروز باشید.

    1. درود فراوان
      دوست گرامی ای کاش حداقل از ادبیات مناسب تری استفاده می کردید و به راحتی سوال خود را میپرسیدید تا جواب آن را بدهیم، اما در اینجا واجب دیدم پاسخ شما را بدهم

      دوست گرامی درآمد یک میلیونی در حال حاضر برای کسانی هست که تازه پا به عرصه کسب و کار اینترنتی گذاشته اند و من چند نمونه از برترین ها را خدمت شما عرض خواهم کرد
      کارآرفرین برتر
      ستکا
      دی جی کالا
      نت برگ
      بازار
      دیوار
      شیپور
      بامیلو
      بیگ تم
      فریش تم
      و…

      اینقدر نمونه های موفق هستند که درآمد های بالای 5 الی 10 میلیون در ماه دارند که برای نام بردنشان باید هنوز هم بنویسم، از کسب و کارهای اینترنتی کوچک گرفته تا کسب و کار های اینترنتی بزرگ

      اگر قرار بود کسی برای درآمد ماهی یک میلیون پشت کامپیوتر بنشیند که می توانست کارمند ساده یک شرکت خصوصی شود و این همه به خودش زحمت ایجاد وب سایت و هزینه های تبلیغات و بازاریابی اینترنتی را ندهد، یقین داشته باشید که بازار کسب و کار اینترنتی خیلی بیشتر از تصورات شما درآمد و گنجایش دارد، اما به شرط اینکه شما راه را بلد باشید.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

    2. با سلام
      من خودم 1 ساله بازاریابی را شروع کردم در اینترنت و در اوایل درآمدم ماهی 20000 تومان بود ولی آلان 3 ماهی است در حدود 1800000 تومان در آمد دارم و الان به گفته دوستم که میگه همگی حرف است اگر کمی تلاش کنی موفق میشی الان من در سایت azerhost.ir بازاریاب هستم

      1. شما الان دقیقا چکاری رو انجام میدید؟؟چه محصولی رو تبلیغ میکنید ؟؟منکه چیزی ندیدم رو سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود دوره 6 جلسه ای آموزش ایمیل مارکتینگ
6 درس کاملا رایگان
ما هم مانند شما از ایمیل های مزاحم متنفریم
دانلود رایگان ویژه نامه فکر آبی
با دانلود ویژه نامه تنها 5 ثانیه فاصله دارید !
شکارچی مشتریان وب سایت خودتان شوید
شش کلید طلایی افزایش فروش
فروشنده خاموش را بیدار کنید !
70 دقیقه ویدئو آموزشی به همراه صوت
دانلود رایگان رازهای کسب و کار اینترنتی
پرده از اسرار کسب درآمدهای میلیونی از اینترنت بردارید
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 180 ساعت آموزش رایگان کسب درآمد از اینترنت را از دست خواهید داد...
4 درس ویدئویی 180 دقیقه آموزش رایگان
فقط 5 ثانیه تا دانلود این کتاب فاصله دارید
این آموزش رایگان به ایمیل شما ارسال می شود
فقط 5 ثانیه تا دانلود این کتاب فاصله دارید
می خواهم زودتر از همه فیلم این وبینار را تهیه کنم
فقط 5 ثانیه تا دانلود این ویدئو فاصله دارید
فقط 5 ثانیه تا دانلود این کتاب فاصله دارید
فقط 5 ثانیه تا دانلود این کتاب فاصله دارید
فقط 5 ثانیه تا دانلود این ویدئو فاصله دارید
فقط 5 ثانیه تا دانلود این ویدئو فاصله دارید
چه چیزی رو دوست داری رایگان یاد بگیری ؟
اینجا کلی آموزش های رایگان ویدئویی براتون آماده کردم
آموزش هایی براتون در نظر گرفتم که بیش از 1.000.000 تومان ارزش دارند
کدوم آموزش برای من مناسبه و منو به هدفم میرسونه ؟
برای شروع کسب و کار اینترنتی پولساز کلید "کسب و کار اینترنتی"
برای افزایش فروش با کمترین تلاش کلید "بازاریابی اینترنتی"
آخرین مرحله برای بهترین انتخاب شما
اگر مدرس، متخصص، مشاور، سخنران، استاد دانشگاه هستید یا چیزی برای یاد دادن به دیگران دارید "مدرسان پولساز"
در غیر اینصورت "شروع میکنم" را انتخاب کنید.
زودتر از بقیه از فرصت پولسازی سال 97 باخبر شوید
دانلود رایگان رازهای تبدیل دانش به درآمدهای میلیونی
همین حالا رازهایی را دانلود می کنید که برای همیشه آینده مالی و جایگاه اجتماعی شما را دگرگون خواهد کرد.
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 1 ساعت آموزش شگفت انگیز را از دست خواهید داد.
دانلود رایگان رازهای بازاریابی اینترنتی
کمتر از 30 ثانیه تا دانلود رایگان رازهای افزایش فروش وب سایت خودتان فاصله دارید!
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 5 درس آموزش شگفت انگیز را از دست خواهید داد.
یک پیشنهاد کاملا رایگان و رد نشدنی
پنج راز بازاریابی اینترنتی که فروش سایت شما را سه برابر خواهد کرد در قالب پنج ویدئو قابل دانلود و رایگان
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 5 درس آموزش شگفت انگیز را از دست خواهید داد.
یک پیشنهاد کاملا رایگان و رد نشدنی
همین حالا کسب و کار اینترنتی را در قالب 7 درس ویدئویی به صورت رایگان یاد بگیرید.
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 2 ساعت آموزش شگفت انگیز را از دست خواهید داد.
یک پیشنهاد کاملا رایگان و رد نشدنی
همین حالا در دوره رازهای تبدیل دانش به درآمدهای میلیونی در قالب 5 درس ویدئویی قابل دانلود شرکت کنید.
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 1 ساعت آموزش شگفت انگیز را از دست خواهید داد.
50%
تخفیف فقط همین حالا
فقط همین حالا می توانید بسته 100 ایده کسب و کار اینترنتی پولساز را با 50% تخفیف تهیه کنید، این پیشنهاد هرگز تکرار نخواهد شد.
80%
تخفیف برای تهیه جلسه اول
من میخواهم هر گونه ریسکی را برای شما از بین ببرم و به شما اطمینان خاطر بدهم آموزش های این بسته فوق العاده هستند، بنابراین می توانید جلسه اول مدرسان پولساز آنلاین را با 80% تخفیف تهیه کنید و در صورت رضایت بسته جامع را سفارش دهید.
تخفیف
فقط 9600 تومان
برای تبدیل گوشیت به ماشین پولسازی، پاتو بزار روی گاز
برای شرکت در دوره رایگان کسب و کار موبایلی ایمیل صحیح خودتان را وارد کنید، چون درس ها به ایمیل شما ارسال میشوند...
برای دسترسی کامل به دوره رایگان
لطفا ایمیل و شماره تماس خودتان را وارد کنید سپس کلید دریافت دوره را بزنید
دسترسی کامل به مینی دوره رایگان
کسب درآمد از اینستاگرام
برای دسترسی کامل به دوره رایگان
لطفا ایمیل خودتان را وارد کنید سپس کلید دریافت دوره را بزنید