تبدیل سایت به موتور پولسازی – استاد تبدیل شویدMoney-making-site-conversion-engine

بلافاصله پس از سفارش لینک دانلود در اختیار شما قرار میگیرد

ارزش این محصول : ۴۹۵۰۰ تومان 

مدت آموزش : ۱ ساعت و ۴۶ دقیقه

. آیا فروش های شما مقطعی هستند ؟

. آیا افراد زیادی از سایت شما خارج می شوند ؟

. آیا افراد کمی اطلاعات خودشان را به شما می دهند ؟

 

 

چرا افراد کمی از سایت من خرید می کنند ؟

یک از موضوعاتی که همیشه باهاش برخورد می کنم این هست که افراد زیادی از فروش کم یا مقطعی خودشان شاکی هستند و همش میگن یا فروشمون کم هست و یا اینکه فروش پایداری نداریم، حتی وقتی توجه می کنید متوجه میشید که  بازاریابی اینترنتی و ترافیک مناسبی هم دارند اما باز این مشکل وجود دارد، اما مشکل از کجاست ؟

 

این مشکل در سایت های زیادی وجود دارد، آنها می خواهند فروششان را بهبود بدن و به یک درآمد پایدار و مناسب دست پیدا کنند، به شکلی که بتوانند روی آن درآمد حساب کنند و نگرانی درباره موضوعات مالی آنها کاهش یابد و بیشتر بر روی افزایش فروش تمرکز کنند.

 

اما در نقطه مقابل افراد دیگری هم وجود دارند که هر سال وب سایت خودشان را راه اندازی می کنند و فروش خوبی هم دارند و جالبتر آنکه درآمد آنها کاملا پایدار می باشد، مطمئن هستم شما هم چنین وب سایت هایی رو دیده اید و از خودتان می پرسید، اینها چگونه به این درآمد مناسب و پایدار رسیده اند ؟

 

امروز می خواهم به شما بگم چطور این وب سایت ها موفق و پولساز هستند

 

راز سایت های پولساز چیست ؟

حقیقتی که سایت های پولساز هیچ وقت آن را به شما نخواهند گفت این است که برای روشن کردن موتور پولسازی سایت شما باید استاد تبدیل شوید و اگر وب سایت شما تبدیل کننده خوبی نباشد، تمام هزینه های تبلیغات شما از بین خواهد رفت و من هم می خوام در اینجا به شما بگم که چطور شما هم استاد تبدیل شوید و فروش مناسب و پایداری داشته باشید.

 

شاید شما با صفحه فرود هم آشنا باشید و بگویید : خب من با صفحه فرود که اطلاعات علاقه مندان رو جمع آوری می کنم، اما این را بدانید که تنها صفحه فرود عامل تبدیل و موفقیت نیست، بلکه شما باید با ساخت آهنرباهای جذب مختلف نرخ تبدیل در سایت را افزایش دهید و برای این کار راه های مختلفی وجود دارد.

 

البته همیشه صفحات فرود مهم بودند و هستند اما تنها منبع تبدیل شما نخواهد بود و تبدیل به معنای جمع آوری اطلاعات به تنهایی نمی باشد، بلکه شما باید بتوانید، فروش را ایجاد کرده و سپس از خریداران، مشتریان وفاداری بسازید که بارها از شما خرید می کنند و تبلیغ کننده کسب و کار شما باشند، من به شما کمک خواهم کرد با هر میزان ترافیکی که داشته باشید، اطلاعات افراد بیشتری را جذب کنید و در نتیجه فروش پایدارتری را برای کسب و کار اینترنتی خودتان ایجاد نمایید.

 

آنچه در محصول موتور پولسازی سایت خواهید آموخت

. ۸ روش تبدیل حرفه ای

. استاد ایجاد ترافیک شوید

. ۵ آهنربای قوی جذب در سایت

. انواع روش های تبدیل و فروش

. ۱۶ قانون طلایی بازاریابی اینترنتی

. ۱۴ روش جذب ایمیل حرفه ای

. معرفی ۶ ابزار جهت تبدیل و جذب

. ۴ ابزار افزایش فروش و تبدیل مشتری

 

 

 

چرا این آموزش متفاوت است ؟

. ما تمام تجربیات خودمان را که همه آنها را آزمایش کردیم به شما معرفی خواهیم کرد

. اگر سوالی برای شما پیش بیاید به راحتی می توانید از ما پشتیبانی بخواهید.

. روش های معرفی شده کاملا کاربردی و قابل اجرا برای هر نوع وب سایتی می باشند

. تا حالا هیچ سایتی به این موضوع به صورت تخصصی نپرداخته و این اولین محصول در این زمینه می باشد

. در این بسته به نکات اصلی و ضروری پرداخته شده که واقعا می توانند برای شما موثر باشند.

 

داستان این محصول در فکر آبی

از سال گذشته به دنبال این موضوع بودیم که چگونه می توانیم بازار هدف خودمان را بزرگتر کنیم و همچنین فروش وب سایت را افزایش دهیم، زیرا افزایش فروش یکی از مهمترین هدف های هر کسب و کاری می باشد، اما به شرط اینکه مشتریان نیز از شما راضی باشند، بنابراین سعی کردیم نرخ تبدیل سایت را افزایش دهیم

 

برای این کار مدت زیادی روی ساخت انواع آهنربای جذب کار کردیم، همچنین از انواع تکنیک های تبدیل نیز استفاده کردیم، برای این کار مجبور شدیم روش های زیادی را امتحان کنیم که برخی از آنها نتیجه مناسبی نداشتند، اما در نهایت روش هایی را پیدا کردیم که برای هر نوع وب سایتی می تواند بازدهی خوبی داشته باشد.

 

ما فقط با اجرای همین نکاتی که در این محصول به شما آموزش خواهیم داد، توانستیم نرخ تبدیل سایت را  به مقدار قابل توجهی افزایش دهیم و همچنین فروش وب سایت ۳۰% رشد پیدا کرد که کاملا پایدار می باشد، از این تکنیک ها هنوز هم در سایت فکر آبی استفاده می کنیم و شما هم می توانید از آنها در سایت خودتان استفاده نمایید.

 

 

 

16 پاسخ

  1. سلام
    ببخشید این محصول با محصول پرواز بر فراز آسمان گوگل
    چه فرقی داره؟
    و آیا کار عملی هم داره و توضیح میدید؟

    1. درود فراوان
      دوست گرامی، بسته پرواز بر فراز آسمان گوگل مربوط به سئو سایت هست، یعنی کاری کنیم تا در یک کلمه یا عبارت خاصی که کاربران در گوگل، یاهو و … جستجو میکنند، سایت ما در صفحه اول دیده شود.
      اما بسته تبدیل سایت به موتور پولسازی به این موضوع میپردازد، چگونه کاربران سرگردان در سایت را به قسمت خاصی از سایت که هدف شماست هدایت کنیم تا در نهایت منجر به فروش یا جذب اطلاعات شود.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  2. سلام استاد عزیز ،با عرض تبریک میخواستم بپرسم تبدیل سایت به موتور پولسازی در مورد سایتهای همکاری در فروش هم صدق میکنه؟وسوال بعدی اینکه پس از خرید این بسته آیا باید برای پیاده سازی این بسته هزینه های دیگری هم برای مثلا خرید پاپ آپ یا روشهای تبلیغاتی دیگر مثل تبلیغ در کانال ها یا پیج های اینستا،یا دادن آگهی ها وخلاصه تمامی روشهای تبلیغ هزینه کنیم یا آین یک روش خاص برای افزایش بازدید از سایت هست که با انواع روشهای دیگر متفاوته و برای خودش الگوهای خاصی داره چون من بشخصه وقت کافی رو برای انجام روشهای فوق الذکر رو ندارم ودوست دارم یک روش متفاوت از روشهای تبلیغی که عرض کردم روی سایت پیاده کنم آیا اصلا چنین روشی وجود داره که بدون استفاده از روشهایی که عرض کردم و تنها با تبعیت از یک فرمول خاص بتوان میزان بازدید و فروش رو افزایش داد یا آین بسته مکمل این روشهاست البته من منکر این نیستم که هر چقدر روشهای تبلیغاتی زیادی داشته باشیم به همان نسبت میزان بازدید و فروش بهتری خواهیم داشت ولی با توجه به شرایط خاص خودم که بلحاظ زمان و صرف وقت مشکل دارم دوست دارم با یک روش خاص که روزانه بیش از یک ساعت وقت منو نگیره بتونم ماهیانه بطور متوسط ۵۰۰ هزار تومن از آین همکاری در فروش پورسانت دریافت کنم و فعلا به همین مقدار قانع هستم تا بعدا با داشتن شرایط لازم نیست یه توسعه فروش اقدامات تکمیلی رو انجام بدم ،چون انتظار درآمد زیادی از سایتم ندارم بنابر این نمیخوام هزینه زیادی هم چه از لحاظ زمانی چه از لحاظ ریالی صرف کنم حالا نمیدونم چقدر تونستم حق مطلب رو ادا کنم البته من بشخصه به توانمندی شما اطمینان دارم و در مدتی که تو کانال و سایت شما بودم حداقل به به ۱۰-۱۵ نفر از دوستانم کانال و سایت شما رو معرفی کرده و اطمینان داده ام که با کمک شما میتونن به همه اهداف خودشون در حوزه درآمد زایی از اینترنت دست پیدا کنند،شما رو خیلی دوست دارم و از شما بعنوان یک استاد دلسوز همیشه یاد میکنم و منتظر
    پاسخ شما هستم.
    ارادتمند شما فتحی

    1. درود فراوان
      دوست گرامی این بسته بیشتر به روش هایی می پردازد که کاربران وب سایت و همان کسانی که به هر شکلی هر روز به وب سایت شما سر میزنند را چگونه تبدیل کنیم و حالا این تبدیل می تواند به کاربر یا تبدیل به خریدار باشد، به هر حال شما باید در برخی موارد کارهایی را انجام دهید و این یک امر عادی می باشد و بدون تغییرات و انجام کاری در وب سایت، حالا هر چند ساده و یا گاهی انجام یک کار چند مرحله ای نمی توانید توقع نتیجه داشته باشید و حتما باید یک سری کار را انجام دهید.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  3. با سلام
    امكان خريد محصول” استاد تبدیل شوید” با 50 درصد تخفيف(40درصد تخفيف عيد فطرروز اول+10 درصد تخفيف روز دوم عيد فطر” به علاوه اشانتيون 30 دقيقه بازاريابي انفجاري در وب وجود دارد؟
    با تشكر

    1. درود فراوان
      دوست گرامی در حال حاضر هیچ گونه تخفیفی در سایت وجود ندارد، همچنین تخفیف های 50 درصدی تا به حال در سایت فکر آبی ارائه نشده

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  4. سلام
    بنده می خواهم هر دو محصول تبدیل سایت به موتور پولسازی و استاد تولید محتوای جذاب شوید را یکجا خرید کنم . آیا تخفیفی برای این وجود دارد ؟

    1. درود فراوان
      دوست گرامی اگر کد تخفیفی وجود داشته باشد از طریق ایمیل و جوامع مجازی مانند تلگرام اطلاع رسانی خواهد شد.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  5. سلام
    این محصول در کل چند دقیقه آموزش تصویری می باشد ؟
    با تخفیف عید فطر چند در میاد ؟
    مرسی

    1. درود فراوان
      مدت زمان آموزش این محصول 1 ساعت و 46 دقیقه می باشد، شما می توانید کد تخفیف خودتان را اعمال کنید تا سیستم قیمت نهایی را به شما اعلام کند.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

    1. درود فراوان
      دوست گرامی این محصول هم به صورت دانلودی قابل تهیه می باشد و هم به صورت پستی، اگر هنگام خرید شما آدرس و کد پستی را هم وارد کنید، بسته به صورت پستی برای شما ارسال خواهد شد، در غیر اینصورت به صورت دانلودی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  6. باسلام جناب مبصرفردراین موردبسته های پیشنهادیتون ازقبیل همین بسته استادتبدیل خواستم خدمتتون عرض کنم که زمانی بدردمون میخوره که اول استادساخت یک وب سایت برای خودمان باشیم یعنی تمامی مراحل اولیه مربوط به ساخت و کارباسایت را بلدباشیم وبعدازان بصورت سلسله مراتب وقدم به قدم پیش برویم بنظرتون اینطورنیست؟

    1. درود فراوان
      دوست گرامی، برای استفاده از محتویات این آموزش شما نیاز دارید یک سایت هم داشته باشید تا بتوانید تاثیرات آن را ببینید، اما می تواند مکمل بسته هایی مانند فوت و فن کسب و کار اینترنتی هم تهیه شود.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  7. سلام جناب مبصرفر . طاعات و عباداتان قبول
    می خواستم بدونم فرق بین این محصول با محصول بازاریابی اینترنتی چیه ؟
    متشکرم

    1. درود فراوان
      دوست گرامی محصول بازاریابی اینترنتی مباحث زیادی را پوشش میدهد و در قالب کارگاه های عملی نحوه انجام یک عملیات بازاریابی اینترنتی را به شما آموزش می دهد که برای هر نوع وب سایتی مناسب می باشد، اما این محصول به صورت تخصصی درباره انواع تکنیک های تبدیل صحبت می کند، که دقیقا مکمل محصول بازاریابی اینترنتی می باشد، البته این محصول می تواند به صورت جداگانه نیز استفاده شود.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود دوره 6 جلسه ای آموزش ایمیل مارکتینگ
6 درس کاملا رایگان
ما هم مانند شما از ایمیل های مزاحم متنفریم
دانلود رایگان ویژه نامه فکر آبی
با دانلود ویژه نامه تنها 5 ثانیه فاصله دارید !
شکارچی مشتریان وب سایت خودتان شوید
شش کلید طلایی افزایش فروش
فروشنده خاموش را بیدار کنید !
70 دقیقه ویدئو آموزشی به همراه صوت
دانلود رایگان رازهای کسب و کار اینترنتی
پرده از اسرار کسب درآمدهای میلیونی از اینترنت بردارید
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 180 ساعت آموزش رایگان کسب درآمد از اینترنت را از دست خواهید داد...
4 درس ویدئویی 180 دقیقه آموزش رایگان
فقط 5 ثانیه تا دانلود این کتاب فاصله دارید
این آموزش رایگان به ایمیل شما ارسال می شود
فقط 5 ثانیه تا دانلود این کتاب فاصله دارید
می خواهم زودتر از همه فیلم این وبینار را تهیه کنم
فقط 5 ثانیه تا دانلود این ویدئو فاصله دارید
فقط 5 ثانیه تا دانلود این کتاب فاصله دارید
فقط 5 ثانیه تا دانلود این کتاب فاصله دارید
فقط 5 ثانیه تا دانلود این ویدئو فاصله دارید
فقط 5 ثانیه تا دانلود این ویدئو فاصله دارید
چه چیزی رو دوست داری رایگان یاد بگیری ؟
اینجا کلی آموزش های رایگان ویدئویی براتون آماده کردم
آموزش هایی براتون در نظر گرفتم که بیش از 1.000.000 تومان ارزش دارند
کدوم آموزش برای من مناسبه و منو به هدفم میرسونه ؟
برای شروع کسب و کار اینترنتی پولساز کلید "کسب و کار اینترنتی"
برای افزایش فروش با کمترین تلاش کلید "بازاریابی اینترنتی"
آخرین مرحله برای بهترین انتخاب شما
اگر مدرس، متخصص، مشاور، سخنران، استاد دانشگاه هستید یا چیزی برای یاد دادن به دیگران دارید "مدرسان پولساز"
در غیر اینصورت "شروع میکنم" را انتخاب کنید.
زودتر از بقیه از فرصت پولسازی سال 97 باخبر شوید
دانلود رایگان رازهای تبدیل دانش به درآمدهای میلیونی
همین حالا رازهایی را دانلود می کنید که برای همیشه آینده مالی و جایگاه اجتماعی شما را دگرگون خواهد کرد.
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 1 ساعت آموزش شگفت انگیز را از دست خواهید داد.
دانلود رایگان رازهای بازاریابی اینترنتی
کمتر از 30 ثانیه تا دانلود رایگان رازهای افزایش فروش وب سایت خودتان فاصله دارید!
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 5 درس آموزش شگفت انگیز را از دست خواهید داد.
یک پیشنهاد کاملا رایگان و رد نشدنی
پنج راز بازاریابی اینترنتی که فروش سایت شما را سه برابر خواهد کرد در قالب پنج ویدئو قابل دانلود و رایگان
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 5 درس آموزش شگفت انگیز را از دست خواهید داد.
یک پیشنهاد کاملا رایگان و رد نشدنی
همین حالا کسب و کار اینترنتی را در قالب 7 درس ویدئویی به صورت رایگان یاد بگیرید.
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 2 ساعت آموزش شگفت انگیز را از دست خواهید داد.
یک پیشنهاد کاملا رایگان و رد نشدنی
همین حالا در دوره رازهای تبدیل دانش به درآمدهای میلیونی در قالب 5 درس ویدئویی قابل دانلود شرکت کنید.
اگر در این دوره شرکت نکنید بیش از 1 ساعت آموزش شگفت انگیز را از دست خواهید داد.
50%
تخفیف فقط همین حالا
فقط همین حالا می توانید بسته 100 ایده کسب و کار اینترنتی پولساز را با 50% تخفیف تهیه کنید، این پیشنهاد هرگز تکرار نخواهد شد.
80%
تخفیف برای تهیه جلسه اول
من میخواهم هر گونه ریسکی را برای شما از بین ببرم و به شما اطمینان خاطر بدهم آموزش های این بسته فوق العاده هستند، بنابراین می توانید جلسه اول مدرسان پولساز آنلاین را با 80% تخفیف تهیه کنید و در صورت رضایت بسته جامع را سفارش دهید.
تخفیف
فقط 9600 تومان
برای تبدیل گوشیت به ماشین پولسازی، پاتو بزار روی گاز
برای شرکت در دوره رایگان کسب و کار موبایلی ایمیل صحیح خودتان را وارد کنید، چون درس ها به ایمیل شما ارسال میشوند...
برای دسترسی کامل به دوره رایگان
لطفا ایمیل و شماره تماس خودتان را وارد کنید سپس کلید دریافت دوره را بزنید
دسترسی کامل به مینی دوره رایگان
کسب درآمد از اینستاگرام
برای دسترسی کامل به دوره رایگان
لطفا ایمیل خودتان را وارد کنید سپس کلید دریافت دوره را بزنید