بازاریابی اینترنتی

آموزش جامع بازاریابی اینترنتی و افزایش فروش از صفر تا صد

۷ ساعت آموزش ویدئویی حرفه ای + برگه های تقلب

 ۲۳۷۰۰۰ تومان  

بلافاصله پس از سفارش لینک دانلود در اختیار شما قرار میگیرد

مخاطبان این بسته : صاحبان کسب و کار اینترنتی، طراحان وب سایت، افرادی که وب سایت دارند و می خواهند فروش خودشان را حداقل ۳ برابر کنند.

چرا هر کاری انجام میدهید باز فروش وب سایت شما هیچ وقت پایدار نیست ؟

بیشتر از این پول خودتان را برای تبلیغات به وب سایت های پربازدید ندهید !

همین حالا که این صفحه رو میخونید مثل هر فرد باهوشی که می خواهد فروش وب سایت خودش را افزایش دهد حتما به این گزینه فکر می کنید که از فردا چند وب سایت تبلیغاتی رو انتخاب کنید و بابت نمایش بنرهای تبلیغاتی خودتان مبلغ بالایی را هم بپردازید.

 

اما اتفاقی که خواهد افتاد این است که افراد زیادی به سایت شما مراجعه می کنند اما در نهایت فروشی بسیار کمی صورت خواهد گرفت، حتی به اندازی پولی که بابت تبلیغات پرداختید نخواهد بود، این یک فاجعه است و شاید از قبل خودتان هم این موضوع را می دانستید، اما به خودتان این دلگرمی را می دادید که این بار سایت هایی که انتخاب کردم خیلی فرق می کنند.

 

اما مشکل اینجا نیست، واقعیت این است مشکل از وب سایت هایی که تبلیغ شما را نشان می دهند نیست بلکه شما هر بار یک اشتباه را تکرار می کنید و انتظار نتیجه متفاوتی را دارید، در اینجا می خواهیم کاری کنیم که هوشمندانه تبلیغ کنید، هزینه کمتری بپردازید و فروش شگفت انگیزی را تجربه کنید.

بازاریابی اینترنتی

مطمئن هستم اگر این آمار را بدانید اضطراب خواهید گرفت

. اگر یک وب سایت پر بازدید روزی ۱۰۰ هزار بازدید کننده داشته باشد، نهایتا ۱ درصد (هزار نفر) آنها تبلیغ شما را خواهند دید.

. یک درصدی که تبلیغ شما را دیده اند، نهایتا ۱۰ درصد روی تبلیغ شما کلیک خواهند کرد (صد نفر)

. از صد نفری که به وب سایت شما آمده اند، ۵۰ نفر آنها سایت شما را دوست نخواهند داشت.

. از ۵۰ نفر باقیمانده شاید ۰/۵ درصد افراد به محصول شما علاقه مند باشند.

. اگر محصول شما بسیار ارزان باشد از این افراد علاقه مند به صورت یک روز در میان آن هم شاید یک فروش کنید.

 

نتیجه آمار گفته شده این است که اگر محصول شما کمی گران باشد (قیمت بالای ۴۰ هزار تومان) افراد ریسک خرید کردن از وب سایت شما را قبول نخواهند کرد و ممکن است در یک ماه تبلیغات دو الی سه محصول بفروشید، حالا اگر محصول شما ارزان تر هم باشد در خوشبینانه ترین حالت ممکن است ۶ تا ۷ فروش هم داشته باشید که این مقدار کاملا ناچیز است، اما چرا این افراد از شما خرید نمی کنند ؟

چرا فروش شما حداقل سه برابر نمی شود ؟

یک سوال از خود شما می پرسم، آیا وقتی به بازار می روید و یک کالا در ویترین توجه شما را جلب می کند بلافاصله آن را خواهید خرید ؟

 

مطمئن هستم که ابتدا به داخل مغازه می روید، قیمت آن را خواهید پرسید و حتی کمی اطلاعات هم دریافت می کنید اما به سه دلیل عمده خرید نخواهید کرد :

۱ – همان موقع به آن محصول نیاز ندارید

۲ – پول کافی به همراه شما نیست

۳ – به آن محصول اعتماد کافی ندارید

 

اما فروشنده اگر کمی باهوش باشد کارت ویزیت خودش را به شما می دهد تا اگر یک زمانی قصد خرید کردن آن کالا را داشته باشید مغازه آنها را یادتان نرود، گر چند فروشنده اگر واقعا باهوش باشد کارهای بهتری می تواند انجام دهد، زیرا کارت ویزیت هم گم میشود.

 

حالا فردی که می خواهد از وب سایت شما خرید کند همین حس را خواهد داشت اما با تفاوت های بیشتر که در زیر خواهم گفت

۱ – شما را نمیبینند و نمی توانید مشتری را قانع کنید

۲ – به وب سایت شما نمی توانند اعتماد کنند

۳ – فعلا قصد خرید این محصول را ندارند

۴ – کارت ویزیتی وجود ندارد و شما را فراموش می کنند

 

تا حالا متوجه شده اید که چرا فروشتان کم است و افزایش هم پیدا نمی کند، این اشتباهی است که اکثر وب سایت های ایرانی انجام می دهند و نهایت فروش آنها کالاهای ارزان قیمتی است که سود زیادی به همراه ندارد و حتی قادر نیستند کاری انجام دهند که مشتریان قدیمی را ترغیب به خرید مجدد کنند، مشتریان قدیمی مانند یک گنجینه برای شما هستند.

اگر فکر می کنید سئو راه حل شماست حتما این نکته را هم باید یاد بدانید

احتمالا شما هم به این فکر می کنید که گزینه مناسبتر سئو کردن وب سایت است تا افراد از طریق موتورهای جستجو مثل گوگل وب سایت شما را پیدا کنند و به دلیل اینکه آنها خودشان شما را پیدا کردند بهتر اعتماد کرده و در نهایت فروش افزایش پیدا می کند.

 

من با سئو سایت مخالف نیستم و یکی از ابزارهای بازاریابی اینترنتی می باشد که باید در کنار سایر روش ها به کار گرفته شود اما فقط به عنوان یک ابزار مکمل سایر روش ها می توان به آن نگاه کرد نه بیشتر، زیرا سئو در واقعیت روی ترافیک وب سایت شما تاثیر دارد و کمی روی فروش

 

همچنین سئو نیازمند یک زمان حداقل سه ماهه دارد که نتایج اولیه خودش را نشان دهد و اگر دنبال یک نتیجه خوب هستید و کلمه کلیدی مورد نظر شما هم کم رقابت باشد حداقل ۶ تا ۸ ماه نتایج خوبی به دست می آید و شما هم نمی توانید در این مدت هیچ کاری نکنید.

 

عده ای هم می گویند که توی یک ماه میشه سئو خوبی داشت که باید در جواب بگویم که اگر شما از روش های سیاه استفاده کنید شاید به صورت کوتاه مدت نتیجه خوبی بگیرید اما خیلی سریع گوگل شما را جریمه خواهد کرد و از نتایج حذف خواهید شد.

 

در ضمن اگر خودتان هم سئو بلد نباشید باید کارتان را به یک سئو کار بسپارید که دستمزد سئو یک وب سایت با توجه به کلمه کلیدی مورد نظر از حداقل ۳/۰۰۰/۰۰۰ تا ۱۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان می باشد، اگر هم خودتان بلد باشید باید زمان زیادی را به این کار اختصاص دهید که البته در کنار سئو باید اصول بازاریابی اینترنتی را هم یاد بگیرید.

اگر این بسته را تهیه کنید چه چیزهایی یاد خواهید گرفت ؟

. چگونه فروش سایت خودتان در یک ماه حداقل سه برابر کنید ؟

. تکنیک های ترغیب مشتریان قدیمی به خرید مجدد از سایت شما

. ترفندهای تبدیل بازدید کنندگان به مشتریان وفادار

. ترفندهایی که باعث می شود مشتری هرگز وب سایت شما را فراموش نکند

. آموزش ۱۱ قانون طلایی بازاریابی اینترنتی

. آموزش بازاریابی محتوا و وبلاگ نویسی جذاب

. چگونه صفحات فرود حرفه ای بسازیم ؟

. جدیدترین ترفندهای ایمیل مارکتینگ برای افزایش فروش

. آموزش ساخت بنرهای حرفه ای برای جذب بازدید کننده

. آشنایی با ترفندهای تبلیغات اینترنتی

. آموزش تکنیک های بازاریابی چریکی در وب

. آموزش سریع سئو وب سایت

. آشنایی با تکنیک های ضربتی افزایش ترافیک

. آموزش بازاریابی جوامع مجازی ( اینستاگرام، تلگرام و…)

. آموزش ۱۶ ترفند برای بهینه سازی فروشگاه های اینترنتی

. چگونه وب سایت شما مطابق اصول جذب مشتری باشد

. چگونه بهترین سایت ها را برای تبلیغات پیدا کنیم

. چگونه بهترین مکان تبلیغات در وب سایت را پیدا کنیم

. آشنایی با موبایل مارکتینگ و تکنیک های آن

. کمپین چیست و نقش آن در افزایش فروش

. سه کارگاه کاملا عملی برای پیاده سازی آموزش ها

. و بسیاری مطالب کاربردی و جذاب دیگر …

شما آنقدر باهوش هستید که اشتباه مرا مرتکب نشوید ؟

با هیجان خیلی زیاد اولین فروشگاه اینترنتی خودم را آماده کردم و کالاهای خیلی خوبی هم توی فروشگاه قرار دادم که هر کسی حتما به آنها نیاز داشت و با قیمتی که من می دادم اصلا نمیتونست مقاوت کنه و حتما خرید می کرد، خلاصه کلی شوق و ذوق داشتم و منتظر بودم تا مشتریان همه برای خرید از وب سایت من سر و دست بشکنن

 

اما دریغ از حتی یک مشتری، داشتم از شدت عصبانیت به خودم لعنت میفرستادم که چرا این کار رو شروع کردم و نمیدونستم باید چه کاری کنم، خلاصه همین جور کلافه بودم که به واسطه یکی از صاحبان فروشگاه های اینترنتی فهمیدم باید چند جا بنر تبلیغاتی بگیرم تا بقیه متوجه بشن که من هم وب سایت دارم

 

وقتی تبلیغات کردم چند تا فروش صورت گرفت که باعث شد موقتا من شاد بشم اما به محض تمام شدن تبلیغ متوجه شدم که حتی پول تبلیغاتم رو نتونستن در بیارم و بعد از تمام شدن تبلیغات دیگه از فروش هم خبری نبود.

 

اون موقع راهنمای درست و حسابی برای حل این مشکل وجود نداشت و از این حالت سرگردانی داشتم عصبانی میشدم که این بار دوستی که باعث شده بود کسب و کار اینترنتی رو دنبال کنم رو بعد از مدتها تونستم ببینم و شروع کردم به صحبت کردن درباره مشکلم، البته این بنده خدا هم در حد توانش کمی به من کمک کرد اما کافی نبود….

 

توسط این دوستم با چند تا منبع زبان انگلیسی آشنا شدم که خواندن آنها در آن زمان برایم بسیار مشکل بود اما با هزار بدبختی و کمک گرفتن و هزینه کردن موفق شدم آنها را بخوانم، ایده های جالبی توی آموزش ها بود اما کافی نبودند و همین جور منابع بیشتری رو پیدا کردم و روش هایی رو که یاد میگرفتیم رو امتحان میکردم

 

فقط بعضی از این روش ها به خوبی جواب می دادند، اما بالاخره پس از مدت ها امتحان و هزینه کردن روش هایی رو پیدا کردم که به خوبی روی افزایش فروش تاثیر داشتند و پس از آن روی چند وب سایت دیگه هم بررسی کردم و متوجه شدم این روش ها رو میشه روی هر وب سایتی پیاده سازی کرد.

 

حالا این روش ها رو که باعث شد فروش خودم افزایش پیدا کنه و برای یادگیری و پیدا کردن آنها وقت، انرژی و پول زیادی رو هم صرف کردم، آماده هستم در این محصول در اختیار شما قرار دهم، آیا آنقدر باهوش هستید که تصمیم بگیرید از این تجربه استفاده کنید یا اینکه راه رفته من را  می خواهید دوباره تکرار کنید ؟

عاقبت فروش نقد و نسیه یادتون هست ؟

عاقبت نقد و نسیه

حالا اگر بازاریابی اینترنتی را بلد نباشید به عاقبت همان نسیه فروش دچار خواهید شد و اینبار باید گفت : به دلیل نداشتن گنج قارون (بابت پرداخت هزینه های تبلیغاتی)، نداشتن صبر ایوب (به دلیل فروش نداشتن)، نداشتن عمر نوح (چون وقت ندارید) و نداشتن طاقت دوری مشتری (چون فروش لازم دارید) از بازاریابی نکردن معذوریم، حالا اگر نمی خواهید بازاریابی کنید باید به عاقبت عکس بالا بیشتر فکر کنید.

فقط اگر در بازاریابی اینترنتی موفق باشید در کسب و کار اینترنتی و استقلال مالی به موفقیت می رسید

اگر واقعا قصد شما از راه اندازی کسب و کار اینترنتی این هست که حتی زمانیکه به مسافرت شمال میروید و در کلبه چوبی که از روشن بودن آتش شومینه آن لذت میبرید و در حال نوشیدن یک لیوان چای به بیرون نگاه می کنید، باز هم درآمد داشته باشید حتما به یک سیستم درآمدزایی اتوماتیک نیاز خواهید داشت.

 

بازاریابی اینترنتی دقیقا به شما این کمک را می کند بدون آنکه نیاز باشد به صورت مداوم پای وب سایت و کامپیوتر خودتان باشید، افراد از وب سایت شما خرید کنند و حتی افرادی که فعلا حاضر نیستند از شما خریدی کنند در آینده به مشتریان راضی تبدیل کنید و شما هم به راحتی به لذت بردن از سفر خودتان ادامه دهید.

با سفارش این محصول چه چیزهایی به دست خواهید آورد ؟

. افزایش حداقل ۳ برابری فروش در یک ماه

. کاهش ۳ برابری هزینه های تبلیغات که این پول را ذخیره خواهید کرد

. ایجاد سیستم بازاریابی و افزایش فروش به صورت اتوماتیک

. آموزش های کاملا عملی که به شما نشان خواهد داد چگونه همه این کارها را انجام دهید و دیگر سوالی برای شما باقی نخواهد ماند.

چرا فکر آبی برای آموزش بازاریابی اینترنتی مناسب است ؟

. تمام این روش ها را در کسب و کارهای اینترنتی و وب سایت خودمان امتحان کردیم و جواب گرفتیم

. همین نکات را در وب سایت افرادی که از ما مشاوره گرفته اند نیز پیاده کرده و فروش افزایش پیدا کرده است

. روش های موجود در این بسته کاملا مطابق با بازار ایران طراحی شده است

. آنچه در این بسته گفته می شود بلافاصله قابل اجرا می باشد

. در این بسته به موضوعات تئوری نمی پردازیم و فقط نکاتی را خواهیم گفت که کاملا کاربردی می باشند.

شاید ما اولین آموزش دهنده بازاریابی اینترنتی نباشیم اما قول میدهم از آموزش های متفاوت و عملی این بسته شگفت زده خواهید شد

شاید وب سایت فکر آبی اولین وب سایتی نباشد که بازاریابی اینترنتی و افزایش فروش را آموزش می دهند اما آموزش های ما کاملا متفاوت و عملی محور می باشند، به شکلی که شما پس از مشاهده این محصول بلافاصله می توانید همه کارهای گفته شده را انجام دهید و فروش خودتان را افزایش دهید.

 

به شما قول می دهم که آموزش های موجود در بسته شما را کاملا شگفت زده خواهد کرد به شکلی که به خودتان خواهید گفت این بهترین آموزش بازاریابی اینترنتی هست که تا حالا دیدم و قبل از اینکه این آموزش را ببینم فقط پولم را هدر می دادم

آیا این روش های افزایش فروش قدیمی نمی شوند ؟

خیر، زیرا زمانیکه من شروع به استفاده از این تکنیک ها برای افزایش فروش کسب و کار اینترنتی خودم کردم تعداد انگشت شماری از سایت ها این تکنیک ها را به صورت ناقص استفاده می کردند، هنوز هم کمتر سایتی از این تکنیک ها آگاهی دارند و این فرصت بسیار بزرگی برای شما می باشد که از رقبای خودتان پیشی بگیرید.

 

همچنین آنچه در این بسته آموزش داده میشود اصلی ترین تکنیک های بازاریابی اینترنتی به شمار میروند که حداقل تا ده سال آینده همچنان اصلی ترین ابزارهای افزایش فروش شما بدون هیچ تغییری می باشد، بنابراین اگر فقط به آنچه که در این بسته به شما آموزش میدهیم عمل کنید به راحتی می توانید طعم شیرین افزایش پیامک های افزایش فروش وب سایت خودتان را تجربه کنید.

 

آیا به اجرا در آوردن این تکنیک ها هزینه خاصی دارد ؟

خیر، تکنیک هایی که به شما آموزش داده میشود نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارد و تنها با کمی تغییرات ساده در مدل تبلیغات، بازاریابی و محتوای سایت می توانید از همه این تکنیک ها استفاده کنید و از نتایج آن شگفت زده شوید، همچنین در این آموزش ابزارهای رایگانی معرفی خواهد شد که نحوه استفاده از آنها را به صورت عملی به شما آموزش خواهیم داد.

اگر این بسته را تهیه کنم چه چیزهایی دریافت خواهم کرد ؟

. شش ساعت فیلم آموزش

. فایل پاور پوینت دوره به صورت PDF

. ده عدد برگه تقلب که به شما کمک می کند آنچه را یاد گرفتید اجرا کنید.

. پاسخ به سوالات شما و پشتیبانی از طریق تلگرام در سریعترین زمان ممکن

مشتریان قبلی درباره این بسته آموزشی چه می گویند ؟

نظر صوتی آقای کریمی، مدیر وب سایت استادان وب و استادان گرافیک

 

نظر صوتی خانم پوراکبر، مدیر سایت دیجی محتوا

 

نظر صوتی آقای مهدی، مدیر وب سایت فروشگاهی

به چه روش هایی می توانم این محصول را سفارش دهم ؟

۱- در اولین روش شما می توانید با زدن کلید سفارش، مشخصات خودتان را یک بار وارد کنید و پس از پرداخت مبلغ از طریق درگاه پرداخت آنلاین بانکی، بسته برای شما ارسال خواهد شد.

 

۲- می توانید مبلغ محصول مورد نظر را به حساب بانکی زیر واریز بفرمایید و سپس با شماره های موجود در صفحه ارتباط با ما تماس بگیرید تا اطلاعات شما ثبت و محصول مورد نظر برایتان ارسال گردد.

شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۳۹۰۶۰۴۶۰ بانک ملی به نام محسن مبصرفر

53 پاسخ

  1. با سلام خدمت دوستانی که در خریدش شک دارن.

    من این بسته رو دارم و این بسته ، یک بسته فوق العاده عالیه. برای همه چیز جواب میده. این پکیج در هیچ جای کشورا های فارسی نظیر نداره. در خریدش شک نکنید.

    و یک سوال از آقای مبصرفر. نوشتین با خرید این محصول برگه های تقلب هم میدیم که ما هنوز چیزی ندیدیم. برگه تقلب چی هست؟ به چه دردی میخوره؟ چرا الان من ندارم با اینکه این محصول رو خریدم؟

    1. درود بر شما
      دوست عزیز، همراه بسته چندین فایل pdf هست که همان برگه های تقلب هستند
      این برگه ها به شما یک مسیر می دهند که چگونه آموزش ها رو قدم به قدم روی کسب و کار خودتون اجرایی کنید تا بهترین نتیجه حاصل بشه

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  2. سلام …. وقت بخیر
    من این اموزش رو خریدم اگه سوالی داشتم از چه طریق میتونم با شما ارتباط برقرار کنم.
    ممنون

    1. درود بر شما
      سوالات خودتون رو از طریق ایمیل می توانید بپرسید.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  3. باعرض سلام خدمت شما
    من در زمینه کاشی وسرامیک کار میکنم میخواستم بدونم برای این زمینه هم میشه کسب وکار اینترنتی راه اندازی کرد؟واگر میشه از کجاشروع کنم؟

    1. درود بر شما
      دوست عزیز در هر زمینه ای که کار میکنید میتونید کسب و کار اینترنتین هم داشته باشید، پیشنهاد میکنم از طریق تلگرام با من در ارتباط باشید.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  4. سلام جناب
    ببخشید من در انتخاب قابل سایتم موندم
    یک قالب واکنشگرا
    که واسه گوشی بد نباشه چون اکثرا قالب ها واسه گوشی بد میشن
    سایت من یک سایت فروشگاهی شکار و کوهنوردی هست
    شما چه قالبی رو پیشنهاد میکنید؟
    ممنون میشم جواب بدید

    1. درود بر شما
      قالب Nielsen رو به شما پیشنهاد میکنم، یک قالب فوق العاده عالی، واکنش گرا و مناسب انواع فروشگاه های اینترنتی می باشد.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  5. سلام اقای مبصر فر من برای دیگران سایت طراحی میکنم و محصولی برای فروش ندارم ایا این بسته برای سایت من میتونه مفید باشه یا فقط برای فروشگاه ها مفید است؟

    1. درود فراوان
      دوست گرامی، اگر شما یک طراح سایت هستید بنابراین یک محصول برای فروش دارید و آن هم خدمات طراحی سایت می باشد، برای بازاریابی ان خدمات در اینترنتی این محصول برای شما می تواند بسیار مفید باشد تا مشتریان بیشتری را جذب کنید.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  6. سلام و عرض ادب
    من تو قسمت بعد از آپلود سایتم مشکل دارم !
    یعنی موارد از جمله بازایابی ، تولید محتوا ، سئو، و کلا نمیدونم بعد از اپلود سایتم چگونه درامدزایی بکنم!
    آیا این محصول به تنهایی مشکل و گیر منو برطرف میکنه؟؟؟؟؟
    لطفا راهنمایی بفرمایید..
    خیلی ممنونم..

    1. درود فراوان
      دوست گرامی، این محصول صد در صد برای ایجاد فروش و افزایش درآمد زایی وب سایت شما مفید می باشد و با همین محصول شما خواهید توانست فروش عالی را تجربه کنید و از نتایج آن متحیر شوید.

      امیدارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  7. سلاام
    آیا این بسته جهت افزایش فروش وبلاگهای همکاری در فروش هم کاربرد دارد؟یعنی منی که چند وبلاگ همکاری در فروش دارم با استفاده از این بسته می تونم فروشم رو افزایش دهم؟مرسی

    1. درود فراوان
      دوست گرامی تمام تکنیک های موجود در این بسته می تواند چه برای کار شما و چه هر نوع کار دیگری مفید باشد.

      امیدوارم شاد، موفقو پیروز باشید.

  8. سلام جناب مبصر فر من محصول بازاریابی صفر تا صد رو به سبد اضافه کردم ولی کد تخفیف fekr جواب نمیده

    1. درود فراوان
      دوست گرامی کد تخفیف عید فطر fetr می باشد و شما کد اشتباه را وارد کرده اید.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  9. باسلام جناب مبصرفرلطف کنید یک جواب صحیح و دقیق به ما بدین.برای کسیکه که هیچگونه اطلاعاتی درموردکسب وکاراینترنتی نداره و نه وبسایتی داره و نه هیچگونه اشنایی بااین مواردداره وفرض کنیدتازه بخوادکارشوباکامپیوترو اینترنت شروع و سایتی راه اندازی کنه تا یواش یواش بره جلو کدوم بسته روپیشنهادمیدین.دربالابه یکی ازدوستان ازصفرتاصدپیشنهاددادین وبه یکی هم فوت وفن کسب وکاراینترنتی وقبلا هم به خودم بسته فوت وفن رو پیشنهاد داده بودین لطفا یکباربرای همیشه ما درست وحسابی مجاب کنید.متشکرم

    1. درود فراوان دوست گرامی برای کسانی که تازه می خواهند کسب و کار اینترنتی خودشون رو شروع کنند و هیچ گونه اطلاعاتی ندارند، صد در صد محصول فوت و فن کسب و کار اینترنتی مناسب می باشد و محصول بازاریابی اینترنتی از صفر تا صد برای افزایش فروش سایت و کسب کار اینترنتی مناسب است

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  10. سلام و وقت بخیر
    معمولا روش هایی که برای بازاریابی میشناسیم ازین قراره :
    تبلیغات کلیکی ، تبلیغات بنری ، سایتهای آگهی رایگان ، آپلود ویدیو در سایتهایی مثل اپارات و … ، و تبلیغات پاپ آپ و….
    ممنون میشم بفرمایید آموزش های بسته شما آیا چیز متفاوتی نسبت به این موارد داره؟ چون عموما بازاریابی اینترنتی ازین طرق هست. چه مورادی غیر از اینها رو آموزش میدین؟
    متشکرم

    1. درود فراوان
      دوست گرامی شما چند روش رو بیان کردید، اما آیا شیوه پیاده سازی صحیح و اصولی آن را هم می دانید که بتواند منجر به یک فروش پایدار شود، به شکلی که هزینه تبلیغات شما بیهوده هدر نرود و شما بتوانید به یک مشتری بارها و بارها کالایی را بفروشید ؟ در این محصول قصد ما این است که بتوانید با این تکنیک ها آشنا شوید و بتوانید به یک فروش پایدار و مناسب دست پیدا کنید. در ضمن شما بیشتر به تبلیغات اینترنتی اشاره کردید نه بازاریابی اینترنتی

      امیدوارم شاد، موفق وپیروز باشید.

  11. سلام وقت بخیر جناب مبصر فر
    من چند وقتیه با سایت شما آشنا شدم و در این مدت مرتب وارد سایت شما شدم و از مقالات شما استفاده کردم . چند تا سوال داشتم امید وارم که جواب منو رو بدید .
    اول از همه باید بگم که من در زمینه طراحی و چاپ تخصص دارم و میخوام ئر این زمینه سایتی تهیه کنم که بصورت آنلاین فروش و سفارش داشته باشم .
    1- پکیج شما چقدر در این زمینه میتونه به من کمک کنه ؟
    2- آیا واقعا بصورت عملی اگر همه ی دستورالعمل های این پکیج رعایت بشه منجر به افزایش فروش و بازدید کننده میشه یا نه ؟
    در پایان کلام باید بگم که من در این زمینه وبلاگی داشتم که معرفی محصولات چاپی بود اما بازدیدکننده ای نداشت فقط زمانی که خودم پیام های تبیلغاتی برای عده ای میفرستاده چند نفری سر به وبلاگ میزدن که اصلا راضی کننده نبود . میخوام بدونم شما چقدر متعهد هستید که تا زمان موفقیت یک سایت با مدیر و کسی که تهیه کننده سایته همراه هستید و به مشاوره می دید ؟ من خیلی از سایتها رو سر زدم و تحقیق کردم اما همه بصورت کلی گویی از مطالب و مشاوره کردن میگذشتن .
    در پایان از شما میخوام که جواب من رو کلی گویی نکنید و بصورت جز به جز پاسخ بدید .
    متشکرم

    1. درود فراوان
      دوست گرامی در ابتدای راه باید بگم که وبلاگ برای چنین کاری مناسب نیست و نخواهد بود و شما نیاز به یک سایت مناسب دارید و همچنین باید اصول کسب و کار اینترنتی را بدانید، بنابراین در ابتدای راه بهتر است بسته فوت و فن کسب و کار اینترنتی را تهیه بفرمایید، البته در حال حاضر بسته بزرگ کسب وکار اینترنتی نیز موجود است که مطالب تکمیل تر و کاملتری در اختیار شما قرار می دهد.

      در پاسخ به تاثیر این بسته در افزایش فروش باید خدمت شما عرض کنم، اگر شما یک وب سایت مناسب داشته باشید و محتوای مناسب هم داشته باشید، با توجه به آنچه در این بسته موجود است حتما افزایش فروش خواهید داشت و هر چه تمرکز بیشتری روی بازاریابی اینترنتی داشته باشید در نتیجه فروش بهتری خواهید داشت.

      همانطور هم که میبینید روی بسته یک جلسه مشاوره وجود دارد و دلیل این مشاوره هم این است که شما به راحتی بتوانید سوالات خودتان را بپرسید و ما هم پاسخ شما را بدهیم، حتی غیر از یک جلسه مشاوره که در نظر گرفتیم این بسته پشتیبانی هم دارد و در هر قسمتی که مشکلی داشتید می توانید از ما بپرسید تا پاسختان را دریافت کنید.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  12. سلام
    بنده قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی کتاب رو دارم
    ولی احساس میکنم آموزش های شما بیشتر معطوف به بازاریابی محصولات دانلودی هستش آیا واقعا چنین هست؟
    دوم اینکه بنظرتون من با تعداد کم کتب موجود در سایتم میتونم موفق باشم در فروش؟
    آخه سایتهایی دیدم که بیش از 30 هزار عنوان کتاب رو عرضه میکنن که من شاید بتونم یک سی ام این تعداد رو تهیه کنم

    1. درود فراوان
      دوست گرامی شیوه بازاریابی که به شما آموزش خواهیم داد معطوف به کالای خاصی نیست و برای هر گونه محصولی کاربرد دارد و ترکیبی از دو روش Inbound Marketing و Information Marketing می باشد.

      در روش Inbound Marketing شما از تمام ابزارهای موجود در فضای اینترنت برای جذب مخاطب استفاده می کنید و در Information Marketing که بر اساس محتوای مناسب می باشد شما مخاطب را تبدیل به خریدار می کنید.

      در این روش مهم نیست که شما چه محصولی یا ایده ای برای عرضه دارید، بلکه مهم این است که چگونه از ابزارها برای تولید علاقه مند و فروش بیشتر بهره می برید.

      دوست عزیز اول از همه من نمیدانم که شما چه تعدا کتاب دارید، اما اگر می خواهید در مقابل سایر رقبا راحت تر مانور دهید، بهتر است یک کتابخانه تخصصی در دو الی سه زمینه خاص را هدف قرار دهید تا راحت تر بتوانید کاربران بازار هدف خودتان را پوشش دهید.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  13. سلام
    من این محصولو تهیه کردم
    فقط در یک کلام بگم همونیه که یک وبمستره تازه وارد لازم داره
    منم اولش مردد بودم بخرم ولی الان واقعا از خریدم رازیم
    شما فقط کافیه به گفته های این محصول عمل کنین بدش خودتون میبینین که رشدی دارین

  14. سلام دوست عزیز در فایلهای تصویری آموزش تمام راه اندازی سایت از اول به صورت تصویری گرفتن هاست و دامنه و غیره را از صفر توضیح میدید یا مثل فایل صوتی تون گذرا اشاره میکنید . من از صفر میخوام شروع کنم کدام بسته رو باید تهیه کنم.ممنون

  15. با عرض درود خدمت جناب مبصرفر

    بنده 2 تا سوال از جنالعالی داشتم که ممنون میشم اگر در اسرع وقت پاسخ بنده را بفرمایید

    سوال اول اینکه بنده قصد دارم در عرض 2 تا 3 ماه آینده یک فروشگاه اینترنتی با محصولات فیزیکی (کالا) به صورت جدی همراه با یک دفتر کار در تهران راه اندازی کنم میخواستم بدونم به نظر جنابعالی هزینه اولیه برای راه اندازی همچین فروشگاهی با حداقل 3 تا 4 گروه از محصولات چقدر است و به نظر شما در ابتدا باید برای موفقیت با هزینه کم شروع کرد و یا زیاد؟
    وسوال دوم اینکه بنده در تخفیف 40% قصد تهیه هر سه پکیج فوت و فن کسب کار اینترنتی و آموزش بازاریابی اینترنتی و بسته کامل ایمیل مارکتینگ را دارم سوالم این است که بنده می توانم برای بعداز عید نوروز از مشاوره رایگان شما استفاده کنم ؟ ممنوم از پاسختون
    و س

    1. درود فراوان
      دوست گرامی اگر خودتان بخواهید این سایت را راه اندازی کنید هزینه چندانی نخواهد داشت و فقط باید هزینه هاست و دامین را بپردازید که به 200 هزار تومان هم نخواهد رسید، اما مسئله دفتر و محصولات فیزیکی بستگی به خودتان دارد و باید آن را با تحقیق برآورد کنید، دوست عزیز مشاوره ای که برای شما در نظر گرفته ایم هر زمان که بخواهید انجام خواهد شد و محدودیتی در انتخاب زمان ندارد و به انتخاب شما خواهد بود.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  16. با سلام خدمت شما جناب مبصرفر

    میخواستم بدونم آیا تخفیف 40% تا 25 اسفند 94 برای 4 محصولتون برقرار می باشد یا خیر؟

    1. درود فراوان
      بله، تخفیف تا 25 اسفند 40% می باشد.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  17. سلام من ميخوام از صفر بازاریابی اینترنتی رو شروع کنم به نظر شما کدوم محصول را اول خریداری کنم؟ فرض بر آن است که من از دنیای مجازی فقط یک ایمیل دارم.

    1. درود فراوان
      دوست گرامی بهترین محصول برای شما آموزش بازاریابی اینترنتی از صفر تا صد می باشد.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  18. دوست عزیز ممنون از مطالب سایتتون
    مخام چند ماه دیگه کار کسب درآمد رو استارت بزنم
    وب سایتای زیادی هست که بسته های متفاوت با انواع و اقسام قیمتا ارائه شده
    مخاستم بپرسم من اگه بخوام کل پکیج های شما رو یکجا تهیه کنم قیمتش چقدر میشه ؟؟
    کسب و کار اینترنتی – فوت و فن – ایمیل مارکتینگ که اصلی هاش هستن

    1. درود فراوان
      دوست عزیز برای تهیه بسته های گفته شده و برآورد قیمت، لطفا با شماره ای که در صفحه ارتباط با ما موجود است تماس بگیرید.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

    1. درود فراوان
      دوست عزیز خیلی وقت هست که اسلایدها به صورت pdf درآمده است و در اختیار خریداران قرار گرفته است، اکنون لینک دانلود برای شما ارسال شده و می توانید دانلود بفرمایید.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  19. باعرض سلام خدمت شما
    من میخواستم ببینم با تهیه این محصول ایا روش های کسب درامد از تلگرام و اینستا به صورت کامل گفته میشه
    منظورم اینه که نمیخوام مثل خیلیای دیگه گفته بشه محتوای مناسب و ….
    من 3 کانال در تلگرام دارم که در روز حداقل 30 کاربر و حداکثر60 کاربر بهش اضافه میشه با اونکه چند روز بیشتر نیس 2تاش نزدیک 200 و اون یکی 300 کاربر داره
    میخواستم بدونم ایا این بسته به من کمک میکنه که کاربرام رو بیشتر کنم و کسب درامد کنم ازشون من قبلا بسته های فوت فن کسب و کار اینترنتی و بسته کامل ایمیل مارکتینگ شما رو گرفتم ممنون میشم به ایمیلم پاسخ بفرستید

    1. درود فراوان
      دوست گرامی در یک بخش از این محصول به بازاریابی جوامع مجازی و روش های افزایش فروش و افزایش ترافیک با استفاده از آنها میپردازیم، البته هدف کلی این بسته آموزش بازاریابی اینترنتی می باشد و بخش از آن هم مربوط به بازاریابی جوامع مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام می باشد.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  20. سلام
    من بسته رو خریدم. یک پیشنهاد دارم. لطفا فایلهای PDF پاورپورنت ها رو هم برای دانلود قرار بدید، چون کمک بیشتری به یادگیری میکنه. اگه بتونید فایلهای صوتی رو هم قرار بدید،‌ بسیار عالی و حرفه ای تر میشه.
    متشکرم

    1. درود فراوان
      دوست گرامی حتما موردی رو که فرمودید در بسته لحاظ خواهیم کرد و سپاسگذارم از اینکه نظر خودتون رو برای هر چه بهتر شدن بسته ارائه فرمودید.

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  21. سلام جناب مبصرفر عزیز خسته نباشید
    من درحال حاضر مشغول یادگیری دوره کسب و کار اینترنتی شما هستم واینو میدونم که دوره بازاریابی از ملزومات هر کسب و کار اینترنتی هست ،میخواستم بدونم تخفیف دوره شامل تاریخهای بعدی هم میشه؟ چون فعلا خریدش برام مقدور نیست

    1. درود فراوان
      دوست کرامی این تخفیف در حال حاضر محدود می باشد و به احتمال زیاد به این زودی دوباره تخفیف نخواهیم داشت، چون به مناسبت شب یلدا قبلا یک تخفیف داشتیم و این دومین دوره تخفیف است

      شاد، موفق و پیروز باشید.

  22. سلام
    به نظر من قیمت این بسته خیلی بالاست. اگه با رقباتون و مراجع حرفه ای ایران و محصولات مشابه مقایسه کنید متوجه میشید که با توجه به زمان 6 ساعت آموزش شما قیمتتون حتی با تخفیف 237 هزار تومان هم خیلی زیاده تا چه برسه به قیمت اصلیش!!! امیدوارم در قیمت این محصول تجدید نظر کنید تا خرید کنیم.
    فقط لطفا در جواب از توجیه قیمت و امکان مشاوره همراه بسته استفاده نکنید! درصورت امکان بخشی از آموزش ها رو هم در صفحه محصول قرار بدید تا بیشتر آشنا بشیم. چون با چند تا سرفصل ساده نمیشه تصمیم گرفت.
    تشکر

    1. درود فراوان
      دوست گرامی اول از همه این بسته که به صورت تخصصی به بازاریابی اینترنتی میپردازد تا این لحظه نمونه مشابه ندارد، یعنی بسته ای که به صورت تخصصی فقط و فقط به روش ها و شیوه های بازاریابی اینترنتی بپردازد، در ضمن این بسته یک کارگاه عملی می باشد و قرار نیست فقط تئوری آموزش داده شود و مباحث سعی شده به صورت کارگاه های عملی نیز باشد، شما بابت تعداد ساعات مبلغ پرداخت نمی کنید، بلکه بابت محتوا و ارزش محتوا مبلغی رو پرداخت می کنید و محتوای این بسته که قرار است روی فروش شما 100% اثر داشته باشد بیش از این ارزش مالی خواهد داشت

      در ضمن به قول خودتان یک جلسه مشاوره رایگان هم که روی بسته موجود است که شما میفرمائید آن را در نظر نگیریم، جلسه مشاوره ای که روی هیچ بسته آموزشی دیگری نمی توانید پیدا کنید و این جلسه مشاوره برای بهبود روش های بازاریابی اینترنتی شما خواهد بود.

      حالا قیمت این بسته را با یک سمینار یا کلاس حضوری مقایسه کنید که ممکن است زیر 3 ساعت هم باشد و پس از آن شما دیگر به محتوای سمینار و یا حتی کارگاه هم دسترسی نخواهید داشت و حتی امکان پرسش سوالات خود را به صورت یک مکالمه زنده نخواهید داشت، اگر سیمنار و یا کارگاه با مطالبی که در این بسته می باشد برگزار شود حداقل مبلغی بالای 800 هزار تومان را از شما درخواست خواهند کرد، خودم در یک سمینار انگلیسی زبان به صورت آنلاین شرکت کردم که هزینه آن 599 دلار بود، حالا محاسبه کنید به ارزش پول خودمان چه میزان خواهد شد.

      همچنین شما با تهیه این بسته با تجربه چندین ساله من آشنا خواهید شد و مجبور نیستید سعی و خطاهای زیادی کنید و بابت این سعی و خطاها مبالغ زیادی را پرداخت کنید، یعنی تجربه عملی از بازاریابی اینترنتی من در یک بسته به صورت کامل که می تواند برای شما بسیار مفید و اثر گذار باشد.

      جالب است این نکته را بدانید که این محصول با قیمتی که میفرمایید زیاد است، در روز رونمایی فقط به صورت آفلاین، یعنی کسانی که تمایل داشتند مبلغ را به حساب فکر آبی واریز کنند و بسته را به صورت پستی تهیه کنند، بیش از 50 نسخه بوده و حالا کاری نداریم در روزهای بعد چه قدر آنلاین و چه قدر آفلاین فروش داشته.

      سعی کردیم آنچه در این محصول آموزش داده می شود را به صورت کامل فهرست کنیم، اگر هم دمویی از آموزش را بگذاریم بخش کوچکی خواهد بود که سعی خواهیم کرد در آینده چنین دمویی را در سایت قرار دهیم

      در ضمن اگر کد تخفیفی دارید در حین خرید از آن استفاده کنید تا مبلغ نهایی با تخفیف معلوم شود.

    1. درود فراوان
      دوست گرامی اگر از تکنیک ها به درستی و به خوبی استفاده کنید حتما فروش و افزایش فروش را خواهید داشت به همین دلیل یک جلسه مشاوره را هم در نظر گرفتیم تا مشکلاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید را حل کنیم

      امیدوارم شاد، موفق و پیروز باشید.

  23. با سلام
    من در مسابقه اینستاگرام شما شرکت کردم و نام محصول را تقریبا درست پیش بینی کردم، آیا این محصول به من تعلق می گیرد؟ با سپاس

    1. درود فراوان
      دوست گرامی شما نفر دوم مسابقه بودید، برای نوع جایزه و نحوه دریافت آن لطفا از طریق ایمیل اقدام نمایید.

      شاد، موفق و پیروز باشید.

  24. سلام خداقوت
    در این محصول آیا تمام موارد در بسته آموزش کامل ایمیل مارکتینگ بیان شده و دیگر نیازی به خرید آن نیست

    1. درود فراوان
      دوست گرامی در این بسته ما به مباحث مکمل ایمیل مارکتینگ خواهیم پرداخت و موضوعاتی که در بسته ایمیل مارکتینگ به آن پرداخته شده است با این بسته متفاوت است

      شاد، موفق و پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *