تاریخ انتشار : 1394/10/02

در ویدئویی با نام 6 تکنیک افزایش ترافیک وب سایت به روش های افزایش بازدید کننده و ترافیک پرداختیم، اما نکته ای که نباید از آن غافل باشید این است که ترافیک ایجاد شده باید یک ترافیک هدفمند باشد و افرادی را به وب سایت خود هدایت کنید که به موضوع کسب و کار شما علاقه داشته باشند.

 

بنابراین تصمیم گرفتیم در این ویدئو از شبکه بازاریابی اینترنتی به ترافیک هدفمند بپردازیم و درباره این موضوع صحبت کنیم، بنابراین پیشنهاد می کنم این ویدئو را از دست ندهید و اگر امکان مشاهده آنلاین ندارید، آن را دانلود نمایید و سپس مشاهده کنید. اگر هم به دنبال تکنیک های کامل بازاریابی اینترنتی و افزایش فروش می باشید، پیشنهاد می کنم بسته آموزش بازاریابی اینترنتی از صفر تا صد را تهیه بفرمایید.

 

برای دانلود این ویدئو کافیست اینجا را کلیک کنید – 19MB

6 پاسخ

  1. سلام آقای مبصرفر-وقت بخیر
    شما از چه دوربینی برای ضبط این ویدیو استفاده میکنید؟ آیا به همراه دوربین از سیستم نوردهی خاصی استفاده میکنید یا اینکه از همین نور مهتابی اتاق استفاده میکنید؟ متشکرم از شما

    1. درود فراوان
      دوست گرامی در ویدئو ها همیشه از سیستم نورپردازی استفاده می شود و بسته به نیاز تغیر می کند، نور مهتابی نمی تواند نور مناسب فیلم برداری را ایجاد کند، به زودی درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  2. سلام جناب مبصرفر

    خیلی عالیه ممنونم از ویدیوها و مطالب عالی شما در سایت ،

    یک سوال داشتم ، چطور میتونم ویدیوهای باکیفیت (فیلم برداری و صدا ) شبیه شما تهیه کنم ؟

    من فیلم که از خودم میگیرم خیلی هوا در این صدا وجود داره و همچنین کیفیت فیلم رو اگه شبیه این کیفیت بزارم حیلی حجم ویدیو میره بالا ممنون میشم در این خصوص راهنمایی بفرمایید

    1. درود فراوان
      دوست گرامی اگر حجم ویدئو شما بالا می رود باید با نرم افزارهایی مانند Advanced Video Compressor حجم آنها را کم کنید.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

      1. سلام جناب مبصرفر عزیز

        ممنون میشم یک مقاله در فکر ابی ارسال کنی در مورد این که چطور ویدیو با کیفیت بسازیم
        (و یک تجهیزات پایه رو بیان کنی، من شکسته بسته یک سری موارد در مورد فیلم بردای بلدم اما در حدی نیست که کیفیت فیلم ها مثل شما بشه )

        منتظر فکر ابی و مقاله عالی اون هستم !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *