آموزش فوت و فن راه اندازی کسب و کار اینترنتی

 

محتویات بسته : ۱۰ ساعت آموزش ویدئویی + ابزارهای مورد نیاز

۲۳۹ هزار تومان  ۹۹ هزار تومان

 

بلافاصله پس از سفارش لینک دانلود در اختیار شما قرار میگیرد

مخاطبان این بسته : افرادی که می خواهند از داخل خانه کسب درآمد کنند، افرادی که کالا، خدمات یا تخصصی را می خواهند در اینترنت بفروشند، افرادی که به دنبال شغل دوم با درآمدی بیشتر از شغل اولشان می گردند.

آیا شما هم می خواهید یک کسب و کار اینترنتی فوق العاده را شروع کنید و درآمد های عالی داشته باشید اما نمیدانید چه جوری و از کجا شروع کنید ؟

فقط افراد باهوش این متن را می خوانند…

یک زمانی اگر شما یک فست فود افتتاح میکردید حتما فروش چشمگیری می کردید و به زودی پولدار می شدید اما دیگر خط زمانی این نوع کسب و کار کمرنگ شده است و مردم خیلی کمتر بابت فست فود پول می پردازند، حالا نوبت آشپزخانه هایی می باشد که غذای خانگی با کیفیت به دست مردم میرسانند، زیرا ذائقه مردم تغییر کرده است.

 

حالا هم نوبت کسب و کار های اینترنتی می باشد و مردم خیلی کمتر حوصله دارند برای تهیه یک کالا، یک دوره آموزشی، تهیه بلیط سینما، قطار، هواپیما و یا حتی گرفتن تاکسی از خانه یا محل کارشان بیرون بیایند، بلکه ترجیح می دهند با استفاده از اینترنت همه این کارها را به سادگی انجام دهند.

 

در ضمن ایران یکی از بهترین فرصت های بازار اینترنتی با بیش از ۸۰ میلیون جمعیت را دارد، آیا می دانستید در کشورهایی مثل کره جنوبی، سنگاپور، آمریکا و… میلیون ها وب سایت برای تجارت از طریق اینترنت وجود دارد ؟ در صورتیکه در ایران حتی یک دهم آن کشورها کسب و کار اینترنتی وجود ندارد و این یعنی یک فرصت که هنوز در ایران بهترین فرصت برای شروع کسب و کار اینترنتی می باشد. بنابراین افراد باهوش می دانند که همین حالا بهترین زمان برای شروع یک کسب و کار اینترنتی می باشد.

آیا شما هم به این لحظه فکر می کنید ؟

تصور کنید در فصل بهار درست زمانیکه هوا بسیار مطبوع می باشد شما می توانید به مسافرت بروید و درست زمانیکه دارید از تفریح خودتان لذت میبرید و یا در لب ساحل در حال شنا کردن می باشید، وب سایت شما برایتان درآمد خواهد داشت، بدون آنکه حضور فیزیکی داشته باشید و شما می توانید پیام های واریز پول به حساب بانکی خودتان را در گوشی موبایلتان مشاهده کنید و لذت ببرید.

به آسانی حتی از داخل خانه خودتان هم کسب درآمد کنید

آیا می دانستید که برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی نیازی نیست که دفتر، مغازه یا جایی را اجاره کنید و حتی از داخل خانه خودتان با یک کامپیوتر و یک خط اینترنت به سادگی می توانید از اینترنت کسب درآمد کنید ؟

آیا شما هم از داشتن یک رئیس به شدت خسته شده اید ؟

رئیس و کارمند

. آیا از خودتان پرسیدید تا کی می خواهی برای دیگران کار کنی ؟

. آیا به دنبال شغل دومی با درآمد بیشتر از شغل اولتان هستید ؟

. آیا دوست دارید به خاطر درآمدتان جلوی خانواده سربلند باشید ؟

. آیا وقت آن نرسیده است که دیگر برای خودتان کار کنید ؟

. آیا احساس نمیکنید که شما لایق فرصت های بهتری هستید ؟

. آیا شما هم به دنبال آزادی در کارتان هستید ؟

اگر پاسخ شما به تمام سوالات بالا یک بله کاملا مطمئن می باشد همین حالا شما هم می توانید کسب و کار اینترنتی خودتان را شروع کنید.

اگر شما یک ایمیل دارید پس می توانید کسب و کار اینترنتی هم ایجاد کنید

اگر شما یک ایمیل دارید و به راحتی ایمیل ارسال می کنید و یا ایمیل های دریافتی را می خوانید، اگر با گشت و گذار در اینترنت هم آشنا هستید، بنابراین با آموزش های این بسته به راحتی می توانید یک کسب و کار اینترنتی را برای خودتان ایجاد کنید.

 

زیرا آنچه که شما لازم خواهید داشت در این بسته به زبان ساده و ۱۰۰ درصد عملی  آموزش خواهیم داد، به شکلی که پس از پایان این دوره شما به یک متخصص راه اندازی کسب و کار اینترنتی تبدیل خواهید شد و خودتان از این موضوع شگفت زده می شوید. بنابراین برای کسب درآمد از اینترنت آماده باشید.

اگر شما این محصول را تهیه کنید چه چیزهایی یاد خواهید گرفت

. آنچه برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی باید بدانید

. آشنایی با رازهای کسب درآمد از اینترنت

. آشنایی با ترفندهای جذب اعتماد مشتریان

. چگونه صیاد مشتریان شویم ؟

. چگونه بهترین هاست و دامنه را تهیه کنیم

. ۸ سلاح برتر که می تواند کسب و کار اینترنتی شما را تضمین کند.

. آشنایی با ۸ وظیفه حیاتی یک مدیر کسب و کار اینترنتی موفق

. آموزش طراحی وب سایت و انواع فروشگاه اینترنتی بدون نیاز به کدنویسی

. آموزش قرار دادن انواع محصولات درون وب سایت

. آموزش اتصال سایت به درگاه پرداخت آنلاین بانکی

. چگونه وب سایتمان را به مرکز درآمد تبدیل کنیم

. آشنایی با روش های افزایش بازدید کننده وب سایت

. و مطالب بسیار مفید و کاربردی دیگر برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی

بسته فوت و فن کسب و کار اینترنتی در یک نگاه

فوت و فن کسب و کار اینترنتی در یک نگاه

چرا من رفتم سراغ کسب و کار اینترنتی ؟

با یکی از دوستانم داشتیم درباره کسب و کار اینترنتی حرف میزدیم، من میگفتم نمیشه از اینترنت پول دربیاری اما اون اصرار داشت میشه از این راه کلی پول درآورد، با هم دیگه اون روز کلی بحث کردیم و گفتم تا به من ثابت نکنی قبول نمیکنم، دوستم هم قبول کرد و قرار شد فردا به دفتر کارش برم.

 

روز بعد من هم رفتم دفتر کارش، البته با تعجب متوجه شدم دفتر کاری که میگفت یک اتاق پر از جنس های مختلف در یکی از اتاق های خونشون بود، به علاوه یک کامپیوتر، یک خط تلفن و یک پرینتر، خلاصه همون جا نشستیم روی یک صندلی چوبی که فقط نشیمنگاه و پشتی اون کمی نرم بود و دقیقا کنار دست خودش و کامپیوتر قرار داشت.

 

وارد وب سایتش شد و فروش چند ماه قبلش رو به انتخاب من از طریق سیستم فروشگاه اینترنتی بهم نشون داد، داشتم از تعجب شاخ در میوردم، هر ماهی رو که نشون میداد بالای ۵ الی ۶ میلیون تومان فروش داشت، البته این موضوع مربوط به سال ۸۵ می باشد.

 

خلاصه سرتون رو درد نیارم، من هم از همون روز شیفته کسب و کار اینترنتی شدم، و دیوانه وار رفتم دنبال یادگیری و راه اندازی چند وب سایت که یکی از این وب سایت ها در زمینه فروش فیلم های آموزشی رشته های مختلف ورزشی به همراه چند قلم لوازم ورزشی تخصصی بود، توی این راه با مشکلاتی روبرو شدم و سعی کردم برای هر کدوم راه حل مناسبی پیدا کنم، یاد گرفتم چه جوری میشه یک کسب و کار اینترنتی خوب و موفق رو ایجاد کرد، چه جوری میشه فروش رو افزایش داد و خلیی موارد دیگه، حالا هم بعد از چندین سال تجربه با فکر آبی در خدمت شما دوستان عزیز هستم.

فقط صاحبان کسب و کارهای سنتی بخوانند…

اگر شما صاحب یک فروشگاه در بازار باشید فکر می کنید چند ساعت در روز می توانید کار کنید ؟ مطمئن باشید ساعات کار شما محدود خواهد بود و یا حتی بعضی از روزها به دلایل مختلفی مثل بیماری، مسافرت، تعطیلات و…. تعطیل خواهد بود.

حتی اگر هم فروشنده استخدام کنید باز هم ممکن است مشکلات دیگری داشته باشید :

. فروشنده شما ممکن است بیمار شود

. فروشنده حقوق و بیمه می خواهد

. برخورد فروشنده شما با مشتریان چگونه است ؟

. آیا فروشنده شما وعده های دروغین نمی دهد ؟

. آیا فروشنده شما اشتباه خطرناکی نمی کند ؟

فروشنده کلاه بردار

اما یک وب سایت خستگی ناپذیر است، نیازی به حقوق و بیمه ندارد و تمام سال را به صورت شبانه روزی، بدون هیچ شکایتی و بدون هیچ دروغ و هیچ اشتباهی برای شما کار خواهد کرد. شما عاشق این فروشنده خواهید شد.

 

این سوالات را تا حالا چند بار از خودتان پرسیده اید ؟

. چگونه مشتریان بیشتری به دست بیاورم ؟

. چگونه فروش خودم را چندین برابر کنم ؟

. چگونه هزینه های خودم را کاهش دهم ؟

. برای تبلیغات و بازاریابی چه کار کنم ؟

 

در کسب و کار اینترنتی شما به راحتی می توانید مشتریان بیشتری را با هزینه بسیار کمتر به دست بیاورید و در نتیجه فروش شما افزاش خواهد یافت، تبلیغات و بازاریابی در کسب و کار اینترنتی بسیار کم هزینه تر و با بازدهی بسیار بالاتر نسبت به سایر تبلیغات می باشد.

چرا فکر آبی برای آموزش کسب  کار اینترنتی مناسب می باشد ؟

فکر آبی با توجه به تجربه ای که در زمینه کسب و کار اینترنتی دارد تا این لحظه توانسته به خوبی نیازهای افرادی که می خواهند وارد این عرصه شوند را شناسایی کند و به همین دلیل آموزش های ارائه شده کاملا با توجه به نیازهای افراد به صورت کاملا کاربردی و عملی مطابق با بازار ایران طراحی شده اند. همچنین با کمک همین آموزش ها کمک کردیم که کسب و کارهای اینترنتی مختلفی ایجاد شوند و به موفقیت دست پیدا کنند و نظر برخی از آنها را می توانید در همین صفحه بشنوید.

 

آیا شما هم همیشه از این موراد میترسید ؟

. شاید موفق نشم

. من که چیزی بلد نیستم

. شاید من ورشکسته بشم

. اگر موفق نشم دیگران من رو مسخره میکنن

. من نمی دونم چه جوری باید سایت درست کنم

 

به کمک آموزش های فکر آبی و تجربه ای که در پیاده سازی کسب و کارهای اینترنتی موفق داریم، بدون هیچ نگرانی شما هم می توانید به راحتی کسب و کار اینترنتی خودتان را ایجاد کنید و بعد آن را با افتخار به دیگران نشان دهید و از آن کسب درآمد کنید.

 

همچنین تمام کسب و کارهای قبلی و حتی فکر آبی بر اساس همین تجربیاتی که در این بسته با شما به اشتراک میگذاریم ایجاد و به موفقیت رسیده اند، بنابراین آموزش های این بسته کاملا قابل اجرا و کاربردی می باشند.

چرا این بسته آموزش کسب و کار اینترنتی متفاوت است ؟

۱- آموزش های این بسته بر خلاف آموزش های موجود در بازار کاملا عملی می باشند

۲- تمام این آموزش ها بارها برای راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی مختلف استفاده شده اند

۳- در این بسته آموزش شما با رازهای موفقیت یک کسب و کار اینترنتی آشنا می شوید، نه فقط طراحی وب سایت

۴- برای استفاده از آموزش های این بسته شما نیاز به هیچ دانش خاصی نخواهید داشت

۵- متاسفانه اکثر آموزش هایی که شما در بازار تهیه می کنید پس از خرید سوالات زیادی خواهید داشت که کسی پاسخگوی شما نیست، اما پس از تهیه این آموزش شما می توانید سوالات خودتان را به صورت مستقیم از مدرس دوره بپرسید.

۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان دستمزد طراحی وب سایت را صرفه جویی کنید

همین حالا اگر بخواهید کسب و کار اینترنتی خودتان را شروع کنید نیاز دارید که یک وب سایت زیبا و مطابق قوانین بازاریابی اینترنتی داشته باشید و اگر سراغ یک طراح سایت و یا یک شرکت طراحی سایت بروید در کمترین حالت بین ۲/۰۰۰/۰۰۰ تا ۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان از شما دریافت خواهند کرد تا سایت شما را طراحی کنند، حتی برخی از طراحان از ۵/۰۰۰/۰۰۰ تا ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان هم از شما درخواست دستمزد خواهند کرد. اگر هم کسب کمتر از این مبلغ را به شما بگوید مطمئن باشید که پشتیبانی خوب و یا وب سایت استانداردی به شما تحویل نخواهند داد.

 

اما در این بسته به شما کمک خواهم کرد که بدون هیچ دانش برنامه نویسی وب سایت خودتان را طراحی کنید و این مبلغ را در جیب خودتان نگه دارید تا برای پیشرفت سریع کسب و کارتان از آن استفاده کنید، حتی می توانید بعدها برای دیگران وب سایت طراحی کنید و از همین طریق کسب درآمد کنید.

از دست بدقولی های طراحان سایت خسته شده اید ؟

یک روز تابستونی، دقیقا ۲۸ مرداد روز چهارشنبه بود که یکی از کاربران سایت برای یک جلسه مشاوره به دفتر ما آمد و میخواست درباره مشکل بسیار بزرگی که باعث شده بود نتونه کسب و کار اینترنتی خودش رو شروع کنه صحبت کنه، خیلی ناراحت بود و اینجور شروع کرد; وب سایت رو دادم یک طراح سایت و قرار شد با سه میلیون و هشتصد هزارتومن و در مدت یک ماه کار رو انجام بده، اما اولین اتفاق این بود که بعد از دو ماه هنوز کار تمام نشده بود و این باعث نگرانی من شده بود.

بعد از دو ماه بالاخره کار انجام شد ولی سایت اون چیزی نبود که من درخواست کرده بودم، اما قبول کردم که به همین شکل کار رو شروع کنم، بعد از مدتی متوجه شدم نیاز دارم یک سری تغییرات توی سایت اعمال کنم و با طراح سایت تماس گرفتم، متاسفانه همون روزی که به ایشون نیاز داشتم توی دسترس نبود.

بعد از چندین بار تماس و پیگیری بالاخره جواب من رو دادن و نیازهام رو مطرح کردم، حتی چند مشکلی که در سایت روجو داشت رو خواستم برطرف کنه و البته قرار شد همه این کارها رو با مبلغی که ایشون مشخص کردن انجام بدن، اما کار به همین جا تموم نشد و همیشه وابسته شده بودیم به یک فرد و پرداخت پول های مکرر، حتی با تعویض طراح سایت این مشکل رفع نشد.

البته در ابتدا از ما خواستن که سایت رو براشون از اول طراحی کنیم که این کار رو میتونستیم براشون انجام بدیم اما این درخواست رو من قبول نکردم و به ایشون یک راه حل بهتر دادم، دقیقا آموزش های همین بسته آموزشی رو در اختیارشون قرار دادم  و بهشون قول دادم که در کمتر از یک ماه یک سایت بسیار بهتر از سایت قبلیشون میتونن راه اندازی کنن و حتی امکانات زیادی به اون اضافه کنند.

تقریبا ۲۰ روز بعد با من تماس گرفتند و بسیار هیجان زده و خوشحال بودند، بالاخره سایت خودشون رو با سلیقه ای که داشتن طراحی کرده بوند و فکر نمیکردن به این راحتی بدون اینکه برنامه نویسی بلد باشند بتونن چنین سایتی رو طراحی کنند، اگر شما هم می خواهید گرفتار بدقولی ها طراحان سایت نشوید و شالوده بسیار قوی برای کسب و کار اینترنتی خودتان بسازید می توانید با استفاده از آموزش های این بسته از همین امروز شروع کنید.

این خانم ۵۴ ساله توانست، پس شما هم می توانید

ژائین تن

خانم ژائین تن مدیر وب سایت دسی کالا

خانم ژائین تن وب سایت دسی کالا را خودشون با آموزش های همین بسته راه اندازی کردند و می تونید نظرشون رو به صورت صوتی همین حالا بشنوبد.

اگر این آموزش را تهیه کنید چه اتفاقاتی برای شما خواهد افتاد ؟

۱- با اصولی آشنا می شوید که باعث می شود هرگز در کسب و کار اینترنتی خودتان شکست نخورید.

 

۲- با کلیدی ترین کارهای یک مدیر کسب و کار اینترنتی آشنا میشوید که باعث میشود سریعتر از دیگران موفق شوید.

 

۳- با هشت سلاحی آشنا خواهید شد که باعث ایجاد اعتماد در کاربران شما می شود و در نتیجه فروش های عالی را تجربه خواهید کرد.

 

۴- با ابزارهای بازاریابی و افزایش ترافیک سایت آشنا خواهید شد که باعث میشود کاربران بیشتری را به خریداران همیشگی سایت تبدیل کنید.

 

۵- به شما کمک خواهیم کرد بدون هیچ دانش برنامه نویسی برای خودتان یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کمک می کند دیگر هزینه های بسیار بالای طراحی سایت را نپردازید و هیچ وقت برای نیازهای خودتان به کسی وابسته نشوید.

 

۶- یاد خواهید گرفت چگونه به سرعت و در کمتر از یک روز، بدون حتی اینماد برای وب سایت خودتان درگاه پرداخت آنلاین بگیرید و در نتیجه در کمتر از یک روز وب سایت شما آماده فروش و دریافت پول از مشتریان شما می باشد.

آیا قیمت این بسته گران نیست ؟

اولین سوالی که میپرسید این هست که به نظرم این بسته گران است اما من به شما ثابت خواهم کرد که این بسته آموزشی بسیار ارزانتر از آن چیزی هست که تصور میکنید، در قدم اول شما تجربیات چندین ساله فردی را در اختیار دارید که به شما کمک خواهد کرد اشتباهاتی که اکثر افراد جویای کسب و کار اینترنتی انجام میدهند را مرتکب نشوید و راه موفقیت برای شما هموار باشد. به نظر شما آیا میتوان روی این تجربه قیمتی گذاشت ؟

در قدم دوم یاد خواهید گرفت که چگونه وب سایت خودتان را طراحی کنید و آن را به درگاه پرداخت متصل نمایید، طراحی همین سایت را اگر به یک طراح حرفه ای بسپارید کمتر از ۲ تا ۳ میلیون تومان به شما قیمت نخواهد داد، شما دیگر نیازی نیست چنین هزینه انجام دهید. همچنین شما از طراح سایت حداقل یک قدم جلوتر هستند چون اصولی را در کسب و کار اینترنتی میدانید که طراح سایت از آنها بی خبر می باشد.

حالا شما میخواهید یک کسب و کار اینترنتی ایجاد و به عنوان شغل به آن نگاه کنید و برای شما درآمد زایی داشته باشد، برای رسیدن به این مرحله شما مبلغ بسیار جزئی را برای آموزش میپردازید. با توجه به سه نکته ای که به شما گفتم مبلغ این محصول آموزشی سرمایه گذاری کوچکی است در مقابل نتایج بسیار بزرگی که به دست خواهید آورد.

آیا شما می خواهید برای همیشه کارمند باشد و هر روز کارهایی را انجام دهید که هیچ علاقه ای به آن ندارید، همیشه از کار کردن زیاد خسته باشید و غر زدن های یک رئیس بد اخلاق را تحمل کنید یا می خواهید خودتان رئیس خودتان باشید، هر زمان که دوست داشتید کار کنید و با کمترین زمان کاری بیشتری درآمد را داشته باشید؟ اگر واقعا به فکر گزینه دوم هستید مطمئن باشید این بسته آموزشی حتما به شما کمک خواهد کرد تا کسب و کار اینترنتی خودتان را از همین امروز بسازید.

آپدیت های این بسته چگونه در اختیار شما قرار میگیرد ؟

بسته فوت و فن کسب و کار اینترنتی با توجه به خواسته های شما خریدار محترم آپدیت میشود و شیوه آپدیت شدن این محصول به شکل زیر می باشد.

ابتدا شما محصول را تهیه می کنید، سپس آن را مشاهده کرده و پس از مشاهده سوالاتی برای شما پیش خواهد آمد که از بخش پشتیبانی خواهید پرسید، در بخش پشتیبانی پاسخ شما داده خواه شد اما بسیاری از این سوالات به صورت آپدیت ضبط میشود و به صورت رایگان در اختیار شما خریدار محترم قرار خواهد گرفت.

یک فرصت کسب درآمد عالی !

شما می توانید با استفاده از آموزش های این بسته برای دیگران وب سایت طراحی کنید و حتی بگویید که من فقط طراح سایت نیستم، بلکه میتونم به شما مشاوره بدهم که چگونه کسب و کار اینترنتی موفقی داشته باشید.

 

به عنوان یک تازه کار بابت طراحی هر سایت میتوانید حداقل ۱,۰۰۰,۰۰۰ تا ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان دستمزد بگیرید. در یک ماه می توانید حداقل دو تا سه سفارش هم دریافت کنید و هر چه قدر تجربه شما بیشتر شود می توانید دستمزهای بیشتری هم بگیرید.

یا شما هم میخواهید صاحب یک کسب و کار اینترنتی باشید؟

دنیای کسب و کار اینترنتی

آیا شما می خواهید برای همیشه کارمند باشید؟

دنیای کارمندی

آیا شما می خواهید برای همیشه کارمند باشد و هر روز کارهایی را انجام دهید که هیچ علاقه ای به آن ندارید، همیشه از کار کردن زیاد خسته باشید و غر زدن های یک رئیس بد اخلاق را تحمل کنید یا می خواهید خودتان رئیس خودتان باشید، هر زمان که دوست داشتید کار کنید و با کمترین زمان کاری بیشتری درآمد را داشته باشید؟ اگر واقعا به فکر گزینه دوم هستید مطمئن باشید این بسته آموزشی حتما به شما کمک خواهد کرد تا کسب و کار اینترنتی خودتان را از همین امروز بسازید.

برخی از خریداران فوت و فن کسب و کار اینترنتی چه می گویند؟

نظر صوتی آقای قدیری (محقق و کارآفرین کسب و کار اینترنتی) درباره این محصول

نظر صوتی آقای خالدی درباره محصول آموزش کسب و کار اینترنتی

نظر صوتی آقای علیرضا امینیان درباره محصول آموزش کسب و کار اینترنتی

نظر صوتی آقای محمد عزیزی آموزش کسب و کار اینترنتی

نظر صوتی آقای امتی درباره محصول آموزش کسب و کار اینترنتی

به چه روش هایی می توانم این محصول را سفارش دهم ؟

1- در اولین روش شما می توانید با زدن کلید سفارش، مشخصات خودتان را یک بار وارد کنید و پس از پرداخت مبلغ از طریق درگاه پرداخت آنلاین بانکی، بسته برای شما ارسال خواهد شد.

 

۲- می توانید مبلغ محصول مورد نظر را به حساب بانکی زیر واریز بفرمایید و سپس با شماره های موجود در صفحه ارتباط با ما تماس بگیرید تا اطلاعات شما ثبت و محصول مورد نظر برایتان ارسال گردد.

شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۳۹۰۶۰۴۶۰ بانک ملی به نام محسن مبصرفر

شماره حساب ۰۲۱۵۹۰۴۵۷۴۰۰۸ بانک ملی به نام محسن مبصرفر

197 پاسخ

  1. سلام لظف کنید برای خرید این بسته آموزشی مبلغ و شماره حساب خود را نوشته و بعد از خرید چگونه باید راه اندازی کنم
    باتشکر

    1. درود بر شما
      پاسخ شما از طریق ایمیل برایتان ارسال گردید.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

      1. سلام دوست من محصول شما رو خریدم از چه هاستی استفاده کنم که خوب باشه و با قیمت مناسب باشه .اموزش رو از خرید هاست توضیح میدادی بهتر بود.فرق بین سایت وردپرس و کد نویسی شده در متور گوگل چیه.

        1. سلام
          پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شده اس و درباره هاست هم در محصول توضیح دادیم
          در موتور گوگل زبان برنامه نویسی سایت اصلا مهم نیست

  2. سلام آقای مبصر فر من محصول رو تهیه کردم همشون هم درست بودن بجز فایل ۱۳ ام که فایل صوتی وموقعی که دانلوش کردم ومیاوردمش ارور میزدو نمیومد حالا من باید چیکار کنم بابت فایل صوتی

    1. درود بر شما
      لطفا این موضوع رو از طریق ایمیل پیگیری بفرمایید تا دوستان در بخش پشتیبانی موضوع شما رو پیگیری کنند.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  3. با سلام و احترام
    بنده تازه چند روزه با سایت فکر آبی آشنا شدم
    آموزشهای رایگان جناب مبصر فر عزیز رو تو چند روز دیدم
    واقعا عالی بود و جالب
    فقط ناراحتم که ای کاش چند سال قبل با این سایت آشنا میشدم و از آموزشهای عالی سایت استفاده میکردن
    سوالی دارم
    با توجه به اینکه بسته فوت وفن کسب و کار اینترنتی برای چند سال قبل هست و نظرات کاربران گرامی اولین بار چند سال قبل
    در مورد این محصول ثبت شده
    آیا تهیه این بسته الان هم میتونه کمک کنه برای راه اندازی یک کسب و کار خوب ؟
    با توجه به اینکه کسب و کارها روز به روز جدید تر و کار آمد تر میشن
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
    خیلی ممنون و سپاسگزارم از جناب مبصر فر گرامی به خاطر آموزشهای واقعا عالی

    1. درود بر شما
      دوست عزیز، این بسته چندین بار با توجه به نیازهای روز اپدیت شده است، بنابراین تمام آموزش ها به روز می باشد
      و اگر به انتهای نظرات بروید متوجه میشوید که به خاطر به روز بودن این محصول همیشه در حال فروش است

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

      1. با سلام و احترام خدمت استاد عزیز و گرانقدر جناب مبصر فر
        خیلی ممنونم از توضیحات شما
        در صفحه اول سایت همایش ستارگان کسب و کار اینترنتی که برگزار شده بود رو دیدم
        همایش یا برنامه حضوری ندارید برای اشنایی بهتر با کسب و کارهای اینترنتی و همچنین استفاده از نظرات ارزشمند شما و دیگر دوستان ؟
        با تشکر فراوان

        1. درود بر شما
          حتما رویدادهای حضوری در آینده خواهیم داشت و در صورت برگزاری حتما اطلاع رسانی خواهد شد.

          امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  4. باسلام و درود فراوان ..در کسشب و کار اینترنتی مهم است که مهارت و اصطلاحات لازم را دانست و درک نمود و ریشه کار را محکم نمود تا به نتیجه ی مطلوبی رسید و همه ی آن زیر نظر روش های استاندار و مختص به کار است که باید به شیوه ای اصضولی فرا گرفت.. وب ارزشمند و موفقی دارید
    باسپاس

    1. درود بر شما
      دوست عزیز، موضوع شما از طریق ایمیل پیگیری شد و لینک های دانلود ارسال شدند.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  5. سلام
    من محصول رو خریدم اما لینک های دانلود برام باز نمیشه
    نمیتونم دانلودش کنم
    راهنماییم کنید لطفا

    1. درود بر شما
      مشکل شما حل شد و از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی گردید.
      همچنین برای خدمات پشتیبانی از طریق ایمیل اقدام بفرمایید.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  6. سلام و خسته نباشید خدمت شما میخواستم محتوای پکیج آموزشی و بفرمایید شامل چه چیزهایی هست و چه مواردی و صد درصد یادمیگیریم؟و اینکه برای درگاه اینترنتی آیا میشه درگاه مستر کارت هم ایجاد کرد برای خارج از کشور؟

    1. درود بر شما
      دوست عزیز، در این بسته آموزشی ترفندهای یک کسب و کار اینترنتی موفق آموزش داده میشود.
      همچنین طراحی سایت، راه اندازی فروشگاه اینترنتی، مدیریت سایت و فروشگاه و اتصال آن به درگاه پرداخت بانکی را یاد خواهید گرفت.
      نکاتی درباره فروش و بازاریابی نیز آموزش داده میشود و بسیاری نکات دیگر که در صفحه محصول نوشته شده است.
      در این بسته درباره درگاه های خارجی صحبت نمیشود.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  7. با عرض سلام خسته نباشید خدمت اقای مبصری فر.
    من در ایمیلی هم که براتون ارسال کردم گفتم که من نتونستم لینک راهنمای دریافت هدیه بسته فوت و فن کسب و کار اینترنتی را دریافت کنم که متاسفانه جواب ندادید.
    لطفا اینجا منو راهنمایی کنید که چگونه هدیه رو باید دریافت کنم.
    با تشکر از شما

    1. درود بر شما
      دوست عزیز، پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شد.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  8. سلام

    جالبه برام از وقتی اومدم سایتتون ۱ ساعت گذشته و متوجه نشدم

    هرچی میچرخم اینجا قسمت هایی که دوست دارم پیدا میکنم

    سایت خوبی پیدا کردم ولی سر سری سایتتونو دیدم حالا سایتتونو تو گوشیم سیو کردم وقتم ازاد شد میام دوباره میبینم

    ممنون

    1. درود بر شما
      دوست عزیز، در بسته فوت و فن کسب و کار اینترنتی طراحی سایت بدون کدنویسی هم آموزش داده شده است.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

    1. درود بر شما
      سایت بهترین و مهمترین ابزاری هست که شما می توانید برای فروش محصولات از آن استفاده کنید.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  9. سلام استاد ؛ باتوجه به برگزاری دوره آنلاین جدیدتان ؛ آیا هنوز هم پشتیبانی را روی محصول فوت و فن کسب و کار اینترنتی دارید ؟

    1. درود بر شما
      دوست عزیز، ما همیشه دوره های آنلاین داریم و پشتیبانی محصولات همیشه پا بر جا می باشد.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  10. سلام جناب استاد عزیز / من قصد خرید دوره شما را دارم ، ولی فکر میکنم دوره شما مختص هر صنف و کسب و کاری نمیباشد و فقط تمرکز آن روی سایت هایی مثل فروش کالا یا محصولات دانلودی است و فوت و فن های مخصوص این کارها آموزش داده میشود.
    البته من با توجه به توضیحاتی که تاکنون دو دوره های شما شنیده ام این * حدس را میزنم. اگر اینطور هست یا نیست توضح بیشتری بدید باتشکر از شما.
    (در ضمن (همانطور ک میدانید) هدف کسب و کاری من ساخت استودیوی اینترنی است ، مثلا ساخت تیزر های تبلیغاتی ، میکس فیلم ، و گرفته کار مجالس ، ساخت کارای تبلیغاتی ، ساختن آموزش های مربوط در این زمینه ، فروش ابزار نرم افزار ها و … است.)

    1. درود بر شما
      دوست عزیز، بسته فوت و فن کسب و کار اینترنتی مناسب هر نوع کسب و کاری می باشد و تفاوتی ندارد که شما می خواهید چه نوع کسب و کاری اینترنتی راه اندازی کنید.
      چون اصول اصلی همه کسب و کارهای اینترنتی مشترک می باشند.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  11. سلام به استاد عزیز و دوستان
    من حدود یک سال پیش این بسته رو تهیه کردم. بسیار راضی هستم. هم از زمان آموزش بسته هم از مطالبی که گفته شده. بسته واقعا کامل و کاربردی هست. اومدم اینجا تا به طور ویژه از استاد تشکر کنم. مخصوصا به خاطر پشتیبانی خوب شون. واقعا عالیه. من هر وقت هر سوالی برام پیش بیاد استاد خیلی خوب راهنمایی می کنن. واقعا مطالب دوره ارزشمند و کامل هست. من هیچ چیزی از کسب و کار اینترنتی نمی دونستم اما الان تونستم به لطف خدا مطالب زیادی یاد بگیرم. تا حدودی سایتم رو راه اندازی کنم. قیمت این محصول در مقابل چیزهایی که یاد می گیرید واقعا ناچیزه. مخصوصا پشتیبانی شبانه روزی خود استاد خیلی ارزشش بیشتر از هزینه ای هست که برای محصول میدید. بازم ممنون ام استاد

  12. سلام اقای مبصر فر ایا امکانش هست به مناسبت عید فطر تخفیف ۵۰ درصدی برای محصولتون بدین اینطوری خیلی ها که می خواهند خودشون کسب و کارشون رو شروع کنند می توانند بسته رو تهیه کنند تشکر

    1. دورد بر شما
      دوست عزیز، فعلا هیچ سیاست تخفیفی نداریم

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  13. سلام این بسته فوت وفن آپدیت شده اگر جوابتون مثبت هست چطوری دریافت کنیم در پنل کاربری فعال میشه و همینطور اگر بسته های دیگه را آپدیت کردین چطوری خبر میدین
    ممنون

    1. درود بر شما
      دوست عزیز، آپدیت ها در پنل کاربری شما قرار خواهد گرفت
      اطلاع رسانی ها از طریق ایمیل ارسال می شود.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  14. با عرض سلام و خسته نباشید یه سوال دارم
    من زیاد اصطلاحات رو نمیشناسم و تا حالا با کامپیوتر جز اکسل و ورد کار دیگه ای نکردم میتونم با بسته شما فروشگاه خودم رو راه اندازی کنم؟ (چون قبلا از جای دیگه بسته آموزشی گرفتم و هیچ چیزی نفهمیدم و متاسفانه پشتیبانی هم نداشت) . با تشکر

    1. درود فراوان
      دوست گرامی، در این بسته به زبان ساده آموزش خواهید دید و خبری از اصطلاحات نیست و هر جا کلمه تخصصی گفته شود حتما به زبان ساده توضیح داده خواهد شد.
      همچنین این بسته پشیبانی هم دارد و هر سوالی که داشته باشید می توانید بپرسید تا پاسخ شما در سریعترین زمان ممکن داده شود.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  15. آقای مبصری فر استاد عزیز باتشکر از محبت شما فایل های شمارا دریافت وگوش دادم وبه مجرد اینکه پولم جور شود بنا دارم محصول کسب وکار اترنتی راخریداری وکاررا باراهنمایی شما شروع کنم باتشکر

  16. سلام اقای مهندس مبصرفر
    من صاحب یک سایت اینترنتی هستم و مدیر مجموعه شرکت دارم که طراح سایت و هم همه کارهای سایت رو انجام داده امروز قرار است با ایشان تسویه حساب کنم و حقوقش را بدهم تا برود چند باری به سبب جوان بودن سن من را اذیت کرده و خیال داشتم از او شکایت کنم ولی چون آشنا بود با پا در میانی از این قضیه صرف نظر کردم به هر صورت من از سایت در حال حاضر چیز زیادی نمیدونم میخواستم شما راهنمای بفرمائید که چگونه تمامی دسترسی های سایت و کل مدیریت را از او بگیرم و تمامی دسترس های ایشان را از سایت که شامل همه چی میباشد مثل درگاه و سی پنل اس ام اس های خرید درگاه و تمامی مسائل امنیتی یک سایت که باید رعایت شود را چگونه میتوانم از دست ایشان در بیارم که خیالم راحت باشد راهنمای بفرمائیدمتشکرم

    1. درود بر شما
      دوست عزیز، پاسخ سوال شما به ایمیلتان ارسال گردید.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  17. با عرض سلام خدمت استاد گرامی،

    ضمن تشکر از مطالب رایگانی که در سایت خود برای کاربران قرار می دهید.

    درخواستی در مورد این آموزش دارم. لطفا ً فهرست کامل و دقیق عناوین اصلی این آموزش را ذکر کنید. تاکید می کنم فهرست کامل، چون یک فهرست در بالای همین صفحه قرار دادید ولی کامل ننوشتید و آخرش نوشتید : “و مطالب بسیار مفید و کاربردی دیگر”. می خواهم بدانم کاملا ً و دقیقا ً در این بسته چه مطالبی آموزش داده می شود تا بتوانم تصمیم بهتری برای خرید داشته باشم. بسته ها متعدد و منابع مالی محدود است، پس لطفا ً کمک بفرمایید

    با تشکر

    1. درود بر شما
      دوست عزیز ، اصلیترین و مهمترین مباحث در همان بخشی که مطالعه فرمودید نوشته شده است.
      این بسته آموزشی بر سه بخش مهم تقسیم میشود
      اول، اصول کسب و کار اینترنتی موفق
      دوم، ساخت کسب و کار اینترنتی و طراحی سایت
      سوم، راتباط با مشتری و ایجاد ترافیک و موضوعاتی درباره بازاریابی

      امیدارم شاد، موفق و پیروز باشید.

    1. درود بر شما
      اگر منظور شما ایجاد عضویت های پولی هست، بله این مورد هم آموزش داده شده است.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  18. با سلام خدمت آقای مــــبصر فـــــــــــر..
    بنــده به تازگی ســایت ورد پرس راه انـدازی کردم و میخــوام تبــدیل به فروشــگاه اینتــرنتی کنم ولی نه محصــولی دارم نه ایــده و حتی مقالـــه نوشـــتنم خیلی ضعــیفه آیا من با خــرید این محصول میتونم سایــت فروشــگاهی ام رو راه اندازی کنــم یا خیــر؟/بــا تشکر

    1. درود بر شما
      دوست عزیز، شما با تهیه این محصول به راحتی می توانید فروشگاه اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید و آن را به درگاه پرداخت نیز متصل نمایید، همچنین آموزش های این محصول غیر از فروشگاه اینترنتی به موضوعات بسیار زیادی دیگری درباره کسب و کار اینترنتی نیز میپردازد که دانستن آنها کلید پیروزی شما می باشد.

      امیدوارم شاد، موفق وپیروز باشید.

  19. با سلام خدمت جناب آقای مبصرفر
    دوتا سوال داشتم از خدمتتون
    1-اگه همه بخوان کسب و کار اینترنتی راه بندازند آیا یه روزی اشباع نمیشه؟
    2-به نظر شما محصولات فیزیکی واسه فروش بهتره یا محصولات دانلودی؟
    با تشکر

    1. درود بر شما
      دوست گرامی، یک روزی اشباع نمیشه اصلا سوال دقیق و درستی نیست و مثل این هست که من بپرسم بازار سنتی یک روزی اشتباع نمیشه، حالا در بازار سنتی هزاران نوع کسب و کار وجود دارد.
      درباره سوال دوم شما باید بگویم که اگر بخواهید محصول دانلودی بفروشید باید به این نکته توجه کنید که آیا محصولی برای عرضه کردن دارید که مربوط به خودتان باشد یا اینکه آن را ترجمه کرده باشید ؟ و اگر چنین محصولی دارید میتونم بگم که بازاریابی و فروش آن راحت تر می باشد.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  20. با سلام مجدد برای کسب وکار اینترنتی شما باید لپ تاپ و اینترنت قوی داشته باشم لطفا راهنمایی کنید که چقدر وقت در روز باید صرف کرد تا به درامد ایده ال رسید با تشکر دوستدار همیشگی شما

    1. درود فراوان
      دوست گرامی، برای داشتن یک کسب و کار اینترنتی حتما شما به یک کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ نیاز خواهید داشت و سرعت اینترنت معمولی هم می تواند کار شما را راه بیندازد.
      حداقل 2 تا 3 ساعت در روز نیاز دارید برای کسب و کار اینترنتی خودتان وقت بگذارید.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  21. با سلام خدمت شما آقای مبصر فر، همکارانتون و همه کاربران سایت خوب فکر آبی
    من این محصول رو هم تهیه کردم
    آموزش ها بسیار با کیفیت ( هم از نظر محتوا و هم از نظر صوت و تصویر ) و ارزشمند هستند کاملا عملی و قابل اجرا و جامع ، بسیار لذت بردم، و از همه مهتر پشتیبانی فوق العاده آقای مبصر فر بود که تمام سوالات رو تمام کمال و خیلی زود پاسخ میدن
    بازم مچکرم

  22. با سلام و احترام
    جناب آقای مبصر فر عزیز
    به نظر می رسد اگر روش تحلیل و رفع عیب سایتهای وردپرسی و تجزیه و تحلیل سایت با ابزارهائی چون جی تی متریکس و… به این آموزشها اضافه کنید کم وکاستی در این محصول بی نظیر باقی نمی ماند.
    با تشکر

    1. درود فراوان
      دوست عزیز کار با ابزارهایی مانند جی تی متریکس مربوط به بازاریابی اینترنتی و سئو می باشد که بسته بازاریابی اینترنتی از صفر تا صد آموزش داده شده است.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  23. درود
    جناب مبصرفرعزیز من این محصول رو قبلا خرید کردم
    لطفا راهنمایی کنید چطور باید عضو پنل vip بشم ؟
    وارد توضیحات میشم ، باید خرید انجام بدم
    ، گزینه ای برای اشخاصی که قبلا خرید انجام دادن نیست؟

    1. درود فراوان
      دوست عزیز برای دریافت پنل vip از طریق ایمیل یا از طریق تلگرام اقدام بفرمایید.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

    1. درود فراوان
      دوست گرامی اطلاعات اولیه و منابع جذب ترافیک در این بسته توضیح داده شده، اما اگر می خواهید بازاریابی اینترنتی را به صورت عملی و حرفه ای یاد بگیرید، بسته آموزش بازاریابی اینترنتی از صفر تا صد برای شما بسیار مفید می باشد.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  24. باسلام،من سال گذشته این محصول رو خریدم،آیا از اون زمان تا حالا این محصول آپدیت شده؟؟

    1. درود فراوان
      دوست گرامی، این محصول آپدیت نشده است اما به زودی پنل VIP آموزش های اختصاصی ویژه خریداران این محصول رونمایی خواهد شد.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  25. سلام آقای مبصرفر
    یک سوال داشتم برای اینکه سایتمون به صفحه اول گوگل بیاد آیا باید آمارسایتمون بالا باشد یا اینکه کاربران درسایتمون برای مدت طولانی بمانند؟

    1. درود فراوان
      دوست گرامی، میشه تقریبا گفت که هر دو عامل میتونن تاثیر گذار باشن
      آمار بازدید بالا و ماندگاری بیشتر کاربران در سایت میتونه در رتبه گیری سایت شما در گوگل تاثیر گذار باشه
      اما شما باید فاکتورهای بسیار مهمتری را رعایت کنید تا به این مرحله برسید و برای همین هم می توانید از محصول پرواز بر فراز آسمان گوگل استفاده بفرمایید.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  26. سلام و تشکرمیکنم بابت راهنماییتون.
    عرضم به حضورتون یه سوالی دارم که شاید کمی از بحث خارج باشه ولی دیدم که شما میتونید کمکم کنید چون واقعا برام مهمه.
    من قصد دارم بعد از آموزشهای طراحی وب سایت ،
    یک اپلیکیشن با ایده ی خودم به صورت حرفه ای طراحی کنم، فقط یک سری سوالات توی ذهنم که گفتم شما حتما میتونید کمکم کنید :

    ۱. از کدام زبان برنامه نویسی باید برای ساخت اپلیکیشن استفاده کنم؟
    ۲. برای آموزش زبان برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن
    چقدر باید به زبان انگلیسی مسلط باشم تا به صورت حرفه ای کار کنم؟

    ۳. آیا برنامه مناسب آموزش زبان انگلیسی مد نظرتون هست که به ما معرفی کنید تا بتونم هم در وب سایت و هم در طراحی اپلیکیشن موفق باشم؟

    با اعتمادی که نسبت به شما پیدا کردم من واقعا ممنونتون میشم اگه کاملا منو راهنمایی کنید خیلی برام مهمه تشکر میکنم…..

    1. درود بر شما
      برای ساخت اپلیکیشن بهتر است از ایکلیپس و زبان جاوا استفاده کنید و آموزش های برنامه نویسی آندروید در سطح اینترنت به زبان فارسی موجود است، بنابراین نیازی به زبان انگلیسی نخواهید داشت.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  27. واقعا از این همه اطلاعاتی که به ما میدهید ممنونم .
    بنده بعد از کلی تحقیقات و شناخت تبلیغات دروغین ،با سایت شما آشنا شدم و الان که اینو دارم مینویسم
    دقیقااااااااااا 4 ساعته که سایت شما و نظرات دوستان رو مطالعه میکنم.
    و با علاقه ای که واقعا به کسب و کار اینترنتی دارم به شما و آموزشهایتان ایمان اووردم و با اینکه هیچ آشنایی با راه اندازی کسب و کار اینترنتی ندارم،حتم دارم با خرید بسته های شما می توانم با دانش کسب و کار اینترنتی خودم رو راه اندازی کنم.
    ولی سوال من اینجاست دقیقا از کجا شروع کنم؟ یعنی از کدوم بسته ؟ و چون دوست دارم به ترتیب خاصی آموزش ببینم خیلی ممنونتون میشم که به ترتیب به ما بگویید که بسته ها را چطوری و در چه مراحلی بخونم.
    همچنین ممنون میشم اگر به ایملم بفرستید.

    1. درود فراوان
      دوست عزیز من به شما ترتیب زیر رو پیشنهاد می کنم
      1- اگر هنوز با ایده های کسب و کار اینترنتی آشنا نیستید، حتما بسته 100 ایده کسب و کار اینترنتی را تهیه بفرمایید.
      2- سپس برای اینکه با اصول کسب و کار اینترنتی، نقشه راه و راه اندازی کسب و کار اینترنتی آشنا شوید، بسته فوت و فن کسب و کار اینترنتی را پیشنهاد می کنم
      این دو بسته از اصلی ترین بسته ها برای شروع و راه اندازی کسب و کار اینترنتی محسوب می شوند و در مراحل بعدی با توجه به نیاز شما می توان بسته های دیگر را استفاده نمایید.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  28. سلام آقای مبصرفر
    ببخشید من یک سوالی ازشما داشتیم و اون هم اینکه اگرمن یه ایده خوبی برای شروع کسب وکار اینترنتی خودم داشته باشم آیا میتونم با راه اندازی یک وب سایت تک صفحه ای کارم رو شروع کنم و به درآمد زایی برسم؟؟؟برنامه نویسی هم بلد نیستم میخوام از ورد پرس استفاده کنم.ایا این امکان وجود داره که از طریق یک وب سایت تک صفحه ای هم به موفقیت رسید؟؟

    1. درود فراوان
      دوست گرامی سایت های تک صفحه ای، اصطلاحا همان صفحات فرود هستند که گاهی جهف فروش یکی از محصولات و یا گاهی با اهداف دیگر طراحی می شوند، اما فقط صرف طراحی یک سایت تک صفحه ای نمی توان گفت همه چیز عالی خواهد بود.

      به همین دلیل محصول فوت و فن کسب و کار اینترنتی را عرضه کردیم تا با باید ها و نبایدهای این کار آشنا شوید و حتی اصول طراحی سایت رو بدون برنامه نویسی و کدنویسی را یاد بگیرید و در انتها کسب و کار اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

    1. درود فراوان
      دوست گرامی اگر آدرس و کد پستی خودتون رو وارد کرده باشید، بسته به صورت پستی ارسال خواهد شد.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  29. سلام اقای مبصر فر ایا در این پکیج طراحی سایت به صورت کامل توضیح داده میشه؟به طوری که بتونیم برای دیگران سایت درست کنیم؟

    1. درود فراوان
      دوست گرامی در این پکیج آموزش طراحی سایت هم به صورت کامل آموزش داده شده است، به شکلی که می توانید هم برای خودتان و هم برای دیگران وب سایت طراحی کنید، البته مطالب بسیار زیاد دیگری هم درباره کسب و کار اینترنتی در این بسته موجود می باشد.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  30. سلام وخداقوت
    نظرتون درموردنرم افزاری که دراین آدرس به فروش میرسه چیه؟(منظورم نرم افزار پولسازهست)
    **********************

    1. درود فراوان
      دوست گرامی مجبور شدم آدرس وب سایت رو حذف کنم،خدمت شما عرض کنم که تا به حال از این دست نرم افزارها زیاد دیدم
      اما بگذارید یک نکته خدمت شما عرض کنم، اگر این نرم افزارها کارآیی داشتند چرا وب سایت هایی مانند بامیلو و یا دی جی کالا به وجود می آیند و یا این که اگر این نرم افزاها قادر بودند برای شما بازدید واقعی ایجاد کنند چرا وب سایت ها هزینه های تبلیغات و سئو را می پردازند ؟ فکر کنم پاسخ شما را به صورت کاملا واضح داده باشم

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

    1. درود فراوان
      بله دوست گرامی، امکان دانلود هم وجود دارد و کسانی هم که نتوانند دانلود کنند می توانند پستی تهیه کنند.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  31. سلام یه پکیج آموزش طراحی سایت و فوت و فن و در آمد میلیونی داشتید قیمت 34 هزار تومان بود دیگه نیست چرا پس
    ؟

    1. درود فراوان
      دوست گرامی جامع ترین بسته برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی و طراحی سایت همین محصول فوت و فن کسب و کار اینترنتی می باشد.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  32. من که انقدر خرج این بسته های دروغی کردم ، که 500 تومنم دلم نمیاد بدم به این بسته !
    اما از اونجایی که ادم ساده مثه من زیاده این مطالب سایت رو مخمه 😀

    1. درود فراوان
      دوست گرامی از اینکه تا حالا چه بسته هایی را تهیه فرمودید اطلاعی ندارم، اما در این بسته آموزشی ما سعی بر آموزش کسب و کار اینترنتی داریم که سایر کسب و کار های اینترنتی موفق از همان الگو پیروی می کنند.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  33. سلام ایا در این بسته اموزش تبلیغ نویسی <ایمیل مارکینگ<سئو<فروش دانلودی اتوماتیک بعد از واریز کردن وجه به درگاه<جذب ترافیک اموزش داده میشود؟
    ممنون

    1. درود فراوان
      دوست گرامی در این بسته درباره اصول کسب و کار اینترنتی، روش های ایجاد ترافیک، طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی بدون یک خط کدنویسی و اتصال به درگاه پرداخت صحبت می کنیم، اما مباحثی مانند تبلیغ نویسی و ایمیل مارکتینگ محصولات جداگانه خودشان را در سایت دارند.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  34. باسلام جناب مبصرفربنظرمیرسه تمرکزتون روی تلگرام کاهش داده باشید و دیربه دیر مطلب میزاریدبهمین دلیل ماازتخفیفاتتون مطلع نمیشیم.ایاتخفیف بسته فوت وفن به قوت خودش باقیه؟واگرهست قیمت تمام شده اش چندمیباشد؟

    1. درود فراوان
      دوست گرامی به زودی فعالیت ما در تلگرام بیشتر خواهد شد، قیمت تمام شده محصول 117 هزار تومان می باشد.

      امیدورام شاد، موفق وپیروز باشید.

  35. سلام با اموزش های این محصول میشه به درگاه بانک وصل شد و محصول دانلودی به صورت اتوماتیک فروخت

    1. درود فراوان
      دوست گرامی تمام مواردی که فرمودید به صورت کامل آموزش داده می شود.

      امیدوارم شاد، موفق وپیروز باشید.

  36. سلام
    من خودم طراح سایت هستم و به مسائل سئو کاملا آشنا هستم و به آموزش طراحی سایت و ساخت فروشگاه اصلا نیاز پیدا نمی کنم من فقط به دنبال این موضوع هستم که چه طوری میتونم یک کسب . کار اینترنتی راه اندازی کنم و چه محصولاتی درش بزارم که پرفروش باشه و مسائل بازاریابی برای محصولاتم کدوم محصول رو باید تهیه کنم ؟ اگه همین محصول هست به غیر از مسائل طراحی سایت قیمتش چقدر میشه ؟

    1. درود فراوان
      دوست گرامی شما برای بحث بازاریابی اینترنتی شما می توانید از محصول آموزش بازاریابی اینترنتی از صفر تا صد استفاده بفرمایید و برای موضوع اصول کسب و کار اینترنتی در همین بسته به بسیاری از مسائل پرداخته ایم اما می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در صفحه ارتباط با ما تماس بگیرید.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  37. باسلام و وقت بخیر
    جناب مبصر فرد من چند ماه قبل این بسته آموزشی (فوت و فن کسب وکار اینترنتی) را تهیه کردم و الان این مطالبی که در این بسته قرار دادید فکر میکنم خیلی به روزتر شده است.من این به روزرسانی را میتوانم دریافت کنم.یاباید دوباره بسته را خریداری کنم؟
    باتشکر فراوان

    1. درود فراوان
      دوست گرامی این بسته به روز رسانی نشده و فقط طرح بسته عوض شده و کمی توضیحات محصول به روز رسانی شده، در ضمن اگر این محصول به روز رسانی شود حتما اطلاع داده خواهد شد و آپدیت برای خریداران محصول کاملا رایگان می باشد.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  38. درود وشادباش
    جناب مبصرفر عزیز امروز محصول از طریق پست به دست بنده رسید
    تشکر از حسن اخلاق و خوش قول بودن شما
    سپاسگذارم

  39. سلام استادببخشید اگرهاست را ازشرکتی به مدت 6 ماه خریدآیا مانعی دارد ؟؟ و روی سئو تاثیری دارد ؟؟ و یا فقط دامنه است که هرچه بلندمدت تر خریدشود بهتراست و در گوگل به عنوان شرکت معتبرشناخته میشود .

    1. درود فراوان
      بیشترین تاثیر منفی سئو را دامنه با عمر کوتاه دارد و هاست اگر پایداری مناسبی داشته باشد تاثیر منفی نخواهد گذاشت مگر آنکه هاست شما کیفیت لازم را نداشته باشد، اما پیشنهاد می کنم هیچ وقت هاست 6 ماهه ثبت نکنید، زیرا همیشه باید نگران تمدید آن باشید.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  40. با سلام.
    میخواستم بدونم اولین قدم برای آموزش کسب و کار اینترنتی،با خرید کدام بسته شروع میشه و ترتیب آموزش از کدام بسته شروع میشه به ترتیب
    ممنون

    1. درود فراوان
      برای شروع بهترین محصول برای شما، فوت و فن کسب و کار اینترنتی می باشد.

      امیدواریم شاد، موفق و پیروز باشید.

  41. سلام
    واقعا از پشتيباني بي نظيرتون كمال تشكر رو دارم
    ي سوال راجب اين محصول داشتم اين بود كه با تهييه اين محصول متوسط درامد هاي ما در هر ماه چقدر هستش؟
    ميشه لطف كنيد يك جدول پيش بيني فروش برايمثلا يك سايت فروشگاهي با توجه به تهيه اين محصول ايميل يا در همين صفحه قرار بديد؟
    باتشكر

    1. درود فراوان
      دوست گرامی این محصول به شما کمک خواهد کرد یک کسب و کار اینترنتی اصولی و با قواعد بازاریابی ایجاد کنید، البته کسب درآمد شما بستگی به میزان بازاریابی اینترنتی شما خواهد داشت که البته در محصول آموزش بازاریابی اینترنتی از صفر تا صد بیشتر به این موضوع پرداخته شده است.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  42. سلام من برای خرید فوت فن کسب کار اینترنتی به صورت پستی میخوام تهیه کنم هر بار هم که میزنم یه اسم و ایمیل میخواد و میره برا پرداخت آنلاین.لطفا راهنمایییم کنید با تشکر

    1. درود فراوان
      دوست گرامی شما بسته را به صورت دانلودی تهیه بفرمایید و برای دریافت بسته به صورت پستی با شماره 09176230029 تماس بگیرید.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  43. با سلام
    من این محصول رو تهیه کردم و الان دارم آموزش هاش رو قدم به قدم دنبال می کنم. شیوه آموزش واقعا عالی و کاربردی هست. من هیچ علمی درباره طراحی سایت نداشتم. اما مطالب خیلی ساده بیان میشه. دقیقا تمام توضیحاتی که استاد درباره محصول در بالا گفتن در دوره وجود داره. می خواستم به خاطر آموزش های خوبتون بازم تشکر کنم. به نظر من علت موفقیت سایت فکر آبی ایمان به کارشون و صداقتی هست که در شخصیت خود آقای مبصر وجود داره.

  44. عرض ادب مجدد ضمن تشکر از پاسخگویی عالی سایتتون

    سوال دیگر این است که در صورت تهیه محصول بسته کامل فستیوال نوروزی آیا فایل کارگاه آنلاین بازاریابی انفجاری در وب را هم شاملش می شود و دیگر اینکه محصول شامل یک ساعت مشاوره رایگان نیز خواهد شد و سوال آخر اینکه حجم تمامی این محصولات را برای دانلود اگر برای جنابعالی مقدور است را بفرمایید

    1. درود مجدد
      دوست کرامی بسته فستیوال نوروزی شامل فیلم کارگاه بازاریابی انفجاری نمی باشد، اما یک ساعت مشاوره همانطور که قول داده شده به خریداران و شما تعلق خواهد گرفت.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  45. با سلام جناب مبصر فر

    در صورت خرید این بسته با توجه به اینکه فصلی از آن در مورد طراحی کامل وبسایت با وردپرس می باشد آیا دیگر لزومی به تهیه محصول فوت و فن طراحی وب سایت می باشد ممنونمیشوم پاسخ بنده را در اسرع وقت بدهید

    1. درود فراوان
      شما با تهیه این بسته دیگر نیازی به تهیه بسته طراحی سایت نخواهید داشت

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  46. با سلام ودرود خدمت جناب مبصرفر
    بنده قصد خرید بسته بزرگ فستیوال نوروزی شما را دارم ایا در ارتباط با اپلیکیشن موبایل و لزوم آن درهیج یک از این بسته ها صحبت شده ممنون از پاسختون

    1. درود فراوان
      در آموزش بازاریابی اینترنتی از صفر تا صد درباره این موضوع صحبت شده است

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  47. سلام به همه دوستان و استاد مبصرفر
    اول از همه اینکه تشکر ویژه دارم از استاد گرامی به خاطر سایت و آموزش های منحصر به فردشون. دوم اینکه من چند روز پیش این محصول رو به صورت دانلودی خرید کردم که به علت مشکلی که شبکه شتاب داشت و هیچ ربطی به سایت فکر آبی نداشت در مراحل خرید با مشکل مواجه شدم. با آقای مبصر فر تماس گرفتم ایشون شخصا مشکل من رو چند روز پیگیری کردن. واقعا رضایت مشتری براشون خیلی مهمه. خیلی با حوصله به سوالات جواب میدن و پیگیر هستن. من که واقعا از سایت و پشتیبانی 24 ساعته اون راضی هستم.
    بازهم تشکر می کنم

  48. سلام میخواستم درباره بسته جامع فستیوال نوروزی بپرسم که خرید پستیش بهتره یا دانلودی؟حجم کل دانلود چند گیگابایت میشه ؟لطفا قبل از پایان فرصت جواب بدهید.با تشکر

    1. درود فراوان
      دوست عزیز پاسخ بسته جامع فستیوال نوروزی را پیشنهاد میکنم حتما به صورت پستی خرید کنید، زیرا حجم کل بسته بالا می باشد.

      امیدوارم، موفق و پیروز باشید.

  49. سلام و درود فراوان جناب مبصرفر خواهش میکنم اگه امکان داره روش طراحی و راه اندازی سایت رو بهم آموزش بدید ممنونم و اینکه آیا این 7جلسه ای ک واسه آموزش کسب و کار اینترنتی گذاشتین و ب ایمیلمون میفرستین کامل و کافیه ؟

    1. درود فراوان
      دوست گرامی طراحی وب سایت در بسته فوت و فن کسب و کار اینترنتی به صورت کامل آموزش داده شده است، 7 جلسه رایگانی که به ایمیل شما ارسال شده است درباره آشنایی با کسب و کار اینترنتی و دانستن اصول اصلی آن می باشد.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  50. سلام.خسته نباشید.اقای مبصرفر.یه سوال داشتم ؛ میخواستم بدونم برای افزایش ترافیک سایت چه راه کاری دارید. یا اینکه کدام محصولتون برای این کار مناسب هست. چون تازمانی که ما ترافیکی برای سایت نداشته باشیم. نمیتوانیم. فروشی داشته باشیم؟ باتشکر فراوان

  51. سلام
    چنتا سوال داشتم
    شما یک محصول دیگه به نام ایمیل مارکتینگ دارید از طرفی همین رو دارید جزو آموزش هاتون در 7 روز آموزش میدین
    این آموزش رایگانه با اون پولیه چه فرقی داره؟!
    سوال دومم اینه که ایمیل مارکتینگ ظاهرا هم در پکیج آموزش ایمیل مارکتینگ و هم در پکیج آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی موجوده
    آیا این دو تا یکی هستن؟
    یعنی کسی که پکیج راه اندازی کسب و کار رو میخره از خرید پکیج ایمیل مارکتینگ بی نیاز میشه؟
    از طرفی من راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس رو کاملا بلدم ولی سئوی وردپرس به منظور قرار گرفتن سایت در رتبه های بالای گوگل و همچنین جذب مشتری از روش های گوناگون همچون ایمیل و …. رو بلد نیستم
    کدوم محصول برای من مناسبه؟

    1. درود فراوان
      دوره رایگان تنها آموزش ساخت صفحات فرود هست که این دوره رایگان هم پس از تمام شدن شمارشگر معکوس دیگر در دسترس نخواهد بود و همچنین تمام مطالب موجود در آن کاملا اختصاصی میباشد و در بسته های دیگر موجود نیست، در بسته فوت و فن کسب و کار اینترنتی شما تنها با ایمیل مارکتینگ آشنا خواهید شد زیرا در این بسته شما بیشتر با اصول و عوامل موفقیت کسب و کار اینترنتی، ایده پردازی و همچنین اصول راه اندازی کسب و کار اینترنتی آشنا خواهید شد، به شما بسته های رازهای پولسازی با ایمیل مارکتینگ و آموزش بازاریابی اینترنتی از صفر تا صد را پیشنهاد میکنم

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

    1. درود فراوان
      دوست گرامی، شما اگر محصول فوت و فن کسب و کار اینترنتی را تهیه بفرمایید، دیگر نیازی به تهیه محصول فوت و فن طراحی وب سایت نخواهید داشت.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  52. درود جناب مبصر فر
    بنده محصول آماده فروش , هم دانلودی هم فیزیکی دارم, بازاریابی رو هم بلدم… فقط نیازمند یک سایت مثل سایت خودتون, با فروشگاه و خرید آنلاین و درگاه پرداخت میباشم. برای طراحی همچین سایت کاملی این محصول رو بخرم یا محصول فوت و فن طراحی وب سایت بدون یک خط برنامه نویسی رو؟

    1. درود فراوان
      دوست گرامی با عمل کردن به آنچه در این بسته به شما آموزش داده شده است، به راحتی می توانید فروشگاه خودتان را راه اندازی کنید، درگاه پرداخت بگیرید و کسب وک ار اینرتنیت خودتان را آغاز نمایید.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  53. با سلام و عرض ادب و ارادت و تقدیر از شما استاد عزیز…..استاد من پیگیر شدید ایمیلهای شما هستم . آفرین بر شما استاد همه کتاب راز و چندین حلقه فیلم راز رو حتما” دیدن/اما شیوه ی غافلگیر کننده ی مطالب شما را 100% قبول دارم/ مرحبا استاد
    فقط استاد من که مطالب برام آشناست. در فهرست بندی مطالب ی کم مشکل دارم مطمئنم دوستان دیگر هم مخصوصا اگر با مطالب ناآشنا باشند مشکل خواهند داشت///
    اساد چرا صفحه بندی و کد گذاری نکردید؟ من مطمئنم فوق العاده میشد/با سپاس فراوان استاد عزیز

    1. درود فراوان
      دوست گرامی در بسته یک فایل pdf وجود دارد با نام help که در آن دقیقا کد بندی و دسته بندی وجود دارد، همچنین برنامه مشاهده آموزش ها نیز در آن موجود می باشد.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  54. باسلام
    ميخواستم بدونم آموزش قرار دادن اسلايدر رو از كجا ميتونم دريافت كنم شما تو اين ويديو اونو آموزش ندادين
    باتشكر

    1. درود فراوان
      دوست گرامی در این محصول به صورت کامل شیوه قرار دادن اسلایدر گفته شده است، اگر مشکلی دارید میتوانید از طریق ایمیل اقدام فرمایید تا مشکل شما هر چه سریعتر رفع شود.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

      1. بله ببخشيد من Workshop رو نديده بودم و الان دارم اونو ياد ميگيرم واقعا بابت راهنمايي هاي فراوانتون ممنون.
        باتشكر

        1. درود فراوان
          خواهش می کنم و خوشحالم که مشکلتون رفع شد، بله در قسمت Workshop به صورت کامل درباره مباحث راه اندازی سایت و همچنین اسلایدرها صحبت شده است.

          امیدوارم شادف موفق و پیروز باشید.

  55. با سلام
    من این بسته رو خریداری کردم و همچنین میخوام بسته کامل ایمیل مارکتینگ رو هم خریداری کنم.
    میخوام بدونم ایا موضاعات بسته طراحی سایت بدون یک خط کدنویسی داخل این دوبسته هست ?
    ایا هنوز هم نیازه تا بسته طراحی سایت بدون یک خط کدنویسی رو هم تهیه کنم ?
    ممنون

    1. درود فراوان
      دوست عزیز اگر بسته فوت و فن کسب و کار اینترنتی را تهیه فرمودید دیگر نیازی به تهیه بسته فوت و فن طراحی سایت نمی باشد، اما بسته کامل ایمیل مارکتینگ را حتما تهیه بفرمائید، زیرا موضوعات درون بسته کامل ایمیل ماکتینگ به هیچ عنوان در بسته دیگری به صورت کامل وجود ندارد و موضوعات درون بسته کامل ایمیل مارکتینگ بسیار کامل و انحصاری می باشد.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  56. سلام جناب مبصر فر عزیز کد تخفیفی که فرمودید برای خرید محصول فوت وفن کسب وکار اینترنتی هم هست ؟ کجای روند خرید بایستی وارد سیستم بشه؟

    1. درود فراوان
      دوست گرامی این تخفیف شامل محصول فوت و فن کسب و کار اینترنتی نمی شود.
      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  57. ببخشید یه سوال دیگه
    بسته کامل اموزش ایمیل مارکتینگ داخل این بسته هست یا باید جدا تهیه بشه ?
    با توجه به اینکه کارگاه عملی ایمیل مارکتینگ در این بسته موجوده هنوز نیاز به تهیه اون بسته هست ?

    1. درود فراوان
      دوست گرامی بسته کامل ایمیل مارکتینگ خیلی فراتر از کارگاه موجود در این بسته می باشد و پیشنهاد می کنم حتما بسته کامل ایمیل مارکتینگ را تهیه بفرمایید.

      شاد، موفق و پیروز باشید.

  58. سلام
    ببخشید این کد تخفیف 30 درصدی محصولاتتون ک برای شب یلداست شامل این محصول هم میشه?
    یه سوال دیگه میشه با اون کد چنتا محصول رو با همون تخفیف خرید?
    خیلی ممنون از سایت خوبتون…موفق باشید

    1. درود فراوان
      دوست گرامی این بسته شامل تخفیف شب یلدا نمی شود، تا پایان شب یلدا می توانید هر بار که خواستید از این کد تخفیف استفاده کنید.
      شاد، موفق و پیروز باشید.

  59. باسلام ودرود. برای راه اندازی وبسایت حداقل امکانات یک سیستم چقدر باید باشد.منظورم رم دستگاه هارد دستگاه وسی پی یو اون کامپیوتر یا لب تاپ است باتشکر.

    1. درود فراوان
      دوست گرامی سیستم یا لب تاپ شما نیاز نیست آنقدر پرقدرت باشد، یک سیستم یا لب تاپ با حداقل امکانات با توجه به فن آوری امروزی کفایت خواهد کرد.

      شاد، موفق و پیروز باشید.

  60. درود بر شما. آیا با خرید محصول فوت و فن کسب کار اینترنتی نیاز به خرید فوت و فن طراحی وب سایت می‌باشد؟
    چرا امکان سبد خرید نیست که بتوان دو محصول را با هم سفارش داد؟
    چرا محصولات به طور جداگانه هستند اما در توضیح اصلی آنها گفته نشده مثلا با خرید این محصول نیازی به خرید چند محصول دیگر نیست؟ مثلا ایمیل مارکتینگ را جداگانه خریدم اما حالا می‌بینم در این محصول ادغام شده و زیادی خریداری کردم.
    آیا اچ تی ام ال و سی اس‌اس هم در این محصول توضیح داده شده اگر نه پس امکان افزودن به سبد خرید در نظر گرفته شود تا ۲ محصول با هم خریداری شود.
    بدرود

    1. درود فراوان
      دوست گرامی اگر محصول فوت و فن کسب و کار اینترنتی را تهیه بفرمائید دیگر نیازی به محصول فوت و فن طراحی سایت وجود ندارد، در ضمن به هیچ عنوان محصول ایمیل مارکتینگ در این محصول ادغام نشده است و تنها به آشنایی با این ابزار و ایمیل مارکتینگ خواهیم پرداخت و به صورت حرفه ای تر در بسته کامل ایمیل مارکتینگ و یا بسته رازهای پولسازی با ایمیل مارکتینگ صحبت خواهیم کرد پس بنابراین شما بابت خرید محصول ایمیل مارکتینگ انتخاب درستی انجام دادید زیرا مباحث آن در محصول فوت و فن کسب و کار اینترنتی وجود ندارد، همچنین محصول فوت و فن کسب و کار اینترنتی به دلیل اینکه باید پست شود سبد خرید ندارد، مابقی محصولات که به صورت دانلودی می باشند امکان خرید همزمان چند محصول یا همان سبد خرید وجود دارد.

      در ضمن درباره سوال آخرتتون باید بگم، مباحث html و css به هیچ عنوان در محصول فوت و فن کسب و کار اینترنتی وجود ندارد.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  61. خدا شاهدست بنده آقای مبصری فررا نه دیده ام و نه میشناسم و نه قصد تبلیغ برای ایشان را دارم اما می دانم که مهندس مبصری فر با بقیه فرق دارند من تا حالا حتی یک محصول از سایت فکر آبی خریداری نکرده ام اما مشارالیه تا حالا درکمال تواضع شاید به ارزش یک میلیون تومان به بنده از طریق ایمیل مشاوره رایگان داده اند امیدوارم روزی بتوانم زحمات بی شائبه ایشان را به نحو احسن جبران نمایم

  62. سلام واقعاسایتتون عالیه دوستان من محصولات سایتهای دیگه روخریدم واقعامحصولات سایت شماهم مقرون به صرفه هست هم ساده باورکنیدمن چندماه پیش باسایتتون آشنا شدم اونوقت فکرکردم چون محصولاتتون ارزان هست بدردنمیخوره ولی حالافهمیدم علت این قضیه این بوده که ماگول رازیک میلیون دلاری روخورده بودیم وجالب اینجابودکه تاجایی که من میدونم کسی به درامدنرسیده بودولی یکی ازدوستان ازسایت شمامحصول خریده بودوظرف یه هفته به درامدرسیده بودازهمین امروزسایتتون روتوهمه گروه های اجتماعی تبلیغ میکنم وقول میدم ازطرف من خیرزیادی بهتون برسه این خواست خدابوده که باسایتتون آشناشدم

  63. سلام میخاستم بدونم اموزش شما ساخت فروشگاه مثل دیجی کالا فروشگاه محصولات فیزیکی هست یا فروشگاه محصولات دانلودی؟؟؟

    1. درود فراوان
      دوست عزیز ساخت هر دو نوع فروشگاه را در این محصول آموزش داده شده است، البته موارد آموزشی بسیاری به غیر از ساخت فروشگاه نیز در این بسته آموزشی موجود است

      شاد ، موفق و پیروز باشید.

  64. سلام خدمت مدیر محترم فکر آبی
    من حامد هستم،چند وقتی میشه که میام به این لینک سری میزنم اما هنوز خرید نکردم متاسفانه،سوالی که دارم اینکه من میتونم با استفاده از این محصول شما ،در سایتم از سایت های همکاری در فروش لینک محصول بگیرم و بفروشم؟ چون حقیقتا من خودم برای اندروید بازی میسازم و محصول خاصی برای فروش ندارم،اما علاقه زیادی دارم که از طریق کدهای پاپ آپ یا سیستم های همکاری در فروش استفاده کنم،لطفا من رو بیشتر راهنمایی کنید و در صورت امکان جواب رو به ایمیل من ارسال کنید… با تشکر از شما مدیر محترم…

    1. درود فراوان
      آنچه که مد نظر شما می باشد، با استفاده از آموزش های این محصول می توانید به انجام دهید، همچنین با توجه به مهارت شما که بسیار هم خاص و محبوب بازار حال حاضر می باشد برای شما پیشنهادی دارم که به همراه پاسخ کامل به ایمیلتان فرستاده خواهد شد.

      شاد، موفق و پیروز باشید.

  65. باسلام.چند سوال ازخدمتتون داشتم.مى خواستم بدونم كه اگه يك فروشگاه بزنيم مى تونيم فقط بعد از بعدازظهرها روى آن كاركنيم،چون صبح ها بى كار نيستم؟
    وآيا اينكه اين سى دى ها ايده هاى تجارى خوبى هم به من ميده؟چون داشتن فروش نيازمند ايده ها هم هستكه بتوان فروش داشت؟
    واينكه اگه خدابخواد من آدم مذهبى هستم اين روشهاى ثبت فروشگاه وروشهاى فروش وايده ها كاملا شرعى هستن؟چون براى من خيلى مهمه.
    ممنون ميشم جواب رو به ايملم بفرستين. باتشكر

    1. درود فراوان
      درود فراوان
      دوست عزیز یک فروشگاه اینترنتی در روز نیاز به پاسخ دهی و کمی رسیدگی می باشد و می توانید بخشی از روز خود را به آن اختصاص دهید ، مثلا بعد از ظهر ها
      دوست عزیز ادامه پاسخ به ایمیل شما ارسال گردید

  66. سلام من بسته فوت و فن طراحی وب سایت را خریده ام . عالی بود
    من این محصول را هم می خواهم بدون محصول فوت و فن طراحی سایت
    1- آیا باید همه مبلغ را بدهم یا راه حلی وجود دارد ؟
    2- آیا این بسته با آموزش ایمیل مارکتینک متفاوت است ؟
    ممنون

    1. درود فراوان
      دوست عزیز این دو بسته با هم فرق می کنند و فوت و فن کسب و کار اینترنتی را باید جداگانه تهیه کنید.
      بسته ایمیل مارکتینگ یک محصول آموزشی جداگانه می باشد که سرفصل های آن بسیار متفاوت می باشد و باید هر کسب و کار اینترنتی از آن اطلاع داشته باشد.

      شاد، موفق و پیروز باشید.

  67. با عرض سلام خدمت استاد ارجمند
    بنده این محصول ارزشمند رو سفارش دادم و به دستم رسیده و انصافا مطالب فوق العاده جذاب و ساده بیان شده لیکن سوالی دارم اینکه بنده تنها یک دی وی دی دریافت کردم آیا تغییرات جدیدی در محتوا صورت گرفته که تعداد دی وی دی ها دو عدد شده…ممنونم

    1. درود فراوان
      بله، یک سری تغییرات اعمال شده است و اگر تمایل دارید از طریق ایمیل با ما در تماس باشید.

      شاد، موفق و پیروز باشید.

  68. با سلام و خسته نباشید به فکر ابی
    دوتا سوال داشتم, یکی اینکه ایا برای خرید همه محصولات 25درصد تخفیف تعلق میگیره
    و دوم اینکه من از کپی محصولاتم تو سایتهای دیگه و فروش اون با قیمتهای مختلف و یا رایگان میترسم, چیکار میشه کرد؟

    1. درود فراوان
      دوست گرامی بستگی به کوپن تخفیفی دارد که شما دریافت کرده اید و برای این وضوع بهتر است با شماره 09176230029 تماس بگیرید.
      هیچ کس نمی تواند پشتیبانی شما را به دیگران بدهد، همچنین هیچ کس نیمی تواند در صورت ممکن آپدیت را به مشتریان شما بدهید یا هیچ کس نمی تواند پاسخگو مشتریان شما باشد، محصولات شما بدون شما هیچ هویت و یا ارزشی نخواهند داشت، بنابراین از این موضوع هرگز نترسید.

      شاد، موفق و پیروز باشید.

  69. با سلام من یک فروشگاه اینترنتی دارم که راه اندازی آن رایگان بوده است ولی بازدیدکننده و فروش خوبی ندارم آیا محصولی دارید در این زمینه که بدرد من بخورد یا محصولات شما برای فروشگاهی مناسب است که از پایه خودم آنرا راه اندازی کنم؟

    1. درود فراوان
      برای راه اندازی یک فروشگا و یا یک کسب و کار اینترنتی موفق می توانید محصول فوت و فن کسب و کار اینترنتی را تهیه بفرمائید و اگر تمایل دارید فروشگاه شما فروشی داشته باشد باید از تبلیغات و ایمیل مارکتینگ استفاده کنید و برای این کار بهتر است بسته ایمیل مارکتینگ را تهیه کنید.

      شاد، موفق و پیروز باشید.

  70. درود فراوان
    این بسته با بسته فوت و فن طراحی وب سایت متفاوت می باشد و بخشی از آن به طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی میپردازد و در برخی از قسمت ها دو محصول با یکدیگر متفاوت می باشند

    شاد، موفق و پیروز باشید.

  71. سلام مجدد آقای مبصر فر
    من چندین فایل برای فروش دارم (شامل PDF،اپلیکیشن و …)و میخوام اینهارو بفروشم اونهم در یک وبسایت فروش فایل و میخوام درگاه پرداخت اینترنتی داشته باشه که کاربر بعد از پرداخت فایل رو از همونجا دانلود کنه(چیزه معمولیکه تو همه فروشگاه های فایل وجود داره)
    آیا با خرید محصول فوت و فن کسب و کار اینترنتی میتونم به خواستم برسم و درگاه پرداخت و… بذارم؟
    میخوام دقیقا یک فروشگاه فایل داشته باشم با تمام محتویات معمول که همه فروشگاه ها دارند
    لطفا من رو راهنمایی کنید
    باتشکر و سپاس فراوان

  72. سلام
    ممنون از اینکه صبورانه پاسخ میدید به سؤالای کاربران
    یک سؤال دیگه هم داشتم برای تولید محتوا چه بسته ایرو پیشنهاد میدید؟
    مثلا برای فروشگاه فایل میخوام خودم فایل برای دانلود بذارم و نمیخوام فایل فروشگاهای دیگرو دانلود کنم و بفروشم
    ممنون

    1. درود فراوان
      دوست گرامی، برای اینکه خودتون بتوانید تولید محتوا کنید ابتدا باید ببینید می خواهید توی چه زمینه ای فعالیت کنید و سپس شروع به تولید فایل های آموزشی کنید، یعنی در ابتدا نیاز به یک ایده دارید.

      شاد موفق و پیروز باشید.

  73. سلام
    ممنون از پاسختون یک سؤال دیگه هم داشتم
    میخواستم ببینم برای افزایش ترافیک سایت شما چه بسته هاییرو پیشنهاد میکنید؟
    ممنون

    1. درود فراوان
      برای ایجاد ترافیک من به شما تبلیغات رو پیشنهاد می کنم اما به زودی در این زمینه هم بسته های آموزشی ارائه خواهیم کرد

      شاد، موفق و پیروز باشید.

  74. سلام
    میخواستم ببینم بعد از این آموزش میتونم یک فروشگاه (فروشگاه فایل) بزنم و از اون درآمد داشته باشم؟
    دیگه خسته شدم از خریده بسته های بیهوده کسب درآمد از اینترنت 🙁
    ممنون

    1. درود فراوان
      دوست گرامی در این بسته به همه موارد به صورت کامل پرداخته شده و شما می توانید کسب و کار و وب سایت خودتان را به راحتی راه اندازی کنید و حتی به درگاه پرداخت آنلاین متصل شوید.
      شاد، موفق و پپروز باشید.

  75. باسلام

    بعد از خرید محصول در صورت بروزرسانی مجدد ٱیا این بروزرسانی برای خریدار قبلی رایگان است؟

    1. درود فراوان
      دوست عزیز، به روز رسانی ها همیشه برای خریداران محصول رایگان می باشد.

      شاد، موفق و پیروز باشید.

    1. درود فراوان
      همراه گرامی فکر آبی، محصولات توسط پست پیشتاز ارسال می گردد و طی 2 روز به دست شما خواهد رسید.

      شاد، موفق و پیروز باشید.

  76. سلام میشه بصورت دانلودی محصول شماروخریداری کنیم….؟؟؟؟؟؟؟وبنظرشمابرای شروع کسب وکاراینترنتی ازوبلاگ شروع کنیم بهترنیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/اگه جوابتون اره است میشه توضیحات وراهنمایی های لازم ودرصورت نیازمحصولی دراین خصوص ارایه بدین ممنون ازسایت خوب شما >………..

    1. درود فراوان
      دوست گرامی محصول فوت و فن کسب و کار اینترنتی فقط توسط پست و در قالب دی وی دی ارسال می شود و به دلیل حجم بالای آن به صورت دانلودی فعلا مقدور نمی باشد.
      برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی بهترین راه حل ایجاد یک وب سایت است، وبلاگ ها برای ایجاد یک کسب و کار اینترنتی مناسب نیستند زیرا شما نمیتوانید اصول بازاریابی را در آن رعایت کنید و وجه تمایز بین قسمت های مختلف مطالب خود داشته باشید، همچنین پیشنهاد می کنم مقاله کسب و کار خود را در زمین های اجاره ای بنا نکنید را بخوانید.

      شاد، موفق و پیروز باشید.

  77. سلام آقای مبصرفر
    من قبلا چند محصول از شما خریداری کردم
    یه موضوعی برای من پیش اومد که حس بدی بهم دست داده
    یکی از مشتریهام عضو خبرنامه سایت من بود و میاد خریدی رو انجام میده از سایت من
    چند ساعت بعد ایمیلی برای اعضای خبرنامه سایتم ارسال میکنم و یه کد تخفیف 20 درصدی به اونها میدم
    بعد ایمیل برای همون کسی که چند ساعت قبل بدون تخفیف اون محصولات رو خریده ارسال میشه
    و اونجاست که اون میگه با خودش عجب کاری شد من اگه چند ساعت منتظر مونده بودم این تخفیف واسم میومد یا شاید باعث بشه که حس بدی پیدا کنه
    چون قبلا هم یکی از مشتریهام به من گفته بود که الان تخفیف گذاشتید و من وقتی تخفیف نبود از شما خرید کردم !
    الان حس بدی به من دست داده یعنی چند روز بعد هم نشد چند ساعت بعد من کد تخفیف ارسال کردم، اگر الان بهش زنگ بزنم و قسمتی از وجه رو بهش برگردونم که اصلا درست نیست و خودم هم ضرر میکنم اگر این کار رو نکنم امکان داره با خودش فکرای جالبی نکنه
    الان کلا گیج شدم نمیدونم باید چیکار کنم
    ممنونم از شما من خیلی با این موضوع مشکل دارم که اعضا وقتی عض. خبرنامه هستن بیان خرید کنن و بعد یهو یه کد تخفیف اونم بعد از خرید برای اونا بیاد !
    ممنون میشم که منو راهنمایی کنید

    1. درود فراوان
      دوست گرامی برای تخفیف های خودتان باید برنامه ریزی داشته باشید و همیشگی نباشد، این مورد برای سایت های زیادی ممکن است پیش بیاید و برای کسانی که قبلا از شما بدون کد تخفیف خریداری کرده اند می توانید یک امتیاز در خرید بعدی در نظر بگیرید و به آنها بگویید می توانند در خرید بعدی خود از تخفیف بهره مند شوند.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

      1. خیلی از پاسخ شما ممنونم
        آره در واقع کاری نمیشه کرد جز اینکه
        میتونم یک کارت هدیه یا یک کوپن تخفیف برای خرید بعدی براش قرار بدم
        ولی بعضی ها امکان داره یک کوچولو از سایت ما دلگیر بشن
        ممنونم از راهنمایی شما

    1. درود فراوان
      دوست عزیز به دلیل حجم بالای محصول امکان ارائه آن به صورت دانلودی در حال حاضر وجود ندارد

      شاد، موفق و پیروز باشید.

  78. با سلام این محصول چند هفته پیش چهلو خورده هزار تومان بود ولی یکدفعه اینهمه امد روی قیمتش؟این محصول را در محصولات تخفیفی قرار نمیدهید؟

    1. درود فراوان
      دوست فکر کنم شما این محصول رو با فوت و فن طراحی وب سایت اشتباه گرفتید، چون اسمشون به هم نزدیک هست و محصول فوت و فن طراحی وب سایت همچنان با قیمت قبلی ارائه می شود.

      شاد، موفق و پیروز باشید.

    1. درود فراوان
      هر دو سیستم بسیار محبوب هستند، اما اگر به دنبال استفاده رایگان هستید میل چیمپ تا ثبت 2000 کاربر به صورت کلی و 12000 ایمیل در ماه به شما امکانات رایگان می دهد ، اما اگر به دنبال یک سیستم پولی هستید به شما میلر لایت رو پیشنهاد می کنم به دلیل اینکه یک نماینده ایرانی به نام کارزار دارد که تهیه حساب پولی را برای شما ساده تر می نماید.

      شاد، موفق و پیروز باشد.

  79. سلام
    برای این سایت هایی که به این شکل مثل سایت شما ویا دیگران که درآمد دارند واز پرداخت های الکترونیکی استفاده می کنند باید مالیاتی به دولت پرداخت کرد؟

    1. درود فراوان
      اگر شما یک شرکت داشته باشید و در قالب شرکت فعالیت کنید باید مالیات هم بدهید، کسانی هم که فروشگاه هایی در حد دی جی کالا یا بامیلو هم دارند باید مالیات بدهند اما سایت های شخصی عمدتا چنین مالیاتی را پرداخت نمی کنند.

      شاد، موفق و پیروز باشید.

  80. با سلام خدمت استاد محترم جناب آقای مبصر فر
    درخصوص راه اندازی وب سایت متعلق به خودم، با چند متخصص در مورد جمع اوری اطلاعات اون رای زنی کردم، فروشگاه رو میخواهیم جند نفره اداره کنیم،اما مدیریت توسط یک نفر انجام میشه،
    سوال؟
    اینکه آیا کمک گرفتن از افراد که خود شاید برای محصولی که تهیه میکنند پورسانت یا چیزی شبیه این دریافت کنند،کار صحیحی هست یا نه؟
    فروشگاه ما تهیه جزوات ناب ودسته اول دانشگاهی وگذاشتن اون برای دانلود.آیا این کار صحیحی است یا نه؟منظورم ارسال پستی بهتر است یا خرید وپرداخت آنی؟
    چطور میشه ناب بود در این همه بازاری که رقابت بالاست؟
    آیا این ایده جوابگوی درآمد ما چند نفر خواهد بود؟
    ممنون از اینکه راهنماییی می فرمایید
    در ضمن خوشحال میشم که جواب سوالاتم رو خصوصی به ایمیلم ارسال کنید
    با تشکر

  81. با سلام بنده چند روز پیش در مورد نحوه راه اندازی و ایده پردازی از حضورتان مشاوره خواستم در پاسخ دوره های ایده پردازی در کسب و کار اینترنتی و آموزش فوت و فن طراحی وب سایت را پیشنهاد دادید و امروز ایمیلی برایم آمده و دوره آموزش فوت و فن کسب و کار اینترنتی را پیشنهاد کرده اید خواستم بپرسم بالاخره من کدوم محصول را برای بدست آوردن ایده مناسب و راه اندازی کسب و کار باید تهیه کنم ؟ دوم اینکه ضمانت این محصول به چه صورت می باشد ؟ باتشکر

    1. درود فراوان
      شما همون دو محصولی که قبلا به شما پیشنهاد دادم رو تهیه بفرمایید، محصول آموزش فوت و فن طراحی وب سایت ضمانت کیفیت آموزش دارد و اگر شما از محتوای آموزش رضایت نداشتید میتوانید با شرکت تماس بگیرید و هزینه شما عودت داده خواهد شد.
      شاد، موفق و پیروز باشید

  82. سلام جناب مبصری عزیز بنده این محصول شما را دارم ولی چطور میشه فایلهای به روز رسانی شما را استفاده کنم . با سپاس

    1. درود فراوان
      جناب آقای قدیری عزیز لطفا جهت دریافت این به روز رسانی ها با شماره ای که در صفحه تماس با ما قید گردیده است تماس حاصل بفرمایید تا فایل های به روز رسانی برای شما ارسال شود.

      شاد، موفق و پیروز باشید.

  83. سلام
    آقای مبصر واقعا یه دونه ای
    من آموزش فوت و فن کسب و کار اینترنتی شما رو خریدم و واقعا باورم نمیشد اینهمه اطلاعات رو یکجا آموزش بدین برای من واقعا خیلی عالی بود و به کار اومد
    بازم تشکر

    1. درود فراوان
      از نظری که دادید بسیار سپاسگذاریم و خوشحال هستیم که این محصول تونسته رضایت شما رو جلب کنه
      شاد، موفق و پیروز باشید.

  84. سلام آیا تو این اموزش طرز راه اندازی وبسایت با ورد پرس و افزونه ووکامرس آموزش می دید؟
    اضافه بر اون دیگه چی هست؟

    1. درود فراوان
      بله، توی این آموزش شیوه راه اندازی وب سایت با وردپرس و شیوه راه اندازی فروشگاه با ووکامرس را آموزش می دهیم، البته موارد آموزشی بسیار زیاد دیگری هم توی این بسته موجود هست که در متن توضیحات ذکر کردیم

      شاد، موفق و پیروز باشید.

    1. درود فراوان
      تا دو روز آینده اولین آپدیت کسب و کار اینترنتی در سایت قرار خواهد گرفت
      شاد، موفق و پیروز باشید

  85. سلام دوست گرامی برای محصول فوق قصد به روز رسانی مطالب جدید به جهت اعضا نداردید ؟

    1. درود بر شما
      در حال آماده کردن آپدیت های جدید هستیم و به زودی منتشر خواهد شد و در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

  86. سلام دوست گرامی من محصول راه اندازی کسب و کار اینترنتی مدیر سبز دارم محصول شما چیزی اضافه بر آن دارد که بخواهم آن را تهیه کنم لطفا راهنمایی بفرمایید..

    1. درود بر شما
      توی این محصول یک کارگاه چهار ساعته هست که اصول خرید هاست و دامین و ارتباط میان آن دو به صورت عملی نشان داده می شود، همچنین شیوه ایجاد یک فروشگاه اینترنتی و یک وب سایت به صورت کاملا عملی و اتصال آن به درگاه پرداخت آموزش داده خواهد شد، البته به زودی این محصول برای خریدارن به صورت رایگان به روز رسانی خواهد شد. همچنین سایر مواری که برای یک کسب و کار اینترنتی موفق لازم می باشد درون محصول توضیح داده شده است
      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *