بازاریابی چریکی چیست ؟

تارخ انتشار : 1394/07/05

با دومین ویدئو شبکه بازاریابی اینترنتی ، طبق قولی که به کاربران عزیز داده بودیم در خدمت شما هستیم، در این ویدئو به بازاریابی چریکی خواهیم پرداخت تا متوجه شوید بازاریابی چریکی چیست و چگونه با هزینه های پایین می توان بازاریابی انجام داد، در ضمن حتما مقاله اینترنت سلاح برتر بازاریابی چریکی را مطالعه کنید.

 

بازاریابی چریکی یعنی استفاده از کمترین امکانات موجود و پایین ترین هزینه ممکن برای ایجاد بیشترین تاثیر برای جلب توجه موثر و مفید مخاطب، تا بتوانید باعث رشد کسب و کار خود شوید.

 

برای دانلود این ویدئو کافیست اینجا کلیک کنید – حجم 46MB

 

خلاصه ای از فیلم بازاریابی چریکی چیست ؟

یک بازاریابی چریکی با کمترین امکانات موجود بهترین نتیجه را ایجاد می کند، درست مانند یک کماندو که در میدان جنگ از کمترین امکانات بیشترین استفاده ممکن را می کند و شما باید مانند یک تکاور جنگی عمل کنید.

 

بازایابی چریکی یک علم پیچیده نیست، بلکه یک هنر است که شما باید بتوانید اصول آن را با خلاقیت خودتان ترکیب کنید و با ابزارهای ساده یک تبلیغ اثر گذار ایجاد کنید، البته با کمترین هزینه ممکن

 

یک داستان همیشگی که در ابتدای کتاب آقای جی کنراد لوینسون پدر بازاریابی چریکی موجود است این می باشد : روزی دو مغازه دار با هم به شدت رقابت داشتند و رقابت آنها به شکلی شده بود که مغازه میان آن دو به چشم نمی آمد، حتی تابلوی این دو به شکلی بود که باعث شده بود کسب و کار میان آن دو نتواند تابلوی مناسبی داشته باشد.

 

اما این کسب و کار که رقابت دیگران باعث شده بود ضرر ببیند تسلیم نشد و تنها با یک فکر ساده مشکل خود را حل نمود، تنها روی یک کاغذ نوشت ” درب ورودی از این طرف ” و آن را بر روی درب ورودی چسباند.

 

همین تصمیم کوچک باعث شد تمام کسانی که ویترین این دو مغازه را می دیدند و زمانی که می خواستند وارد آنجا شوند، درب ورودی را از روی همان نوشته تشخیص می دادند و در نهایت وارد مغازه ای شدند که هیچ گونه تبلیغی نکرده بود !

 

این یک نمونه بازاریابی چریکی با ذهن خلاق می باشد، برای بازاریابی چریکی لازم نیست شما هنرمند باشید، کافی است بدانید چگونه با کمترین هزینه و با کمترین امکانات بیشترین تاثیر را بر روی ذهن مخاطب بگذارید،

 

پیشنهاد می کنم حتما ویدئو را دانلود کرده و تماشا نمایید تا با نکات بیشتری آشنا شوید و این متن تنها خلاصه ای از این ویدئو می باشد.

7 پاسخ

  1. سلام جناب مبصری فر:
    خیلی خوشحالم که اینقدر دقیق به توضیح موارد بازرایابی اینترنتی می پردازید.

    خسته نباشید بنده رو پذیرا باشید:
    یک پیشنهاد داشتم اگر ممکنه توسط یک نرم افزار کاهش حجم ویدئو , حجم ویدئو های خود را بیشتر کاهش دهید . به عنوان مثلا حجم 45 مگ برای دانلود این ویدئو در برابر مدت زمان 5 دقیقه ای اون بسیار زیاد است در صورتی که بدون کاهش و افت شدید کیفیت توسط نرم افزار هایی مثل Advanced Video Compressor به راحتی می توانید همین ویدئو را به نصف این حجم کاهش دهید بدون تغییرات زیاد در کیفیت تصویر.

    ببخشید جسارت کردم استاد.

    تشکر از پایگاه اینترنتی خوبتون همیشه پیگیر مقالات تازه شما هستم…..

    1. درود فراوان
      از لطف شما دوست عزیز سپاسگذاریم و حتما نظر شما را اعمال خواهیم کرد.

      شاد، موفق و پیروز باشید.

  2. راستی, طبق توضیحاتی که تو فیلم دادید منم از انجمن میلیاردها که جواب کاربرهارو داده بودید با شما آشنا شدم.

  3. خیلی ملموس توضیح دادید, من قبلا یه جا این اصطلاح رو شنیده بودم و طرف مقابل اونقدر بد توضیح داد که مطمئنم خودش هم نفهمید چی داره می گه, همه رو هم از این روش بازاریابی فراری داد.
    از اون به بعد فکر می کردم یه روش خیلی عجیب غریب باشه, متن رو که خوندم خیلی خوشم اومد, واقعا ممنونم.

    1. درود فراوان
      حتما ویدئو را هم ببینید تا اطلاعات خیلی بیشتری کسب کنید، توی ویدئو چند مثال هم آورده شده

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *