ایده پردازی در کسب و کار اینترنتی

ایده پردازی در کسب و کار اینترنتی

۱۱,۷۰۰ تومان

بلافاصله پس از سفارش لینک دانلود در اختیار شما قرار میگیرد

فرمت آموزش : ویدئو

مدت زمان آموزش : ۴۲ دقیقه

 

 

 

 

آنچه در این دوره ویدئویی خواهید آموخت

. ایده پردازی چیست ؟

. مزیت رقابتی چیست ؟

. چگونه مزیت رقابتی ایجاد کنیم

. روش های ایده پردازی برای فروش

. روش های ایده پردازی برای متخصصان

. معرفی ۵ ایده مناسب برای ایجاد کسب و کار اینترنتی

. روش های ایجاد برتری با مزیت های رقابتی

. معرفی ابزارهای تحلیل و سنجش ایده

. ایده پردازی بر اساس تفکر شما

. معرفی ابزار مقایسه دو ایده و یافتن برتری

. چگونه از رقبا پیشی بگیرید

. روش های جلوگیری از اشتباهات در انتخاب ایده برای جلوگیری از هدر رفتن سرمایه

 

اگر شما هم به فکر راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی مناسب می باشید بهتر است قبل از آن روی ایده خودتان کار کنید و مزیت های رقابتی تان را پیدا کنید، اما ایده پردازی چگونه است و مزیت رقابتی به چه شکل ایجاد می شود ؟

 

 

مشخصات دوره ایده پردازی برای شروع کسب و کار اینترنتی

این یک دوره ویدئویی می باشد و قابل پخش در تمام دستگاه های پخش، در این دوره به شما کمک خواهیم کرد که بتوانید ایده مناسبی را برای درآمد از اینترنت به دست بیاورید و یا مزیت رقابتی برای پیشی گرفتن از رقبا برای خود ایجاد کنید.

 

دوره ایده پردازی برای شروع کسب و کار اینترنتی برای چه کسانی مفید است

این دوره برای کسانی مفید است که می خواهند قبل از شروع ایجاد یک کسب و کار اینترنتی، تلف کردن پول و زمان خود به یک ایده و روش مناسب دست پیدا کنند و پول و زمان خود را به شکل هدفمند و موثرتری به کار ببرند، همچنین بتوانند به درآمد مناسبی دست پیدا کنند.

 

این دوره برای چه کسانی مفید نیست

این دوره برای کسانی که دوست ندارند از فرصت های عالی برای کسب درآمد از اینترنت استفاده کنند مفید نمی باشد و همچنین کسانی که به فکر ایده مناسب یا مزیت رقابتی نمی باشند نیز فایده ای نخواهد داشت.

 

در این دوره به شما یاد خواهیم داد که به چه روش هایی می توانید با سایر رقبا و با ایجاد یک مزیت به رقابت بپردازید، همچنین با روش های ایده پردازی در کسب و کار اینترتی آشنا خواهیم شد، ابزارهای مناسب برای این کار را معرفی کرده و شیوه کار با آنها را آموزش خواهیم داد.

 

بسیاری از صاحبان کسب و کارهای اینترنتی پس از راه اندازی عجولانه وب سایت پشیمان می شوند و به همین دلیل این وب سایت ها به سرعت نابود می شوند، در کنار آن سرمایه و زمان اشخاص نیز از بین می رود، زیرا یا توان رقابت با سایر رقبا را ندارند و یا ایده مناسبی برای ادامه کار شما

 

 

در دوره ایده پردازی برای شروع کسب و کار اینترنتی با روش هایی به زبان ساده به شما کمک می کنیم تا ایده خود را بررسی کنید و از راه اندازی وب سایت خود پشیمان نشوید، اگر هم می خواهید تنها یک فروشنده کالا در اینترنت باشید به شما آموزش خواهیم داد که چگونه یک مزیت رقابتی برای خود ایجاد کنید تا سهم مناسبی از بازار را به خود اختصاص دهید.

 

رفع شک و تردید در ایده شما برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی

اگر بین دو ایده خود شک دارید، با استفاده از ابزارهای مناسب به شما کمک خواهیم داد تا بتوانید آنها را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین آن را برگزینید، شاید در انتخاب کالای خود هم دچار مشکل هستید و نمی دانید چه مواردی در بازار بیشترین فروش را خواهند داشت تا بتوانید بر روی سرمایه خود هدفمندتر برنامه ریزی کنید، در این زمینه هم شما را یاری می کنیم تا از اتلاف سرمایه خود برای کالاهای کم فروش یا بدون فروش جلوگیری کنید.

 

ایده جدیدی دارید و برای اجرای آن شک دارید و کمی ترس دارید، ما در این دوره به شما آموزش خواهیم داد تا از اجرای ایده خود اطمینان پیدا کنید، شاید شما ایده ساده ای داشته باشید اما اگر آن را اجرا نکنید یقین داشته باشید یک نفر دیگر آن را دنبال خواهد کرد و شما تنها افسوس خواهید خورد.

 

این دوره همان چیزی می باشد که شما برای شروع یک کسب و کار اینترنتی موفق به آن نیاز خواهید داشت

 

چگونه می توانم این محصول را تهیه کنم ؟

خرید دانلودی

این روش برای کسانی است که بسیار عجله دارند و می خواهند همان لحظه محصول را دریافت کنند، برای این کار می توانید بر روی خرید دانلودی کلیک نمایید و با استفاده از رمز دوم کارت بانکی به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید و سپس لینک های دانلود را همان لحظه دریافت نمایید.

 

رمز دوم کارت بانکی ندارید ؟

اما کسانی که رمز دوم کارت خود را ندارند، می توانند به صورت دستی به یک عابر بانک مراجعه نموده و مبلغ محصول را کارت به کارت نمایند و سپس با شماره ۰۹۱۷۶۲۳۰۰۲۹ تماس حاصل نمایند، تا لینک دانلود برای آنها ارسال شود

شماره کارت بانک ملی : ۶۰۳۷۹۹۱۳۳۸۶۵۸۷۸۸ به نام محسن مبصرفر

 

 

 

نظر آقای سید محمد قائمی

جناب مبصرفر خیلی ممنونم بخاطره این آموزش مفید. نکات خیلی خوبی تو این آموزش گفتید که من تا قبل از این نمیدونستم. هر چند مقداری از وقت آموزش صرف معرفی وب سایت های مختلف میشه که میشد گذرا تر راجبشون صحبت کرد اما ایده ها و ابزارهایی که معرفی کردید خیلی جالب و کاربردی هستند.
بازم ممنونم

 

 

نظر آقای صابر احمدی

با سلام
جناب آقای مبصرفر عزیز از شما بابت این فایل آموزشی سپاسگزارم و امیدوارم در پناه ایزد منان موفق و سلامت باشید.هر چی بگم کم گفتم واقعا حرف نداشت این فایل آموزشی.ازتون خییییلی خیییلی ممنون هستم.سر بلند و پیروز باشید.خدا قوت.یا حق

 

24 پاسخ

  1. سلام وخسته نباشید خدمت استادمبصرفرعزیز
    واقعا ازتون تشکرمیکنم بابت راهنمایتون وجلسه مشاوره تون.

  2. سلام
    جناب مبصر فرد یه مطلبی رو متوجه شدم راجب google trends
    بنظرم نمودارهای این ابزار حتی میتونه فریب دهنده باشه
    حالا چرا؟
    مثلا شما کلید واژه ی خرید اینترنتی کتاب رو اونجا سرچ میکنید
    نموداری که به شما نشون میده فراوانی سرچ همین ترکیب و ترکیب های مشابه مثل خرید اینترنتی، خرید کتاب، خرید و…. رو نشون میده نه صرفا همون ترکیب اصلی که ما سرچ کردیم
    ممنون میشم نظرتون رو بفرمایید

    1. درود فراوان
      دوست گرامی نمودار فراوانی که این سیستم به شما می دهد، یک نمودار مناسب و قابل اتکا می باشد.
      تا به حال هم خطایی در این سیستم دیده نشده و نتیجه ای که به شما می دهد درست هست
      در پایین هم به شما نمونه جستجوهای مشابه رو میده و یک سری پیشنهاد، اما نموداری که به شما نشان می دهد، مستقیما با همان کلمه شما ارتباط مستقیم دارد.

      امیدوارم، شاد، موفق وپیروز باشید.

  3. باسلام خدمت شما

    اگرمیشه درمورداموزش ایده سازی درفضای سنتی هم یک محصول بیرون بدید…..منظورم اینه ایده ی که باهاش یه محصول جدیدیاخدمات جدیددرفضای بیرون, بتونیم بسازیم……منتظراموزش ایده پردازی کلی هستم…..البته اگه جزهدیه یااپدیت این محصول هم بزاریدش خوب میشه باتشکر ..چون بنده میخوام ایده بسازم یه چیزی دست مردم بدم اماهرچی که به ذهنم میرسه یدفعه میبینم یکی دیگه هم ساخته…واین ایده نمیتونه باتکرارخوب ازاب دربیاد

    1. درود فراوان
      دوست گرامی حتما به این مورد هم خواهیم پرداخت

      شاد، موفق و پیروز باشید.

  4. باعرض سلام .من میخواستم این محصول رو با کد تخفیف بخرم . کد تخفیف رو زدم تا مرحله درگاه بانکی پیش رفتم اما بعد اینترنتم قطع شد.حالا دوباره که میخوام بگیرم میگه کد تخفیف استفاده شده .چی کار کنم ؟

    1. درود فراوان
      مشکل رفع شد، دوباره می توانید خرید خود را پیگیری کنید.

      شاد، موفق و پیروز باشید.

  5. جناب مبصر فر با عرض ادب و احترام
    در مورد سايتهايي مانند نئو باكس و سايتهاي مشابه منع كرديد من از دوستي كه خودش با نئوباكس كار كرده بود ودريافتي هم داشت شنيدم كه سايت خيلي معتبريه و پرداخت ميكنه ميشه راجع به اين سايت و سايت هاي مشابه بيشتر توضيح دهيد .واگر سايت معتبر ايراني يا خارجي كه به ازاي هر كليك پرداختي داره معرفي فرماييد.
    با سپاس فراوان . درود بر شما

    1. درود فراوان
      دوست گرامی هیچ سایت کلیکی را تائید نمیکنیم و به هیچ عنوان پیشنهاد نمیکنم از این روش استفاده کنید.
      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشد.

  6. سلامی دوباره
    آیا با خرید محصول آموزش فوت و فن کسب و کار اینترنتی نیازی به خرید محصول ایده پردازی هست؟

    1. درود فراوان
      شما اگر بسته آموزشی فوت و فن کسب و کار اینترنتی را تهیه بفرمائید دیگر نیازی نیست ایده پردازی را تهیه کنید
      شاد، موفق و پیروز باشید.

  7. سلام
    معرفی 5 ایده مناسب برای ایجاد کسب و کار اینترنتی توی این بسته چی هستند که می تونند مهم باشند که ما رو ترغیب بکنند تا این بسته رو بخریم؟

    1. درود فراوان
      دوست عزیز این 5 ایده بخشی از این بسته هستند اما مهمترین موضوع این هست که شما با استفاده از این آموزش می توانید کمی با ذهن خودتون بازی کنید و قابلیت های خودتون رو بیشتر بشکافید و در نهایت یک ایده برای کسب و کار خودتان داشته باشد.

      شاد، موفق و پیروز باشید.

  8. جناب آقای مبصری فر سوالی میخواستم بپرسم که شاید ارتباطی با این پست نداشته باشه البته اگه جواب بدین ممنون میشم سوالم اینه که نظرتون راجع به جمع آوری بیت کویین و یا ثبت نام و فعالیت در سایت نئو باکس چیه و اینکه آیا ایجاد سایت شخصی و فروش محصولات فیزیکی و دانلودی نسبت به آنها ارجحیت داره یا خیر؟

    1. درود فراوان
      شما ر ا از فعالیت در بیت کویین یا نئو باکس به شدت منع می کنم، یقین داشته باشید اگر در این سیستم ها فعالیت کنید پشیمان خواهید شد، اما اگر یک سایت شخصی ایجاد کنید و محصولات فیزیکی یا دانلودی بفروشید یقین داشته باشید موفق خواهید شد.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  9. سلام و درود
    این قدر از طریق ایمیل مارکینگ این محصول را به ما معرفی نکن اینگار داری به زور به ما چیزی میدی فقط محصولات رایگان بفرس
    خود شسما اصول بازار یابی ایمیل مارکینگ رعایت نمی کنید
    اصل اول : محصول تکراری معرفی نکن و اگر داری معرفی می کنی قبلش یک فایل رایگان بفرس
    من خودم سایت فروشگاهی پر بازدید دارم لطفا رعایت کن دیگه همه بدون سایت نیستند که

    1. درود فراوان
      دوست گرامی همونطور که خود شما گفتید قبلش یک فایل رایگان بفرستم، شما دوست عزیز در دوره رایگان هفت روزه شرکت کردید، پس معلومه 7 فایل رایگان دریافت میکنید، این اصل ایمیل مارکتینگ هست که شما 7 فایل رایگان دریافت می کنید و در ازاش یک محصول دو بار به شما معرفی شده.
      در ضمن این امکان برای شما فراهم شده که هر لحظه دوست داشته باشید از دریافت ایمیل ها انصراف دهید.
      پس هیچ گونه زور یا اهرمی بر علیه شما وجود ندارد و هیچ گونه اصولی زیر پا گذاشته نشده است، هم 7 درس رایگان دریافت کرده اید و هم می توانید هر لحظه که تمایل داشتید از ادامه دریافت ایمیل ها انصراف دهید !

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  10. با سلام
    جناب آقای مبصرفر عزیز از شما بابت این فایل آموزشی سپاسگزارم و امیدوارم در پناه ایزد منان موفق و سلامت باشید.هر چی بگم کم گفتم واقعا حرف نداشت این فایل آموزشی.ازتون خییییلی خیییلی ممنون هستم.سر بلند و پیروز باشید.خدا قوت.یا حق

    1. درود فراوان
      دوست گرامی درس ها به ایمیل شما ارسال شده است و تا کنون 2 درس طبق برنامه زمانبندی برایتان ارسال شده است و همچنین شما ویژه نامه سایت را دانلود فرمودید.

      شاد، موفق و پیروز باشید

  11. سلام و خسته نباشید.
    جناب مبصرفر خیلی ممنونم بخاطره این آموزش مفید. نکات خیلی خوبی تو این آموزش گفتید که من تا قبل از این نمیدونستم. هر چند مقداری از وقت آموزش صرف معرفی وب سایت های مختلف میشه که میشد گذرا تر راجبشون صحبت کرد اما ایده ها و ابزارهایی که معرفی کردید خیلی جالب و کاربردی هستند.
    بازم ممنونم

    1. درود فراوان
      خیلی خوشحال هستم که این فایل آموزشی تونسته توجه شما رو جلب کنه، اگر درباره چندین سایت صحبت کردیم به دلیل این بوده که عملکرد اونها رو در ایده پردازی بررسی کنیم، امیدوارم شما هم بتوانید ایده خودتون رو پیاده سازی کنید.
      شاد، موفق و پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود دوره 6 جلسه ای آموزش ایمیل مارکتینگ
6 درس کاملا رایگان
ما هم مانند شما از ایمیل های مزاحم متنفریم
دانلود رایگان ویژه نامه فکر آبی
با دانلود ویژه نامه تنها 5 ثانیه فاصله دارید !
شکارچی مشتریان وب سایت خودتان شوید
شش کلید طلایی افزایش فروش
فروشنده خاموش را بیدار کنید !
70 دقیقه ویدئو آموزشی به همراه صوت
دانلود رایگان رازهای کسب و کار اینترنتی
پرده از اسرار کسب درآمدهای میلیونی از اینترنت بردارید
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 180 ساعت آموزش رایگان کسب درآمد از اینترنت را از دست خواهید داد...
4 درس ویدئویی 180 دقیقه آموزش رایگان
فقط 5 ثانیه تا دانلود این کتاب فاصله دارید
این آموزش رایگان به ایمیل شما ارسال می شود
فقط 5 ثانیه تا دانلود این کتاب فاصله دارید
می خواهم زودتر از همه فیلم این وبینار را تهیه کنم
فقط 5 ثانیه تا دانلود این ویدئو فاصله دارید
فقط 5 ثانیه تا دانلود این کتاب فاصله دارید
فقط 5 ثانیه تا دانلود این کتاب فاصله دارید
فقط 5 ثانیه تا دانلود این ویدئو فاصله دارید
فقط 5 ثانیه تا دانلود این ویدئو فاصله دارید
چه چیزی رو دوست داری رایگان یاد بگیری ؟
اینجا کلی آموزش های رایگان ویدئویی براتون آماده کردم
آموزش هایی براتون در نظر گرفتم که بیش از 1.000.000 تومان ارزش دارند
کدوم آموزش برای من مناسبه و منو به هدفم میرسونه ؟
برای شروع کسب و کار اینترنتی پولساز کلید "کسب و کار اینترنتی"
برای افزایش فروش با کمترین تلاش کلید "بازاریابی اینترنتی"
آخرین مرحله برای بهترین انتخاب شما
اگر مدرس، متخصص، مشاور، سخنران، استاد دانشگاه هستید یا چیزی برای یاد دادن به دیگران دارید "مدرسان پولساز"
در غیر اینصورت "شروع میکنم" را انتخاب کنید.
زودتر از بقیه از فرصت پولسازی سال 97 باخبر شوید
دانلود رایگان رازهای تبدیل دانش به درآمدهای میلیونی
همین حالا رازهایی را دانلود می کنید که برای همیشه آینده مالی و جایگاه اجتماعی شما را دگرگون خواهد کرد.
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 1 ساعت آموزش شگفت انگیز را از دست خواهید داد.
دانلود رایگان رازهای بازاریابی اینترنتی
کمتر از 30 ثانیه تا دانلود رایگان رازهای افزایش فروش وب سایت خودتان فاصله دارید!
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 5 درس آموزش شگفت انگیز را از دست خواهید داد.
یک پیشنهاد کاملا رایگان و رد نشدنی
پنج راز بازاریابی اینترنتی که فروش سایت شما را سه برابر خواهد کرد در قالب پنج ویدئو قابل دانلود و رایگان
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 5 درس آموزش شگفت انگیز را از دست خواهید داد.
یک پیشنهاد کاملا رایگان و رد نشدنی
همین حالا کسب و کار اینترنتی را در قالب 7 درس ویدئویی به صورت رایگان یاد بگیرید.
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 2 ساعت آموزش شگفت انگیز را از دست خواهید داد.
یک پیشنهاد کاملا رایگان و رد نشدنی
همین حالا در دوره رازهای تبدیل دانش به درآمدهای میلیونی در قالب 5 درس ویدئویی قابل دانلود شرکت کنید.
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 1 ساعت آموزش شگفت انگیز را از دست خواهید داد.
50%
تخفیف فقط همین حالا
فقط همین حالا می توانید بسته 100 ایده کسب و کار اینترنتی پولساز را با 50% تخفیف تهیه کنید، این پیشنهاد هرگز تکرار نخواهد شد.
80%
تخفیف برای تهیه جلسه اول
من میخواهم هر گونه ریسکی را برای شما از بین ببرم و به شما اطمینان خاطر بدهم آموزش های این بسته فوق العاده هستند، بنابراین می توانید جلسه اول مدرسان پولساز آنلاین را با 80% تخفیف تهیه کنید و در صورت رضایت بسته جامع را سفارش دهید.
تخفیف
فقط 9600 تومان
برای تبدیل گوشیت به ماشین پولسازی، پاتو بزار روی گاز
برای شرکت در دوره رایگان کسب و کار موبایلی ایمیل صحیح خودتان را وارد کنید، چون درس ها به ایمیل شما ارسال میشوند...
برای دسترسی کامل به دوره رایگان
لطفا ایمیل و شماره تماس خودتان را وارد کنید سپس کلید دریافت دوره را بزنید
دسترسی کامل به مینی دوره رایگان
کسب درآمد از اینستاگرام
برای دسترسی کامل به دوره رایگان
لطفا ایمیل خودتان را وارد کنید سپس کلید دریافت دوره را بزنید